Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9260

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Fru Sunshine » 3. apr 2016, 15:26

ShuruQ skrev:
Fru Sunshine skrev:
ShuruQ skrev:Den anden dag sad jeg og chattede med en jeg gik i gymnasiet med. Pludselig siger hun; næste år er det 15 år siden vi dimitterede fra Katten (Aalborg Katedral skole).

Tror mit ansigt skiftede kulør kortvarigt. 15 år :tie: 15 ÅR :shock:?

Det er jo vanvittigt. Anyways, vi blev enige om at vi skal have strikket noget jubilæumshalløj sammen :lun:.

Prøv 25 år..... sidste år! :sur:

Med tanke på hvor hurtigt de her snart 14 år er gået så tør jeg sgu knap nok blinke med øjet. To blink og det er 30 år :/ .

Ja. Det er der så 4 år til for mig :whine:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 3. apr 2016, 17:14

Hvor ville jeg dog ønske vi fik en anden sundhedsminister. Jeg får lyst til at kyle askebægeret mod mit TV hver gang Sophie Løhde toner frem. Hun giver mig så meget myrekryb. Jeg får ikke engang registreret hvad hun siger, det er egentligt lige meget hvad hun lukker ud. Hun er bare så, for at sige det på godt, gammeldags jysk, TRÆLS :stoned:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3353

Indlægaf Hunkat » 4. apr 2016, 05:35

Min kæreste har søvnapnø. Det er selvfølgelig synd for ham men det er fandme også synd for mig som skal dele seng med ham.

Han lovede at undersøge behandlingsmulighederne da han fik diagnosen men lavede flere gange den der 'aj,men jeg synes bare ikke det lyder særlig rart med en c-pap' og 'jamen de tog jo ikke telefonen'.

Jeg er lidt sur på ham. Mest fordi jeg er i søvnunderskud. Mænd! :cuss:
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3353

Indlægaf Hunkat » 4. apr 2016, 05:37

DD_81 skrev::nerve: :sur: Ville gerne læsse 12 årig præ-teenager dreng af her på lossepladsen :sur: :nej:

Lorteunge af dimensioner, der lyver om bl.a. lektier. Er nu truet med at mor lukker for the big WWW indtil sommerferien hvis ikke han tager sig sammen og retter ind, NU er det fanme slut.

Hint:

Billede
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3272

Indlægaf DD_81 » 4. apr 2016, 06:09

Hunkat skrev:
DD_81 skrev::nerve: :sur: Ville gerne læsse 12 årig præ-teenager dreng af her på lossepladsen :sur: :nej:

Lorteunge af dimensioner, der lyver om bl.a. lektier. Er nu truet med at mor lukker for the big WWW indtil sommerferien hvis ikke han tager sig sammen og retter ind, NU er det fanme slut.

Hint:

Billede

:love: er vist desværre ikke en option her!
Men router kan sættes op til tidsrum han kan være online, og Max antal timer pr. Uge ... :devil:
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5155

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. apr 2016, 08:55

Der er lige blevet åbnet en kasse mere. Men jeg nåede ikke med. Dem bag mig ville det bare lidt mere. Nu er jeg, igen, bagerst i første kø.

Det er så hyggeligt. Og dansk!
2
Peace!
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. apr 2016, 09:05

AldrigMedStort skrev:
ShuruQ skrev:Hvor ville jeg dog ønske vi fik en anden sundhedsminister. Jeg får lyst til at kyle askebægeret mod mit TV hver gang Sophie Løhde toner frem. Hun giver mig så meget myrekryb. Jeg får ikke engang registreret hvad hun siger, det er egentligt lige meget hvad hun lukker ud. Hun er bare så, for at sige det på godt, gammeldags jysk, TRÆLS :stoned:.

Havde det på nøjagtigt samme måde med Astrid Krag. Hun var bare så bundhamrende irriterende. Uanset politikken. Scheiße hun generede mig.

Og det er egentligt sjovt man kan have det sådan uden at kunne sætte en finger på hvorfor. Men jeg bliver virkelig negativ når hun toner frem :gruble:.

Jeg kan fx heller ikke fordrage Inger Støjberg, men det er mere rationelt, for der kender jeg grunden.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6117

Indlægaf LadyFox » 4. apr 2016, 09:58

Hvis boligkontoret ikke snart for fixet den vaskechip så går jeg AMOK! Nu er det snart halvanden måned vi ikke har kunne bruge vaskekælderen.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 195
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2346

Indlægaf Studsgaard » 4. apr 2016, 18:05

Satte tidligere idag en ny knap i datterens natskjorte. Hun fik lov til at vælge imellem en masse forskellige knapper i "arve"-knappedåsen fra farmor. Og der var virkelig mange fine hun havde ret svært ved at vælge imellem dem.
Men knappen blev valgt og syet i.

