Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 896

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Lull » 20. maj 2016, 08:23

jeg har fri om ½ time :rock:
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 20. maj 2016, 08:30

Jeg har nu fri i hele to dage, wuhuuu :-D
3
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 20. maj 2016, 14:09

Selvom jeg fylder 25 i næste uge, føler jeg mig stadigvæk som en lille pige, når jeg skal købe vin :lol: Jeg kan ikke lade være med at tro, at folk kigger på mig og tænker "Hvad i alverden laver hun blandt vinen?!?" :lol: :genert:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 20. maj 2016, 21:25

Mine venner synes jeg er lidt crazy, men jeg KAN altså sagtens mærke forskel på om mine høretelefoner sidder i de forkerte øre og skal byttes rundt :genert:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Indlægaf Flora » 21. maj 2016, 18:52

Jeg har lige læst mit horoskop og det viser sig at torsdag og fredag i næste uge er gode dage for mig til at låne penge :deer:
1
Debattens sødeste :engel:
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 569

Indlægaf Lulu » 21. maj 2016, 20:17

Animi skrev:Mine venner synes jeg er lidt crazy, men jeg KAN altså sagtens mærke forskel på om mine høretelefoner sidder i de forkerte øre og skal byttes rundt :genert:

Bare rolig, du er ikke alene.
Det føles bare forkert. Og får man ikke gjort noget ved det, bliver det også ubehageligt. Synes jeg.
1
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3341

Indlægaf Hunkat » 21. maj 2016, 20:37

Nu har jeg snart skrevet så meget på min eksamensopgave at jeg brækker mig lidt hvis jeg skal stave til kommunikation eller organisationsdiagram en gang til.

Kan den ikke bare være færdig snart?
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. maj 2016, 06:40

Mine forældre var en tur ved grænsen i går og havde taget min 81-årige farfar med. Jeg fik så dette fantastiske billede af ham :lun:.

ff.jpg

Den mand er så fotogen at jeg næsten misunder ham. Jeg selv skal tage ca. 47 billeder for at være heldig at finde et hvor jeg ser nogenlunde ud på, min farfar kan være midt i at spise lige være vågnet og spørger man om man må tage et billede stiller han op og den sidder altid i skabet første gang, faktisk er han så fotogen at man selv ser nogenlunde ud første gang hvis man bliver fotograferet med ham. Losseplads not-so-much, men det er vist her der passer bedst ind.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af ShuruQ 26. maj 2016, 06:56, rettet i alt 1 gang.
6
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 82
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 652

Indlægaf Tricolette » 22. maj 2016, 13:16

Nu tror jeg, at jeg vil tillade mig at holde weekend indtil i morgen kl. 8.00.....
3
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. maj 2016, 13:48

Jeg skrev "tiltagende tiltalende" i et kort lige før.

Men jeg kan fandeme næsten ikke sige de to ord sammen uden at min tunge slår knuder :genert:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1603

Indlægaf Spjaerten » 22. maj 2016, 19:23

Apropos et indlæg fra en af de seneste dage, med en eller anden og Kommoden så er det her mit indlæg nr 1234 :lol:
6
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2334

Indlægaf Studsgaard » 22. maj 2016, 20:07

Manden har gemt en gammel bærbar til diverse værktøjs dimser der kræver computer, og det er jo fint.
Men idag finder han den frem, da han skal bruge den til en eller anden ny computer-bilmåler-dims han har fået (gæt lige hvor meget det intressere mig) og den her nye dims kræver wifi tilslutning til computeren, hvor de gamle krævede stik.
Den her gamle computer har så ikke engang wifi - troede sku da alle bærbar computere havde wifi - men vi kan ikke finde det derpå, og den er så gammel at vi ikke kan huske at have brugt den til andet end ekstra computer til at det beskidte værktøjs halløj.
Så vi morede os lidt over en bærbar uden wifi - hvad er meningen så?
0
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 643

Indlægaf Buller » 22. maj 2016, 20:50

man havde da bærbar længe før man opfandt wi-fi....
2
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 22. maj 2016, 20:59

Studsgaard skrev:Manden har gemt en gammel bærbar til diverse værktøjs dimser der kræver computer, og det er jo fint.
Men idag finder han den frem, da han skal bruge den til en eller anden ny computer-bilmåler-dims han har fået (gæt lige hvor meget det intressere mig) og den her nye dims kræver wifi tilslutning til computeren, hvor de gamle krævede stik.
Den her gamle computer har så ikke engang wifi - troede sku da alle bærbar computere havde wifi - men vi kan ikke finde det derpå, og den er så gammel at vi ikke kan huske at have brugt den til andet end ekstra computer til at det beskidte værktøjs halløj.

Nu kan computere jo sagtens bruges til alt muligt andet end at være på Internettet - selvom det nærmest virker utænkeligt i dag. Men man kunne jo sagtens arbejde på en bærbar på f.eks. en café uden net, hvis man skulle skrive en bahceloropgave, lave regnskab, spille Hjerterfri osv. Wi-fi er vel først blevet sådan rigtigt tilgængeligt indenfor de sidste....10-15 år? Jeg kan da tydeligt huske de glade kabel-dage, et modem der skulle ringe op, og oh ve oh skræk: computere uden mulighed for Internet. De var både sjove og praktiske alligevel :)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2334

Indlægaf Studsgaard » 22. maj 2016, 21:10

Daphne skrev:
Studsgaard skrev:Manden har gemt en gammel bærbar til diverse værktøjs dimser der kræver computer, og det er jo fint.

Nu kan computere jo sagtens bruges til alt muligt andet end at være på Internettet - selvom det nærmest virker utænkeligt i dag. Men man kunne jo sagtens arbejde på en bærbar på f.eks. en café uden net, hvis man skulle skrive en bahceloropgave, lave regnskab, spille Hjerterfri osv. Wi-fi er vel først blevet sådan rigtigt tilgængeligt indenfor de sidste....10-15 år? Jeg kan da tydeligt huske de glade kabel-dage, et modem der skulle ringe op, og oh ve oh skræk: computere uden mulighed for Internet. De var både sjove og praktiske alligevel :)

Jeg kan skam også sagtens huske de stationære computer med modem via telefonstikket og man kunne nå at lave hele måltider inden alt var loadet :D
Det er mere det at det er en bærbar. Men du har ret, jeg tror det er en vi købte til at skrive skoleopgaver på.
0

Tilbage til "Generelt"