Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Debattens losseplads

Indlægaf ShuruQ » 8. jun 2016, 18:56

Jeg kan virkelig ikke vænne mig til de nyere afsnit ad NCIS. McGee ser altså forkert ud efter han har tabt sig så meget :stoned:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Indlægaf Tibbler » 8. jun 2016, 18:59

Joe skrev:Nogle gange er jeg simpelthen så fjollet. Kiggede lige på uret og konstaterede at klokken var 18.10. Min fødselsdag er 18/10, og jeg blev helt glad indeni over at se de to tal. Man skulle tro, jeg var 20 år yngre, end jeg egentlig er.

I mellemtiden er klokken så blevet 18.12. Det har jeg ikke noget forhold til.

Jeg blev glad i dag, da jeg så at den mayonnaise jeg skulle til at købe, var holdbar til d. 21/9, som er ældstesønnen fødselsdag. Så jeg er helt på samme bølgelængde :D
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Daine » 8. jun 2016, 20:07

ShuruQ skrev:Jeg kan virkelig ikke vænne mig til de nyere afsnit ad NCIS. McGee ser altså forkert ud efter han har tabt sig så meget :stoned:.

Hans stemme har også ændret sig, det lagde jeg mærke til da jeg havde et re-run af NCIS. Den er blevet mere nasal i det.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 8. jun 2016, 20:12

Daine skrev:
ShuruQ skrev:Jeg kan virkelig ikke vænne mig til de nyere afsnit ad NCIS. McGee ser altså forkert ud efter han har tabt sig så meget :stoned:.

Hans stemme har også ændret sig, det lagde jeg mærke til da jeg havde et re-run af NCIS. Den er blevet mere nasal i det.

Jeg må youtube det for at have et sammenligningsgrundlag, kan ikke lige genkende mig den "nye" stemme. Jeg har set meget lidt af de nyere afsnit og jeg kan slet ikke abstrahere fra det når han dukker op McGee. Så meget for vanens magt :lol:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 8. jun 2016, 20:14

ShuruQ skrev:
Daine skrev:

Jeg må youtube det for at have et sammenligningsgrundlag, kan ikke lige genkende mig den "nye" stemme. Jeg har set meget lidt af de nyere afsnit og jeg kan slet ikke abstrahere fra det når han dukker op McGee. Så meget for vanens magt :lol:.

Prøv et af de første afsnit han var med i og så et nyt. :) Jeg er vist med indtil sidste sæson, jeg er for dårlig til det med faste tv-programmer så jeg venter til de kommer på dvd.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9210

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jun 2016, 20:25

Jeg har haft Pingvinmarch kørende i hovedet hele dagen, og jeg er ved at blive skør i bøtten.
Hurra, her er pingvinerne
Nu bli'r der fest i gaaaden
Vi går på række og geled
Præcis som vagtparaaaden

AAAAAAARGH!
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 8. jun 2016, 20:28

Studsgaard skrev:Datteren har fødselsdag, så hun bestemte menuen: Mac Donnalds
Så nu har jeg ondt i maven og kvalme, for ikke nok med jeg spist formeget så skulle jeg også lige smage mandens is - hvornår mon jeg lære det :forvirret:
Men datteren er glad

Nu har jeg lyst til McDonalds :sur: .

Tillykke med datteren :kys:.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2298

Indlægaf Studsgaard » 8. jun 2016, 20:34

ShuruQ skrev:
Studsgaard skrev:Datteren har fødselsdag, så hun bestemte menuen: Mac Donnalds
Så nu har jeg ondt i maven og kvalme, for ikke nok med jeg spist formeget så skulle jeg også lige smage mandens is - hvornår mon jeg lære det :forvirret:
Men datteren er glad

Nu har jeg lyst til McDonalds :sur: .

Tillykke med datteren :kys:.

Tak.
Og beklager. :fløjt:
1
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 72
Likede indlæg: 785

Indlægaf Mangoness » 8. jun 2016, 20:54

Fru Sunshine skrev:Jeg har haft Pingvinmarch kørende i hovedet hele dagen, og jeg er ved at blive skør i bøtten.
Vi går på række og geled
Præcis som vagtparaaaden

AAAAAAARGH!

..har du et link til sangen? :fløjt:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9210

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jun 2016, 04:20

Mangoness skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har haft Pingvinmarch kørende i hovedet hele dagen, og jeg er ved at blive skør i bøtten.
Vi går på række og geled
Præcis som vagtparaaaden

AAAAAAARGH!

..har du et link til sangen? :fløjt:

Nej, jeg kan ikke finde den nogen steder. Kun i mit hoved, hvor den STADIG drøner rundt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2141

Indlægaf sigge » 9. jun 2016, 07:01

Han er altså også næsten ved at være for tynd nu, synes jeg. Til gengæld tænkte jeg på i går, om Dinozzo var ved at blive lidt rund i det, eller det bare var den der hættetrøje, der sad virkelig uheldigt og posede ved maven? (Undskyld til Daine, jeg ved hun har et stort soft spot for ham.)
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 9. jun 2016, 07:23

sigge skrev:

Han er altså også næsten ved at være for tynd nu, synes jeg. Til gengæld tænkte jeg på i går, om Dinozzo var ved at blive lidt rund i det, eller det bare var den der hættetrøje, der sad virkelig uheldigt og posede ved maven? (Undskyld til Daine, jeg ved hun har et stort soft spot for ham.)

:sur: :evil: :sur: :evil: :sur:

Han er aldeles ikke ved ar være tyk! Han bliver bare ældre og så synker musklerne lidt ned! Nå!

:P :lol:
4
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 497
Likede indlæg: 1905

Indlægaf Vira » 9. jun 2016, 21:38

Jeg var rigtig træt for et par timer siden. Nu kan jeg ikke sove
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1282

Indlægaf Thestral » 10. jun 2016, 05:08

Jeg er stadig træt
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 10. jun 2016, 09:03

Jeg har fået ondt i den ene side af halsen, og så googler jeg lige for at se hvad det måske kunne være.... Men selvfølgelig kommer der bare sider op med kræft. Hvorfor så dramatisk?
Jeg har stadig ingen ide om hvad det kunne være. Har aldrig prøvet før det kun var i den ene side. :gruble:
0
:banan: :banan:

Tilbage til "Generelt"