Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2549

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Rikke » 5. apr 2016, 17:58

Torn skrev:Havde vi en gang en tråd, hvor man skulle fortælle, hvad man vidste om debattøren over en selv? Eller var det tilbage på den gamle debat? Er der nogen, der kan huske, hvad tråden hed? Den var lidt sjov og jeg kunne godt tænke mig at fortsætte den, men jeg kan ikke finde den.

Jeg vidste ikke hvor jeg skulle spørge, så lossepladsen må være det rette sted :-D

Personen over mig? Det var da vist fra den gamle?
0
:whip:
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 5. apr 2016, 18:01

Rikke skrev:
Torn skrev:Havde vi en gang en tråd, hvor man skulle fortælle, hvad man vidste om debattøren over en selv? Eller var det tilbage på den gamle debat? Er der nogen, der kan huske, hvad tråden hed? Den var lidt sjov og jeg kunne godt tænke mig at fortsætte den, men jeg kan ikke finde den.

Jeg vidste ikke hvor jeg skulle spørge, så lossepladsen må være det rette sted :-D

Den dukker ikke op hverken her eller der på en søgning.
0
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 5. apr 2016, 18:45

Torn skrev:
Rikke skrev:

Den dukker ikke op hverken her eller der på en søgning.

Måske er tråden på det unævnelige sted forsvundet, fordi trådstarter har fået slettet sin profil?
0
Brugeravatar
Rikke

Indlægaf Rikke » 5. apr 2016, 18:47

Hold nu kæft, hvor jeg fryser... TO dyner på lige om lidt. Og måske et uldtæppe.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5112

Indlægaf Fyrst Eberhard » 5. apr 2016, 20:26

En god gammel ven er vendt tilbage. Efter næsten 10 år i dekadent og klistret outfit har den kære tørstslukker kastet åget af sig. Har modsat sig coke-sniffende reklamefolk, numerologer og andet fresh skrammel - ja, endda udryddelse - og er genopstået i sin smukke og gedigne form.

Jeg opdagede det forleden. Under en formiddagspromenade i København besluttede jeg at skylle nox-partiklerne væk fra min drøbel med en let formiddagsøl på et tiltalende palisander-værtshus. Allerede fra indgangspartiet så jeg det fine lille pap-reklameskilt nede for enden på barens disk.
Jeg glemte alt om duften af naftalinkugler og LM-tobakståger, som ellers er min yndlings-odeur når jeg træder ind i Palisanderland, og styrede direkte mod den lille trinde servitrice, som knapt kunne kigge over disken - og jeg udbrød: "Jamen, kan det passe? Er han kommet hjem?" mens jeg pegede på det lille papskilt, som krævede 17 kr for den genopstandne. Den trinde grinede over hele hovedet, så jeg kunne se, at Alsgade Skoles tandpleje havde sjusket overordentligt meget og grundigt med deres arbejde dengang i 70'erne - og så sagde hun: "Ja, gu' er han så. Skal du ha' en?" - på det smukkeste vesterbro'sk.

Næ, jeg skulle ha' tre. En kold og så to fra kassen. Ligesom i gamle dage på "Drivhuset" på hjørnet af Rantzausgade. Det skulle jeg. Først den kolde og så de kælderkolde, til at berolige bugen. En perfekt optakt til den frokost jeg var på vej til. Jeg nussede og fotograferede den smukke gamle etiket, som var tilbage efter så lang tid - i fuld uniform og med eget navn.
Jeg var lykkelig og nynnede glad med på "Haveje" med Kim Larsen. Resten husker jeg ikke så godt. På grund af lykke. Sådan er det jo ofte med de rigtige lykkelige stunder.

Gamle Carlsberg Lager Øl er tilbage. Perfekt til formiddagsforkælelse eller let frokosttraktement. 4,3% sødligt, rødligt og friskfyrsagtigt leje, hvor din frokost kan hvile sig i ro og mag.
4
Peace!
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 6. apr 2016, 22:32

Min kæreste har nu i 10 minutter sovet på kummen. Kan høre ham snorke.
Gider ikke gå derud og vække ham, min seng er langt om længe blevet varm.
5
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 7. apr 2016, 04:47

Vi har status i butikken i dag. Gider ikke rigtigt, men jeg er ansvarlig så kan ikke rigtig tillade mig at være ugidelig :mellow:

Pixie: Fik du kæresten ind i seng eller tilbragte han natten på kummen? :D
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 7. apr 2016, 06:28

