Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 303
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3757

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Studsgaard » 14. maj 2016, 08:19

Mangoness skrev:
Studsgaard skrev:Morer mig over at klare jelly Bean Challenge med sønnerne bedre end dem. :fløjt:
Mellemsten endte med at stå og brække sig i skraldespanden :lol: :lol:
Jeg vidste bare han ikke kunne klare hvis han fik hundemad smag, han kan ikke engang klare lugten :D og ja jeg fik også de klamme smag, så det var ikke fordi jeg var mere heldig end dem

Jeg tør ikke spise dem med bræk og rådne æg - så dem bider jeg bare midt over og lugter til dem for at afgøre, om jeg tør at spise dem! :genert:

Alt andet skal jeg nok indtage - men bare ikke bræk og rådne æg! :lol:

Lige de to slags der fik manden fornøjelsen af at tage med drengene - han var virkelig også ved at gå til over den med rådne æg :D :fløjt:
1
Lulu
Kort karma: 71
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 802

Indlægaf Lulu » 14. maj 2016, 09:58

Mangoness skrev:
Studsgaard skrev:Morer mig over at klare jelly Bean Challenge med sønnerne bedre end dem. :fløjt:
Jeg vidste bare han ikke kunne klare hvis han fik hundemad smag, han kan ikke engang klare lugten :D og ja jeg fik også de klamme smag, så det var ikke fordi jeg var mere heldig end dem

Jeg tør ikke spise dem med bræk og rådne æg - så dem bider jeg bare midt over og lugter til dem for at afgøre, om jeg tør at spise dem! :genert:

Jeg syntes faktisk hundemaden var den værste. De andre var fæle men når de var spist var de væk. Hundeslagsmål blev bare ved med at smage.
1
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 108
Likede indlæg: 1499

Indlægaf Mangoness » 14. maj 2016, 12:41

Lulu skrev:
Mangoness skrev:

Jeg syntes faktisk hundemaden var den værste. De andre var fæle men når de var spist var de væk. Hundeslagsmål blev bare ved med at smage.

Den havde jeg sjovt nok ingen problemer med, selvom man fik lidt hundemads-ånde bagefter - men nu har jeg også prøvet at smage lidt på min (nu afdøde) hunds hundemad før :blush: :fløjt:

...jeg forstår dog godt, hvorfor den hellere ville have vores mad :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Billede
Brugeravatar
Mangoness

Indlægaf Mangoness » 14. maj 2016, 12:49

Studsgaard skrev:
Mangoness skrev:

Lige de to slags der fik manden fornøjelsen af at tage med drengene - han var virkelig også ved at gå til over den med rådne æg :D :fløjt:

På YouTube er det som regel lige de to smage, som gør, at folk løber mod den nærmeste skraldespand - så jeg tør slet ikke spise dem af frygt for at blive et bræk-monster :-D

Jeg har dog masser af jelly beans tilbage, som jeg gerne afsætter til interesserede :slem:

(indtil videre har det ikke været en succes - for der er ingen, som vil smage dem! :lol: )
0

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Billede
LaScrooge
Kort karma: 402
Likede indlæg: 3459

Indlægaf LaScrooge » 16. maj 2016, 13:27

Jeg leder efter en tråd: en dansk blogger, en ung kvinde, som blev kærester med en fyr der har en minecraft-kanal på youtube. Hun blev gravid, hun aborterede, de prøvede igen og så gik de fra hinanden?

Nogen der kan huske noget?

Den er et par måneder gammel, men var aktiv også for en måneds tid siden.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 420
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Rikke » 16. maj 2016, 13:30

Jeg tror den er røget, fordi trådstarteren fik slettet sine indlæg.
0
:whip:
LaScrooge
Kort karma: 402
Likede indlæg: 3459

Indlægaf LaScrooge » 16. maj 2016, 13:39

Rikke skrev:Jeg tror den er røget, fordi trådstarteren fik slettet sine indlæg.

