Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5778

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 21:08

De kan prøve at dække over det med betegnelsen "massage" lige så tosset de vil - men altså, de burde vel bare kalde en spade for en spade, og sige at hos dem kan man betale for sex - jeg følte nærmest at jeg var igang med at læse en sexnovelle :lol:
http://www.femina.dk/dit-liv/sex-kaerli ... e-din-yoni
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 9. maj 2016, 21:12

Delfin skrev:Jeg stod på stationen i morges og gloede på den plakat, mens jeg fik mig et biligt grin. Dels pga hunden, men den gråhårede bessefar han ser mig noget mørklødet ud, mon han nu også er rigtig dansker i 17 generationer? Pigen er også en smule mørk det, når man ser plakaten i virkeligheden :D

Billede

Det er vel ikke et hudspørgsmål så meget som et religions- elller kulturspørgsmål for den stereotype DF'er.
Jeg kender i hvert fald hele 2 sorte mænd der er inkarnerede DF'ere. ...
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6094

Indlægaf LadyFox » 10. maj 2016, 08:17

Animi skrev:De kan prøve at dække over det med betegnelsen "massage" lige så tosset de vil - men altså, de burde vel bare kalde en spade for en spade, og sige at hos dem kan man betale for sex - jeg følte nærmest at jeg var igang med at læse en sexnovelle :lol:

"Jeg har også en kæreste, og i vores monogame kærlighedsliv virker det ret voldsomt med en mandlig massør."
- Jeg kan nu heller ikke se at kønnet skulle gøre en forskel, når det handler om monogami.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 10. maj 2016, 08:21

Jeg synes det er lidt træls at min støtteperson der er ansat til at hjælpe med min uddannelse, melder ud at hun ikke har tid til at gøre sit arbejde. Jeg er med på at hun også er under uddannelse og jeg er glad for at hun melder ud i god tid, men alligevel, det er for sent at finde en anden :genert:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 32
Likede indlæg: 608

Indlægaf Stars » 10. maj 2016, 08:21

LadyFox skrev:
Animi skrev:De kan prøve at dække over det med betegnelsen "massage" lige så tosset de vil - men altså, de burde vel bare kalde en spade for en spade, og sige at hos dem kan man betale for sex - jeg følte nærmest at jeg var igang med at læse en sexnovelle :lol:

"Jeg har også en kæreste, og i vores monogame kærlighedsliv virker det ret voldsomt med en mandlig massør."
- Jeg kan nu heller ikke se at kønnet skulle gøre en forskel, når det handler om monogami.

Fordi - hvis du definerer dig selv som hetro, er seksuelle aktiviteter med en af samme køn ikke sex og dermed ikke utroskab :s
4
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5145

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. maj 2016, 08:28

Hey, midlife-mænd i DK! Hvorfor har I ALLE små blå dynejakker, designer jeans og en lille ruskindsstøvle på? Får I rabat?
2
Peace!
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. maj 2016, 08:32

Stars skrev:
LadyFox skrev:

Fordi - hvis du definerer dig selv som hetro, er seksuelle aktiviteter med en af samme køn ikke sex og dermed ikke utroskab :s

Nå nej.. Heller ikke selvom det handler om seksuel kemi og der indgår lyst til orgasmer. :blush2:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 10. maj 2016, 09:41

Jeg synes hele det yoni-værk er meget sært! Kan huske DR2 tema om kussen, hvor man så en kvinde få yoni massage :trist: Jeg var traumatiseret :-D

Er der nogen der ved, hvordan sådan noget tantra massage foregår, når klienten er en mand? Masserer de pikken? :ad!:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 10:13

Er det bare mig, eller lyder ham her ikke vildt meget som Yahya Hassan? Han er også lige så aggressiv :D
http://www.radio24syv.dk/programmer/24s ... 05-2016-3/
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 10. maj 2016, 10:17

Pixie88 skrev:Jeg synes hele det yoni-værk er meget sært! Kan huske DR2 tema om kussen, hvor man så en kvinde få yoni massage :trist: Jeg var traumatiseret :-D

Er der nogen der ved, hvordan sådan noget tantra massage foregår, når klienten er en mand? Masserer de pikken? :ad!:

Ja. Og..

"Massage af Yoni med Lingam

Er det manden som masserer eller bedre beskrevet: “Leder mødet”, vil en del af yonimassagen kunne foregå MED Lingam (med kondom, med mindre det sker i privat regi og i enighed om, at det skal være uden). Dette sker ikke uden at der udtrykkeligt er blevet spurgt herom, eller udvekslet et på forhånd aftalt nonverbalt og tydeligt signal fra begge sider."

http://www.mahamudrainstitut.com/massag ... ed-lingam/

Yoni er tissekonen og Lingam er tissemanden - bare hvis nogen ikke er med :stoned:
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 10:21

LadyFox skrev:
Pixie88 skrev:Jeg synes hele det yoni-værk er meget sært! Kan huske DR2 tema om kussen, hvor man så en kvinde få yoni massage :trist: Jeg var traumatiseret :-D

Ja. Og..

Er det manden som masserer eller bedre beskrevet: “Leder mødet”, vil en del af yonimassagen kunne foregå MED Lingam (med kondom, med mindre det sker i privat regi og i enighed om, at det skal være uden). Dette sker ikke uden at der udtrykkeligt er blevet spurgt herom, eller udvekslet et på forhånd aftalt nonverbalt og tydeligt signal fra begge sider."

Yoni er tissekonen og Lingam er tissemanden - bare hvis nogen ikke er med :stoned:

Men altså --- det er jo sleeeet ikke sex :lol:
2
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 10. maj 2016, 10:26

Animi skrev:
LadyFox skrev:

Ja. Og..

Men altså --- det er jo sleeeet ikke sex :lol:

Men er sex så heller ikke sex? For sex er jo også massage af/med pikken :gruble:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 10:32

Pixie88 skrev:Men er sex så heller ikke sex? For sex er jo også massage af/med pikken :gruble:

Jeg ved det heller ikke. Jeg læste et eller andet sted at fordi det ikke handler om at få orgasme, og der ikke er følelser imellem fordi det er en professionel, så er det ikke sex. Et andet sted sammenlignede de det med, at en underlivsundersøgelse hos en læge jo heller ikke er sex, men altså... den køber jeg ikke :lol:
3
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 10. maj 2016, 11:08

Animi skrev:
Pixie88 skrev:Men er sex så heller ikke sex? For sex er jo også massage af/med pikken :gruble:

Jeg ved det heller ikke. Jeg læste et eller andet sted at fordi det ikke handler om at få orgasme, og der ikke er følelser imellem fordi det er en professionel, så er det ikke sex. Et andet sted sammenlignede de det med, at en underlivsundersøgelse hos en læge jo heller ikke er sex, men altså... den køber jeg ikke :lol:

Men er meningen med tantra/Yonimassagen ikke at opnå behag og velvære og øget lyst?

Det er bestemt ikke det jeg forbinder med en underlivsundersøgelse :forvirret2: de to ting kan sku da ikke sammenlignes
4
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2230

Indlægaf Mulan » 10. maj 2016, 11:12

.. Er det ikke også altid sådan nogle herreklammo halvfedtede hippieåger, med halvlangt hår, yogaposition og begyndende måne, der laver den slags der? Det er jo bare et påsku for at få noget på den dumme.

.. MIG NARRER DE IKKE!
8
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Generelt"