Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1050

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Sevii » 13. apr 2016, 11:56

Skal man vaccineres, hvis man skal på ferie i Spanien? Det er min første ferie, hvor jeg er virkelig langt væk fra Danmark, så jeg ved ingenting. Jeg håber VIRKELIG ikke jeg skal. Det er nok til jeg synes det er en dum ide at tage derover. (Jeg har kun en lille angst for nåle :shock: )
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 712
Likede indlæg: 6264

Indlægaf Aima » 13. apr 2016, 11:58

Sevii skrev:Skal man vaccineres, hvis man skal på ferie i Spanien? Det er min første ferie, hvor jeg er virkelig langt væk fra Danmark, så jeg ved ingenting. Jeg håber VIRKELIG ikke jeg skal. Det er nok til jeg synes det er en dum ide at tage derover. (Jeg har kun en lille angst for nåle :shock: )

Du skal ikke vaccineres, fordi du skal til Spanien :)
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1050

Indlægaf Sevii » 13. apr 2016, 12:05

Aima skrev:
Sevii skrev:Skal man vaccineres, hvis man skal på ferie i Spanien? Det er min første ferie, hvor jeg er virkelig langt væk fra Danmark, så jeg ved ingenting. Jeg håber VIRKELIG ikke jeg skal. Det er nok til jeg synes det er en dum ide at tage derover. (Jeg har kun en lille angst for nåle :shock: )

Du skal ikke vaccineres, fordi du skal til Spanien :)

Tak! (Gudskelov :genert: )
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1248

Indlægaf Pixie88 » 13. apr 2016, 12:19

Jeg er sååå træt og min xbox mobber mig, fordi jeg har set New Girl i timevis. Først fik jeg en "three in a row" unlock, derefter "just one more...." og senest "cant stop watching. 10 in a row".

Can't stop, won't stop.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 517
Likede indlæg: 9605

Indlægaf Animi » 13. apr 2016, 12:38

Nej nej nej nej nej.... Kære MX journalist, hvis du ikke har styr på dine Harry Potter facts, skal du slet ikke skrive en artikel om det :lol2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 318
Likede indlæg: 1566

Indlægaf Thestral » 13. apr 2016, 12:42

Jeg trænger til sommerferie og kan jeg ikke få det, så vil jeg som et minimum have weekend... Nu.. og helst hele tiden. Tak
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 392
Likede indlæg: 7478

Indlægaf Flora » 13. apr 2016, 20:39

Jeg har lige haft det vildeste hosteanfald fordi jeg fik en ært galt i halsen. Det er hvad der kommer ud af at prøve at være sund. Tror sgu bare jeg æder en flødebolle i stedet :deer:
7
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Delfin
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6449

Indlægaf Delfin » 13. apr 2016, 20:46

Hvis man nu skulle overveje at købe et løbebånd, hvad skal man så købe?
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 318
Likede indlæg: 1566

Indlægaf Thestral » 14. apr 2016, 04:40

Den her tråd er lidt som Hvad vil du sige til debatten-tråden :genert:
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 343
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Guilded_Lily » 14. apr 2016, 07:46

Jeg burde slet ikke sidde her på min pind. Jeg brude ligge hjemme i min seng. Men jeg tog hjem til middag i går, så min klasse missede en vigtig gennemgang, i dag SKAL vi videre for at nå pensum, og i morgen skal den anden klasse gennem national test.

Men puh, det er ikke sjovt. Jeg er også blevet bashet af den første kollega: "Du passer ikke på dig selv!" Tell me something new?
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4258

Indlægaf sigge » 15. apr 2016, 09:23

ShuruQ skrev:I går havde jeg ret så mørkebrunt hår, det skulle så være rødt. To gange afblegning fik det og så skulle det lige have en pause før den røde farve kom i.

Lige nu glæder jeg mig usigeligt meget til at få den i da mit hår lige nu er sådan ca "50 shades of piss" :genert:. Priser mig lykkelig for tørklædet indtil da :P.

Må jeg stille et personligt spørgsmål? Du behøver ikke at svare.

Viser du dig nogensinde uden tørklæde overfor nogen, f.eks. din mand og børn eller veninder, eller er det kun "for din egen skyld", at du vælger at farve dit hår?
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4258

Indlægaf sigge » 15. apr 2016, 09:37

ShuruQ skrev:
sigge skrev:
ShuruQ skrev:I går havde jeg ret så mørkebrunt hår, det skulle så være rødt. To gange afblegning fik det og så skulle det lige have en pause før den røde farve kom i.

Lige nu glæder jeg mig usigeligt meget til at få den i da mit hår lige nu er sådan ca "50 shades of piss" :genert:. Priser mig lykkelig for tørklædet indtil da :P.

Må jeg stille et personligt spørgsmål? Du behøver ikke at svare.

Viser du dig nogensinde uden tørklæde overfor nogen, f.eks. din mand og børn eller veninder, eller er det kun "for din egen skyld", at du vælger at farve dit hår?

Jeg går ikke udenfor i offentligheden uden tørklæde uanset hvem jeg er sammen med. Men overfor min mand, børn og mine brødre har jeg det ikke på hvis ikke der er andre mænd til stede. Kvinder generelt, hvis der ingen mænd er tilstede er aldrig et problem. Sidst jeg fik farvet hår, fik jeg en mandlig homosexual bekendt til at hjælpe mig, han kender mig fra før tørklædet så det var ok for mig. I går hjalp min veninde mig, hendes kæreste var hjemme, normalt ville det være no-go at han var i samme rum, men for nemheds skyld slækkede jeg på det i går. Angående med hvorfor, så kan jeg godt lide at se pæn ud for min egen skyld og jeg elsker at eksperimentere med mit hår også selvom det kun er få der ser det :).

Tak for svar. :kys: Det er dejligt at blive oplyst, når man nu går rundt og er nysgerrig.
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 354
Likede indlæg: 9457

Indlægaf Fyrst Eberhard » 16. apr 2016, 18:30

Jeg oplevede i dag en mand, der havde en meget spektakulær variant af tourette-syndrom kørende. Han gik og sang opera. Først ude på vejen og så efterfølgende i det shoppingcenter, vi fulgtes ind i. Der var godt tryk på, og han blev ved. Hans ledsager klappede ham indimellem pædagogisk på skulderen, og det var ret tydeligt, at manden ganske enkelt ikke var i stand til at lade være.

Vild lidelse alligevel, opera-tourette. Fantastisk og sikkert helt forfærdeligt. Men han kunne i det mindste synge.
6
Peace!
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 562
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2684
Kontakt:

Indlægaf Vira » 16. apr 2016, 19:24

Jeg synes Dan Rachlin er super irriterende. Det går mig virkelig på at han er begyndt at blogge. Håber han holder op med det igen.
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Animi
Likede indlæg: 9605

Indlægaf Animi » 20. apr 2016, 17:31

Jeg har lige fundet ud af at det er total unødvendigt at spare på mit elforbrug.
Har lige kigget ordentligt på mit elregning (normalt har jeg bare set hvad jeg skulle betale og betalt det, uden at tænke så meget over det, haha)
Hvad sker der for at de regner med at jeg i de næste 3 måneder bruger for 30kr. Så skal jeh selvfølgelig betale for abonnementet også, på 70kr. Fint fino.
Men så skal jeg også betale 400kr for alt muligt andet gøjl. Wtf?
Det er ligesom min gasregning. Der bruger jeg for 15kr på 3 måneder, og skal betale 400kr for gasabonnementet.

Det der voksen... Det gider jeg ikke mere...
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"