Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4251

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Flora » 1. apr 2016, 00:14

Pixie88 skrev:Der er lidt for ofte en mindre ildebrand i min ovn, fordi jeg ikke fatter at rive bagepapir af rullen. Der er altid en flap der stikker op og rammer varmelegemet. Poof.

Jeg plejer at bruge bagepapir i ark. Så slipper man for at stå og bøvle med at rive det lige af og der er ingen flapper der stikker op og kan antændes :)

Billede
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 1. apr 2016, 11:53

Jeg kunne genkende min nabo på trods af jeg aldrig på mødt hende på grund af hendes skinger og hysteriske stemme. Hun råber og skriger af sine børn hele tiden, især hvis de har ferie og er hjemme. (Lige nu har hun råbt siden klokken 7).
Da jeg så var på parkeringspladsen begyndte en kvinde at skrige af sit barn, og så vidste jeg bare det var hende. Forfærdelige kvinde.
Please, lad mig flytte væk herfra. :tie:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Angerboda
Kort karma: 3
Likede indlæg: 27

Indlægaf Angerboda » 1. apr 2016, 13:54

Jeg har en vigtig alvorssamtale med overdoktoren om lidt; ønsk mig gerne masser viel Glück und toi toi toi! - min grav kan muligt anlægge sig dybere, hvis uheldet udfalder heraf.
2
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2301

Indlægaf Studsgaard » 1. apr 2016, 13:59

Er kommet til at bruge lidt af mine skattepenge på forskud :fløjt:

Kald mig bare et skarn, men når jeg kan få TO par Art sandaler fra England, for kun lidt mere end et par koster herhjemme, så er det da helt fjollet ikke at købe dem :D

Nu glæder jeg mig bare til de kommer og så skal det gode vejr også gerne indtræffe så jeg kan få brugt dem.
2
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 1. apr 2016, 14:05

Jeg havde købt nyt tøj og så sagde jeg til min mor, at nu manglede jeg bare noget mere af det gode undertøj jeg købte i London i januar. Lang historie kort: vi har bestilt en tur til London i juni :lol:
7
x
Brugeravatar
Mooserinde
Kort karma: 7
Likede indlæg: 100

Indlægaf Mooserinde » 1. apr 2016, 18:29

Åh, hvor jeg hader at jeg er så glemsom altså. Warning: Lang smøre om ligegyldighed forude. Dog stadig en ligegyldighed, der pisser mig af :D Jeg har muligvis også pms. Her kommer spændende roman om en postpakke. Plot twist i slutningen!

Jeg bor i Frankrig og sendte i god tid en fødselsdagsgave til min nevø som fyldte 5. Pakken kom retur mange dage efter hans fødselsdag og jeg var helt forvirret. Tilfældigvis kom pakken retur på min kærestes fødselsdag, så forvirringen var ekstra stor over post-slippen i postkassen med mit navn på og jeg troppede derned om morgenen med morgenhår, slatne patter og søvn i øjenene. For måske var det en pakke til min kæreste?

På posthuset ser jeg så at det er fødselsdagspakken og jeg bliver lidt øv over, at den er kommet hele vejen tilbage. Den franske postman siger så, at de kan ikke se hvorfor den kom retur men gætter på, at adressen er forkert.

Det viser sig, at min far (som jeg stadig er lidt sur på :lol: ) har givet mig det fucking forkerte husnummer på min søsters hus, da jeg skrev og spurgte om den præcise adresse fordi at jeg skulle sende en pakke. Han sagde nr. 121. Det korrekte er 122. Og nr. 121 findes overhovedet ikke på den skide villavej!

Men mens jeg stod der på posthuset helt morgenforvirret, stadig uden bh og tiltagende svedig, sagde jeg bare oui oui til at de prøvede at sende den igen. På det tidspunkt vidste jeg ikke, at husnummeret var forkert.

Det fandt jeg ud af et par timer senere og jeg skyndte mig ned på posthuset for at ændre adressen - men pakken var allerede sendt. Den ENE gang franskmændende er hurtige til noget som helst! Men fransk postdame forklarede, at jeg skulle ringe til noget nummer og de ville hjælpe. Det gjorde jeg så. Problemet er, at jeg ikke taler fransk og den internationale virksomheds kundeservice talte ikke engelsk..... Da min søde kæreste så ringer og taler fransk med dem, påstår franskmand i telefon, at dem der kan tale engelsk er gået hjem og vi skal ringe imorgen. Det gør jeg så og no no madame, ingen taler engelsk.

Er i stadig med? Total kedelig historie men aaaaaaah, det hjælper at få skrevet ned haha :lol:

Jeg ringer så til Post Danmarks kundeservice og jo jo de kan godt ændre adressen. Pakken er dog ikke kommet til DK endnu, så jeg skal bare følge med på Track Trace og ringe, når den når DK.

Nu har jeg så lige tjekket. Og den er allerede sendt retur til Frankrig IGEN :sarkasme:

Jeg glemmer at tjekke 1 skide dag! (okay 2 dage) og så er det for sent igen.

Øøøøøøøøv :sur:
3
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8464

Indlægaf 2SHY » 1. apr 2016, 19:19

Nøøøøøj hvor synes jeg hende den ene i Et døgn uden løgn er vildt irriterende
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Indlægaf Urtekussen » 1. apr 2016, 19:53

Jeg har lyst til at prøve det med kartoflen i numsen
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 1. apr 2016, 19:59

Urtekussen skrev:Jeg har lyst til at prøve det med kartoflen i numsen

??
1
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2712

Indlægaf Urtekussen » 1. apr 2016, 20:13

Mod hæmorider
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Indlægaf Tibbler » 1. apr 2016, 20:15

Hvad er status i Ukraine nu? Synes det er lang tid siden jeg har læst/hørt noget om det :gruble:
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Joe » 1. apr 2016, 20:27

I dag kom jeg af metroen på den rigtige station, da jeg skulle hjem fra arbejde.

Det betyder at jeg faktisk har formået at stå af på den rigtige station halvdelen af mine arbejdsdage i denne uge.
#glasseterhalvtfuldt
9
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Angerboda
Kort karma: 3
Likede indlæg: 27

Indlægaf Angerboda » 1. apr 2016, 21:11

Joe skrev:I dag kom jeg af metroen på den rigtige station, da jeg skulle hjem fra arbejde.

Det betyder at jeg faktisk har formået at stå af på den rigtige station halvdelen af mine arbejdsdage i denne uge.
#glasseterhalvtfuldt

*high five* lige den stedsans, dér, er der pumpet jern for nylig?
Pas på, du ikke får overdyrket kompas-illusionen om altid at ledes den "rigtige retning".
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 308
Likede indlæg: 5724

Indlægaf Animi » 1. apr 2016, 22:01

Jeg elsker virkelig følelsen efter en løbetur, at end krop er blevet brugt og nu er lidt øm på den afslappede måde.
Jeg tror jeg kommer til at sove godt i nat :D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 79
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Indlægaf Tricolette » 2. apr 2016, 17:55

Måske man hefler lidt for meget rundt i at man har mistet et familiemedlem - semikendt eller ej......
0

Tilbage til "Generelt"