Åh. Æv. Kan du huske hvem den unge kvinde var? Leder efter hendes blog, men er helt blank på ting at søge på, der ikke giver 1000 resultater.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 420
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Rikke » 16. maj 2016, 13:40

Hun hedder Fie Laursen :)
1
:whip:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1938
Likede indlæg: 11274

Indlægaf Wizzze » 16. maj 2016, 16:41

LaScrooge skrev:
Rikke skrev:Jeg tror den er røget, fordi trådstarteren fik slettet sine indlæg.

Åh. Æv. Kan du huske hvem den unge kvinde var? Leder efter hendes blog, men er helt blank på ting at søge på, der ikke giver 1000 resultater.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/f ... er/6083062

http://fielaursen.dk/2016/05/status-paa-mit-liv/

Hun er vist mere eller mindre fast gæst i ekstrabladet, så derigennem er hun nem at finde. Ved ikke om de samarbejder, eller om eb bare udnytter at hun ikke er særlig gammel og derfor måske mangler noget filter og omtanke i hvad hun deler med offentligheden :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 204
Likede indlæg: 3861

Indlægaf sigge » 17. maj 2016, 07:14

Apropos tråden om at kalde sig selv Hr på en flybillet, selvom man er kvinde: Jeg har lige udnævnt mig selv til professor. :-D Når nu en netbutik insisterer på, at der skal en titel foran ens navn og valgmulighederne er "Hr, Fru (ikke bare Fr., men decideret Fru), Prof. og Dr.", så synes jeg Prof. kan være lige så godt som Fru, når jeg nu ikke er gift.
5
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 347
Likede indlæg: 8700

Indlægaf Fyrst Eberhard » 17. maj 2016, 12:48

Jeg siger ikke, at min kollega er overfladisk. Jeg siger bare, at hun lige har udtalt "Jeg kan ikke have en kæreste, der har en stationær".
8
Peace!
Brugeravatar
Mangoness

Indlægaf Mangoness » 17. maj 2016, 12:51

Fyrst Eberhard skrev:Jeg siger ikke, at min kollega er overfladisk. Jeg siger bare, at hun lige har udtalt "Jeg kan ikke have en kæreste, der har en stationær".

:lol: :klap:
0

Billede

Billede
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 154
Likede indlæg: 800

Indlægaf Avino » 17. maj 2016, 13:02

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/f ... er/6083062

Hun er vist mere eller mindre fast gæst i ekstrabladet, så derigennem er hun nem at finde. Ved ikke om de samarbejder, eller om eb bare udnytter at hun ikke er særlig gammel og derfor måske mangler noget filter og omtanke i hvad hun deler med offentligheden :gruble:[/quote]

Hvor er det altså sørgeligt at se.
Jeg bliver helt dårlig.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 700
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10273

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2016, 13:08

Avino skrev:http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/fie-laursen-i-spritstiv-video-hun-tester-graenser/6083062

Hun er vist mere eller mindre fast gæst i ekstrabladet, så derigennem er hun nem at finde. Ved ikke om de samarbejder, eller om eb bare udnytter at hun ikke er særlig gammel og derfor måske mangler noget filter og omtanke i hvad hun deler med offentligheden :gruble:

Jeg bliver helt dårlig.[/quote]
Hun drømmer også om at kommer på forsiden af M! fordi hun er træt af at den nøgne krop bliver set som noget seksuelt. :nerve:
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 154
Likede indlæg: 800

Indlægaf Avino » 17. maj 2016, 13:18

Jeg bliver helt dårlig

Hun drømmer også om at kommer på forsiden af M! fordi hun er træt af at den nøgne krop bliver set som noget seksuelt. :nerve:[/quote]
Hvad er M ? er det det mandeblad ? Undskyld min uvidenhed :genert:

Jeg forstår det ikke. Det gør helt ondt i sjælen, med alt den udstillen af sig selv.
Tænker- af og til- om det er fordi, at jeg er for gammel til den nuværende verden :gruble:
Kan simpelthen ikke forstå, at mange af disse unge mennesker viser sig selv og deres liv - sådan ?

Forstår heller ikke, hvor forældrende er/ var ?
Jeg ville græde, hvis mine børn udstillede sig selv - på den måde.
1

Tilbage til "Generelt"