Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4281

Re: Debattens losseplads

Indlægaf sigge » 23. jun 2016, 07:05

Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1109
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10909

Indlægaf Daine » 23. jun 2016, 07:35

sigge skrev:Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.

Det var den samme oplevelse jeg havde :D Bortset fra at jeg så ikke sad og småsnøftede til sidst overhovedet (jeg er åbenbart en kold skid :lol: ). Det er også første gang jeg oplever det i en biograf. Men det var da fint at filmen ramte sit publikum, for bogen skulle vist også være en tåreperser :D
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4281

Indlægaf sigge » 23. jun 2016, 07:55

Daine skrev:
sigge skrev:Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.

Det var den samme oplevelse jeg havde :D Bortset fra at jeg så ikke sad og småsnøftede til sidst overhovedet (jeg er åbenbart en kold skid :lol: ). Det er også første gang jeg oplever det i en biograf. Men det var da fint at filmen ramte sit publikum, for bogen skulle vist også være en tåreperser :D

Jeg har ikke læst bogen, så jeg var ikke helt forberedt på, at den sluttede sådan. Normalt skal der også en del til, før jeg tuder i offentligheden, men når jeg er alene derhjemme tuder jeg over alting: Når sportsfolk udviser glæde over at vinde, naturdokumentarer, TV-serier, you name it. :lol:
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 517
Likede indlæg: 9618

Indlægaf Animi » 23. jun 2016, 09:08

Haha, jeg så den også i går og oplevede præcis det samme :D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
gro71
Kort karma: 19
Likede indlæg: 335

Indlægaf gro71 » 23. jun 2016, 09:10

Jeg så Moulin Rouge i biffen, da den i sin tid havde premiere. Hen mod slutningen sad der en dame et par rækker bag mig, som vrælede højlydt de sidste 10 minutter af filmen. Det var VOLDSOMT! Så voldsomt, at folk vendte sig om for at se, hvad der skete. Og hun blev bare ved. Det var vildt underligt.
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 517
Likede indlæg: 9618

Indlægaf Animi » 23. jun 2016, 10:13

Jeg sad lige og så debatten med Daniel Carlsen og Abdel Aziz Mahmoud. Jeg synes faktisk det er rigtig skræmmende hvor sød og rar Daniel virker, uden for debatten. Hvis ikke jeg vidste at han var formand for Danskernes Parti, ville jeg synes han at virkede som en fyr der ville være sjov at hænge ud med.
For det ville være 100 x nemmere hvis han var en stjernetosset, blæst ekstremist, som man kunne sidde og ryste bedrevidende på hovedet af fordi "de ved jo ikke bedre."
Men at folk der virker ganske søde og rare og helt almindelige, alligevel kan have sådanne ekstreme holdninger - dét er fandme skræmmende!
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1717

Indlægaf Mangoness » 23. jun 2016, 18:50

6
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 743
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10789

Indlægaf LadyFox » 23. jun 2016, 18:55

Jeg er mere bange for ham eksorcisten end jeg er for djævlen. Han ser uhyggelig ud :shock:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... ld/6135392
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 217
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 6274

Indlægaf Hunkat » 24. jun 2016, 11:00

Jeg gad godt vide om det faktum at ASOS.co.uk hjemmeside er nede har noget at gøre med det voldsomme fald i £'et. :D
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 435
Likede indlæg: 6556

Indlægaf Angelina » 24. jun 2016, 11:39

Hunkat skrev:Jeg gad godt vide om det faktum at ASOS.co.uk hjemmeside er nede har noget at gøre med det voldsomme fald i £'et. :D

Det er i hvert fald meget pudsigt - også at min kommentar om det på deres FB-side , som den eneste kommentar står ubesvaret ;)
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
MissIce
Kort karma: 29
Likede indlæg: 282

Indlægaf MissIce » 28. jun 2016, 16:25

Vi har lige aftalt med mægler, at vi får overdraget nøgler til vores nye hus i morgen :panik: :ivrig: :klap: :banan: :dance: (hvis der er noget tidspunkt, hvor det er passende med et overforbrug af smileys, så er det vel nu? :blush: )
21
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 313
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3897

Indlægaf Studsgaard » 28. jun 2016, 20:41

Syntes det er dejligt at mellemsten gerne vil lave mad og så er han ret god til det.
Idag har ham lavet en ret god bøfsandwich.

Jeg er med på sidelinjen og vejleder. Men han har efterhånden styr på det meste i et køkken. Jeg fortæller hvad jeg gør og hvorfor. Og jeg hjælpe kunnhvis han beder om det.

Imorgen skal mormor passe dem, der har han meddelt han vil lave pasta og kødsovs.
10
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 390
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2097

Indlægaf Æske » 28. jun 2016, 20:55

Min lillebror er indstillet til et legat for sit BA-projekt og mit storesøsterhjerte er ved at revne af stolthed - kryds lige fingre for han vinder, ikke? Det har han fortjent.
24
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 357
Likede indlæg: 9510

Indlægaf Fyrst Eberhard » 29. jun 2016, 19:09

Hey, Just-Eat! I behøver ikke skrive, at "holdet af dygtige kokke" er begyndt at lave min mad. Vi ved godt begge to, hvad det er jeg har bestilt.
15
Peace!
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 367
Likede indlæg: 5658

Indlægaf Joe » 29. jun 2016, 21:01

Jeg har ikke set filmen, men købte bogen som e-bog for et døgns tid siden, i anledning af at jeg var alene hjemme, og har indset at der ikke er en skam i bare mest at være til bøger om kærlighed.
Nu har jeg færdiggjort den og grædt lidt. Og skrevet en lang SMS til min kæreste, der render rundt på en mark i Roskilde, med et "PPS. Jeg elsker dig meget højt."
Måske skulle jeg finde en bog, der ikke fik mig til at græde, når jeg ligger alene hjemme.
3
you did not break me

Tilbage til "Generelt"