Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 528
Likede indlæg: 9906

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 12:31

Jeg er stadigvæk helt høj på aftenens koncert i går :love: Det var virkelig en fantastisk oplevelse at se Josh Groban live for tredje gang. Han er virkelig en vidunderlig sanger, og det er helt specielt at høre ham synge i virkeligheden. Og så endda musical sange! Jeg må indrømme at jeg ikke kunne holde tårerne tilbage da han sang "All I ask of you" fra Phantom of the Opera.
Da koncerten sluttede, fik vi selvfølgelig et ekstranummer. Men efterfølgende ville publikum stadigvæk ikke lade ham gå, så han endte med at synge "You Raise me Up." Og hold da op en stemning blandt publikum. Hele Falconersalen rejste sig op, sang med og ellers bare nød hans skønne skønne stemme.
En aften jeg aldrig vil glemme :love: Nu håber jeg bare ikke at der går endnu 3 år før han kommer igen.
Og nårh ja, så fik jeg jo også lige lov til at møde ham før koncerten :love: Jeg var desværre så nervøs at jeg nærmest ikke kunne sige et ord, men i det mindste kan jeg sige at han har holdt mig om min skulder :lol: :love:
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 240
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 7170

Indlægaf Hunkat » 9. maj 2016, 12:49

Jeg er ret sikker på at Dansk Folkeparti har photoshoppet den der hund ind på deres nye reklame. Eller skal den dreng seriøst have en guide til hvordan man klapper dyr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 12:50

Hunkat skrev:Jeg er ret sikker på at Dansk Folkeparti har photoshoppet den der hund ind på deres nye reklame. Eller skal den dreng seriøst have en guide til hvordan man klapper dyr.

Det har de også :lol: http://www.bt.dk/politik/dansk-folkepar ... llede-af-f
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 805
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12095

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 14:12

Animi skrev:
Hunkat skrev:Jeg er ret sikker på at Dansk Folkeparti har photoshoppet den der hund ind på deres nye reklame. Eller skal den dreng seriøst have en guide til hvordan man klapper dyr.

Det har de også :lol: http://www.bt.dk/politik/dansk-folkepar ... llede-af-f

Men hvorfor? :forvirret:
Altså jeg kunne forstå det hvis det var en løve eller en haj - men en golden plejer at være en ret omgængelig hund, som sagtens burde kunne fotograferes forsvarligt sammen med en familie.
2
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 532
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6864

Indlægaf Delfin » 9. maj 2016, 14:37

Jeg stod på stationen i morges og gloede på den plakat, mens jeg fik mig et biligt grin. Dels pga hunden, men den gråhårede bessefar han ser mig noget mørklødet ud, mon han nu også er rigtig dansker i 17 generationer? Pigen er også en smule mørk det, når man ser plakaten i virkeligheden :D

Billede
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1246

Indlægaf Pixie88 » 9. maj 2016, 15:13

Samtlige på den plakat, er nøjagtig hvordan jeg forestiller mig DF'ere ser ud :genert: Pånær hunden, den virker sød.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 21:08

De kan prøve at dække over det med betegnelsen "massage" lige så tosset de vil - men altså, de burde vel bare kalde en spade for en spade, og sige at hos dem kan man betale for sex - jeg følte nærmest at jeg var igang med at læse en sexnovelle :lol:
http://www.femina.dk/dit-liv/sex-kaerli ... e-din-yoni
4
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 570

Indlægaf Dr_bp » 9. maj 2016, 21:12

Delfin skrev:Jeg stod på stationen i morges og gloede på den plakat, mens jeg fik mig et biligt grin. Dels pga hunden, men den gråhårede bessefar han ser mig noget mørklødet ud, mon han nu også er rigtig dansker i 17 generationer? Pigen er også en smule mørk det, når man ser plakaten i virkeligheden :D

Billede

Det er vel ikke et hudspørgsmål så meget som et religions- elller kulturspørgsmål for den stereotype DF'er.
Jeg kender i hvert fald hele 2 sorte mænd der er inkarnerede DF'ere. ...
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. maj 2016, 08:17

Animi skrev:De kan prøve at dække over det med betegnelsen "massage" lige så tosset de vil - men altså, de burde vel bare kalde en spade for en spade, og sige at hos dem kan man betale for sex - jeg følte nærmest at jeg var igang med at læse en sexnovelle :lol:

"Jeg har også en kæreste, og i vores monogame kærlighedsliv virker det ret voldsomt med en mandlig massør."
- Jeg kan nu heller ikke se at kønnet skulle gøre en forskel, når det handler om monogami.
1
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 328
Likede indlæg: 1688

Indlægaf Thestral » 10. maj 2016, 08:21

Jeg synes det er lidt træls at min støtteperson der er ansat til at hjælpe med min uddannelse, melder ud at hun ikke har tid til at gøre sit arbejde. Jeg er med på at hun også er under uddannelse og jeg er glad for at hun melder ud i god tid, men alligevel, det er for sent at finde en anden :genert:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 43
Likede indlæg: 941

Indlægaf Stars » 10. maj 2016, 08:21

LadyFox skrev:
Animi skrev:De kan prøve at dække over det med betegnelsen "massage" lige så tosset de vil - men altså, de burde vel bare kalde en spade for en spade, og sige at hos dem kan man betale for sex - jeg følte nærmest at jeg var igang med at læse en sexnovelle :lol:

"Jeg har også en kæreste, og i vores monogame kærlighedsliv virker det ret voldsomt med en mandlig massør."
- Jeg kan nu heller ikke se at kønnet skulle gøre en forskel, når det handler om monogami.

Fordi - hvis du definerer dig selv som hetro, er seksuelle aktiviteter med en af samme køn ikke sex og dermed ikke utroskab :s
4
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 366
Likede indlæg: 10504

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. maj 2016, 08:28

Hey, midlife-mænd i DK! Hvorfor har I ALLE små blå dynejakker, designer jeans og en lille ruskindsstøvle på? Får I rabat?
2
Peace!
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. maj 2016, 08:32

Stars skrev:
LadyFox skrev:

Fordi - hvis du definerer dig selv som hetro, er seksuelle aktiviteter med en af samme køn ikke sex og dermed ikke utroskab :s

Nå nej.. Heller ikke selvom det handler om seksuel kemi og der indgår lyst til orgasmer. :blush2:
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1246

Indlægaf Pixie88 » 10. maj 2016, 09:41

Jeg synes hele det yoni-værk er meget sært! Kan huske DR2 tema om kussen, hvor man så en kvinde få yoni massage :trist: Jeg var traumatiseret :-D

Er der nogen der ved, hvordan sådan noget tantra massage foregår, når klienten er en mand? Masserer de pikken? :ad!:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 10:13

Er det bare mig, eller lyder ham her ikke vildt meget som Yahya Hassan? Han er også lige så aggressiv :D
http://www.radio24syv.dk/programmer/24s ... 05-2016-3/
0

Tilbage til "Generelt"