:lol:
Daine skrev:Vi har status i butikken i dag. Gider ikke rigtigt, men jeg er ansvarlig så kan ikke rigtig tillade mig at være ugidelig :mellow:

Få dine undersåtter til at lave det hårde arbejde? :devil:

Han er typen der har mobilen med på toilet, så jeg endte med at ringe og vække ham :-D
10
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 7. apr 2016, 10:36

Pixie88 skrev::lol:
Daine skrev:Vi har status i butikken i dag. Gider ikke rigtigt, men jeg er ansvarlig så kan ikke rigtig tillade mig at være ugidelig :mellow:

Få dine undersåtter til at lave det hårde arbejde? :devil:

Han er typen der har mobilen med på toilet, så jeg endte med at ringe og vække ham :-D

De er i fuld gang, men 'problemfagene' skal jeg tage :)

Ej hvor sjovt :klap: Jeg kan lige se det for mig :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 7. apr 2016, 18:25

Jeg ved ikke helt om jeg er heldig eller uheldig lige nu.... Vejret har truet med regn længe, og jeg tænkte at jeg ville vente til det lysnede lidt udenfor med at gå en tur i Fakta. Det lysner efter et par timer (hvor det i øvrigt ikke havde regnet alligevel...), og jeg nåede lige at tage jakke på osv...så kan jeg se de første dråber på ruden. Og så regnede det lige så stille mere og mere. Nu har jeg sat mig i sofaen igen med dyner, computer, tv osv. Kigger ud af vinduet - ingen regn overhovedet nu :lol:
Overvejer lidt at tage jakken på igen, og se om regnen også kommer igen :stoned: - alternativt kunne jeg måske nå den tur i Fakta inden kl. 21 :D
0
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 7. apr 2016, 20:00

Daphne skrev:Jeg ved ikke helt om jeg er heldig eller uheldig lige nu.... Vejret har truet med regn længe, og jeg tænkte at jeg ville vente til det lysnede lidt udenfor med at gå en tur i Fakta. Det lysner efter et par timer (hvor det i øvrigt ikke havde regnet alligevel...), og jeg nåede lige at tage jakke på osv...så kan jeg se de første dråber på ruden. Og så regnede det lige så stille mere og mere. Nu har jeg sat mig i sofaen igen med dyner, computer, tv osv. Kigger ud af vinduet - ingen regn overhovedet nu :lol:
Overvejer lidt at tage jakken på igen, og se om regnen også kommer igen :stoned: - alternativt kunne jeg måske nå den tur i Fakta inden kl. 21 :D

Jaaaeehh....jeg nåede da derop i tørvejr. Turen hjem er en helt anden snak... :sarkasme:
/Daphne - nu med våde bukser
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 7. apr 2016, 21:17

Fuck, hvor jeg HADER min arbejdsplads.
Det eneste positive er sgu snart, at det kun tager 5 minutter på cykel at komme på arbejde.
Og jeg hader at pendle, så alle interessante stillingsopslag taber min interesse, p.g.a. afstanden.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 6814

Indlægaf Wizzze » 7. apr 2016, 21:37

Elvispop skrev:Fuck, hvor jeg HADER min arbejdsplads.
Det eneste positive er sgu snart, at det kun tager 5 minutter på cykel at komme på arbejde.
Og jeg hader at pendle, så alle interessante stillingsopslag taber min interesse, p.g.a. afstanden.

TDC 118 damerne arbejder vist stadig hjemmefra, men det er noget med de bliver afviklet efterhånden som folk bliver gamle :gruble:

Ellers er der jo muligheden at prøve at starte noget selv?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6055

Indlægaf LadyFox » 8. apr 2016, 18:14

Jeg sidder på værtshus alene. Ikke fordi jeg er den der seje type der hviler helt vildt meget i sig selv, og derfor gør den slags for fornøjelsens skyld. Nej, mere fordi jeg er en sørgelig sjæl der virkelig ikke har lært at deale med modgang gang på en hensigtsmæssig måde.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 8. apr 2016, 18:17

LadyFox skrev:Jeg sidder på værtshus alene. Ikke fordi jeg er den der seje type der hviler helt vildt meget i sig selv, og derfor gør den slags for fornøjelsens skyld. Nej, mere fordi jeg er en sørgelig sjæl der virkelig ikke har lært at deale med modgang gang på en hensigtsmæssig måde.

Skal vi sende et redningshold ud? :kram:
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Generelt"