Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 53
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 288

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 21. jun 2016, 20:27

Kommodedyret skrev:Yaaaaaayyyy WEEBL!

Det får du SUPERGRØNT for!
Billede

So much pressure...

Billede
2
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Hunkat » 22. jun 2016, 06:21

*scroller politiken*

http://politiken.dk/kultur/boger/skonlitteratur_boger/premium/ECE3261806/prisvindende-koreansk-vegetarbog-gaar-sin-sejrsgang-verden-rundt/

Hm, interessant... kunne godt bruge en god vegetarisk kogebog

.... :gisp:

Nevermind :lol: :blush:
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 23. jun 2016, 07:05

Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6885

Indlægaf Daine » 23. jun 2016, 07:35

sigge skrev:Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.

Det var den samme oplevelse jeg havde :D Bortset fra at jeg så ikke sad og småsnøftede til sidst overhovedet (jeg er åbenbart en kold skid :lol: ). Det er også første gang jeg oplever det i en biograf. Men det var da fint at filmen ramte sit publikum, for bogen skulle vist også være en tåreperser :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 23. jun 2016, 07:55

Daine skrev:
sigge skrev:Jeg var i biografen i går og se "Mig før dig", og jeg har da aldrig før oplevet så megen snøften i en biografsal. Jeg var selv med i koret og måtte tørre øjne en del hen mod slutningen, men der var nogen, der var tæt på at hulke. Det har jeg alligevel ikke været ude for før, selvom jeg da synes, jeg har set nogle tårepersere gennem tiden.

Det var den samme oplevelse jeg havde :D Bortset fra at jeg så ikke sad og småsnøftede til sidst overhovedet (jeg er åbenbart en kold skid :lol: ). Det er også første gang jeg oplever det i en biograf. Men det var da fint at filmen ramte sit publikum, for bogen skulle vist også være en tåreperser :D

Jeg har ikke læst bogen, så jeg var ikke helt forberedt på, at den sluttede sådan. Normalt skal der også en del til, før jeg tuder i offentligheden, men når jeg er alene derhjemme tuder jeg over alting: Når sportsfolk udviser glæde over at vinde, naturdokumentarer, TV-serier, you name it. :lol:
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5788

Indlægaf Animi » 23. jun 2016, 09:08

Haha, jeg så den også i går og oplevede præcis det samme :D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 230

Indlægaf gro71 » 23. jun 2016, 09:10

Jeg så Moulin Rouge i biffen, da den i sin tid havde premiere. Hen mod slutningen sad der en dame et par rækker bag mig, som vrælede højlydt de sidste 10 minutter af filmen. Det var VOLDSOMT! Så voldsomt, at folk vendte sig om for at se, hvad der skete. Og hun blev bare ved. Det var vildt underligt.
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 23. jun 2016, 09:55

Jeg håber dæleme det er photoshop. I hvert fald ser hovedet helt forkert ud i forhold til kroppen på hende til venstre :ad!:.

Smag og behag til de der helt trænede kroppe, men kønt er det altså ikke i mine øjne :tie:.

ps.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 313
Likede indlæg: 5788

Indlægaf Animi » 23. jun 2016, 10:13

Jeg sad lige og så debatten med Daniel Carlsen og Abdel Aziz Mahmoud. Jeg synes faktisk det er rigtig skræmmende hvor sød og rar Daniel virker, uden for debatten. Hvis ikke jeg vidste at han var formand for Danskernes Parti, ville jeg synes han at virkede som en fyr der ville være sjov at hænge ud med.
For det ville være 100 x nemmere hvis han var en stjernetosset, blæst ekstremist, som man kunne sidde og ryste bedrevidende på hovedet af fordi "de ved jo ikke bedre."
Men at folk der virker ganske søde og rare og helt almindelige, alligevel kan have sådanne ekstreme holdninger - dét er fandme skræmmende!
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 805

Indlægaf Mangoness » 23. jun 2016, 18:50

6
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6122

Indlægaf LadyFox » 23. jun 2016, 18:55

Jeg er mere bange for ham eksorcisten end jeg er for djævlen. Han ser uhyggelig ud :shock:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... ld/6135392
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Hunkat » 24. jun 2016, 11:00

Jeg gad godt vide om det faktum at ASOS.co.uk hjemmeside er nede har noget at gøre med det voldsomme fald i £'et. :D
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3968

Indlægaf Angelina » 24. jun 2016, 11:39

Hunkat skrev:Jeg gad godt vide om det faktum at ASOS.co.uk hjemmeside er nede har noget at gøre med det voldsomme fald i £'et. :D

Det er i hvert fald meget pudsigt - også at min kommentar om det på deres FB-side , som den eneste kommentar står ubesvaret ;)
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 24. jun 2016, 12:03

LadyFox skrev:Jeg er mere bange for ham eksorcisten end jeg er for djævlen. Han ser uhyggelig ud :shock:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... ld/6135392

Så for shit mand :ad!:

Spooky looking kinda guy.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
MissIce
Kort karma: 7
Likede indlæg: 106

Indlægaf MissIce » 28. jun 2016, 16:25

Vi har lige aftalt med mægler, at vi får overdraget nøgler til vores nye hus i morgen :panik: :ivrig: :klap: :banan: :dance: (hvis der er noget tidspunkt, hvor det er passende med et overforbrug af smileys, så er det vel nu? :blush: )
21

Tilbage til "Generelt"