At skulle genstarte sin garderobe, når man synes "alt" tøj er grimt ellert forkert

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 66

Re: At skulle genstarte sin garderobe, når man synes "alt" tøj er grimt ellert forkert

Indlægaf Chloecat » 26. maj 2016, 18:04

Du bliver nok nød til at finde ud af hvad du gerne vil have, som andre nævner med pinterest osv

Jeg startede selv i en stor organisation sidste år, hvor der var business casual, jeg troede også det virkelig ville være kanten mod suit og jagede stressede rundt. Det viste sig dog der virkelig var fri fortolkning og meget forskelligt hvad folk har på, anden der som udgangspunkt er pænt tøj. Idag er min stil blazer, skjorte og jeans, blazeren er altid afslappet snit ala den fra Hogm, det er rart at arbejde i.

Only har nogle strygefrie skjorte i et lidt loose snit, de er rigtig gode og har redder mig mange gange i vinteren, når der ikke lige var noget strøget. de koster godt nok ala 270 kr men de holder godt, har virkelig brugt mine. Det er dog mere en vinter skjorte, da de er ret kraftige i stoffet.
0

Tilbage til "Mode"