Gæt hvem der nu lige er kommet fordi der mangler to knapper mere i natskjorten. Fordi de gamle altså var så trælse, og de gik bare af da hun lige skulle åbne skjorten :lol:

Hun er så yndig nu. Gammel forvasket natskjorte, en original knap, og tre nye i hver deres slags :love2:
8
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. apr 2016, 21:41

Jeg har netop oplevet noget højst traumatiserende. Jeg har brækket en negl :whine: .
2
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 4. apr 2016, 22:06

AldrigMedStort skrev:
ShuruQ skrev:
AldrigMedStort skrev:
ShuruQ skrev:Hvor ville jeg dog ønske vi fik en anden sundhedsminister. Jeg får lyst til at kyle askebægeret mod mit TV hver gang Sophie Løhde toner frem. Hun giver mig så meget myrekryb. Jeg får ikke engang registreret hvad hun siger, det er egentligt lige meget hvad hun lukker ud. Hun er bare så, for at sige det på godt, gammeldags jysk, TRÆLS :stoned:.

Havde det på nøjagtigt samme måde med Astrid Krag. Hun var bare så bundhamrende irriterende. Uanset politikken. Scheiße hun generede mig.

Og det er egentligt sjovt man kan have det sådan uden at kunne sætte en finger på hvorfor. Men jeg bliver virkelig negativ når hun toner frem :gruble:.

Jeg kan fx heller ikke fordrage Inger Støjberg, men det er mere rationelt, for der kender jeg grunden.

Altså, nu har jeg det faktisk stramt med de fleste politikkere, Inger Støjberg kan jeg simpelthen ikke kigge på uden at få grimme tanker, så jeg slår væk når hun er på tv. Den absolut dummeste i hele det politiske spektrum. Men Astrid Kragh, hun var bare :cuss:

Må jeg smide JBO ind i puljen ? :P
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. apr 2016, 22:10

^^

JBO er altid velkommen :-D.

Er han bare en af dem du ikke kan lide uden nogen decideret grund eller er det holdningerne?
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 300
Likede indlæg: 3035

Indlægaf vibbsen » 5. apr 2016, 11:55

ShuruQ skrev:^^

Er han bare en af dem du ikke kan lide uden nogen decideret grund eller er det holdningerne?

Må hende der DF'eren Marlene Harpsøe også godt være med.....Hun er godt nok et ubehageligt kvindemenneske....

Hvad angår Inger Støjberg, så tager jeg afstand fra den politik hun står for. Men jeg har faktisk rigtig meget respekt for hende som person. Hun passer det job som hun er blevet udpeget til. Og står - som en af de få - faktisk på mål for den politik hendes ministerium sætter i søen. Uden at blinke. Og uden at blive skinger, uden at blive sur, og hun svarer rent faktisk som en af de få på de spørgsmål hun bliver stillet. Uden at blive sur og rulle med øjenene....Jeg bryder mig ikke om indholdet i hendes svar. Men jeg kan godt lide stilen. Hun har totalt meget røv i bukserne. Og det synes jeg faktisk hun skal have ros for.
6
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3272

Indlægaf DD_81 » 5. apr 2016, 12:05

vibbsen skrev:
ShuruQ skrev:^^

Må hende der DF'eren Marlene Harpsøe også godt være med.....Hun er godt nok et ubehageligt kvindemenneske....

Hvad angår Inger Støjberg, så tager jeg afstand fra den politik hun står for. Men jeg har faktisk rigtig meget respekt for hende som person. Hun passer det job som hun er blevet udpeget til. Og står - som en af de få - faktisk på mål for den politik hendes ministerium sætter i søen. Uden at blinke. Og uden at blive skinger, uden at blive sur, og hun svarer rent faktisk som en af de få på de spørgsmål hun bliver stillet. Uden at blive sur og rulle med øjenene....Jeg bryder mig ikke om indholdet i hendes svar. Men jeg kan godt lide stilen. Hun har totalt meget røv i bukserne. Og det synes jeg faktisk hun skal have ros for.

Sådan har jeg det også.
Nu hører mine politiske overbevisninger til på højrefløjen, mod midten. Så det giver måske lidt mening.

Men jeg beundrer i den grad Özlem Cekic, hun er fanme også en dygtig politiker, der altid svarer oprigtigt og reelt, og netop som du skriver, svarer på spørgsmålene, ikke alt muligt udenoms, og hun skifter ikke holdninger og meninger. Hun står fast, hun er skarp, og pisse dygtig.
Og så virker hun bare som sådan et godt og rart menneske, med alle de rette intentioner.
Jeg bliver sgu så glad når jeg ser og hører hende debattere. Ikke mindst når det handler om integration, snak om muslimer og ekstremisme.
2
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 5. apr 2016, 17:57

Havde vi en gang en tråd, hvor man skulle fortælle, hvad man vidste om debattøren over en selv? Eller var det tilbage på den gamle debat? Er der nogen, der kan huske, hvad tråden hed? Den var lidt sjov og jeg kunne godt tænke mig at fortsætte den, men jeg kan ikke finde den.

Jeg vidste ikke hvor jeg skulle spørge, så lossepladsen må være det rette sted :-D
0

Tilbage til "Generelt"