Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 281
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2660

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Lurende Peber » 24. okt 2016, 09:16

LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?
Måske at tømme en natpotte fyldt med tis ud af vinduet kan være en gylden middelvej? (Pun absolutely intended) :devil:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 814
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 12232

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2016, 09:32

Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?
Måske at tømme en natpotte fyldt med tis ud af vinduet kan være en gylden middelvej? (Pun absolutely intended) :devil:

I teorien er jeg vild med idéen, men i praksis er jeg mindre vild ned den. Altså det er jo langt fra hver nat - så det er jo ikke til at vide hvor længe vi skal have tis stående... Der kunne gå hen og blive værst for os selv. :/
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 415
Likede indlæg: 8170

Indlægaf Flora » 24. okt 2016, 10:30

Køb sådan et horn her og brug det direkte ind i øret på de nævnte typer næste gang du møder dem. Det er ganske vist ikke helt så tilfredsstillelse som at tabe en sæk ler i hovedet på dem, men stadig ubehageligt for dem og du undgår fængselsstraf :gogo:

Billede
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2016, 11:01

Flora skrev:

Køb sådan et horn her og brug det direkte ind i øret på de nævnte typer næste gang du møder dem. Det er ganske vist ikke helt så tilfredsstillelse som at tabe en sæk ler i hovedet på dem, men stadig ubehageligt for dem og du undgår fængselsstraf :gogo:

Billede

Men jeg ved jo ikke hvordan de ser ud. De ringer jo bare på sent om natten og vil lukkes ind i opgangen. Jeg bor øverst så jeg kan ikke engang se ud af vinduet hvem jeg skal holde øje med.

Måske jeg bare skulle blæse hende narkomanen ind i øret hver gang hun inviterer folk over hun ikke gider at lukke ind, eller hver gang hun svindler nogle der ved hvor hun bor. :gruble:
0
"It was the beginning of the greatest Christmas ever. Little food. No presents. But there was a snowman in their basement."
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 415
Likede indlæg: 8170

Indlægaf Flora » 24. okt 2016, 11:09

LadyFox skrev:
Flora skrev:

Billede

Men jeg ved jo ikke hvordan de ser ud. De ringer jo bare på sent om natten og vil lukkes ind i opgangen. Jeg bor øverst så jeg kan ikke engang se ud af vinduet hvem jeg skal holde øje med.

Måske jeg bare skulle blæse hende narkomanen ind i øret hver gang hun inviterer folk over hun ikke gider at lukke ind, eller hver gang hun svindler nogle der ved hvor hun bor. :gruble:

Ah ok, ja så går det jo ikke. Men at blæse narkomanen ind i øret hver gang lyder helt klart som et godt alternativ. Så må hun selv formidle ubehaget videre til sine gæster :D
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 30. okt 2016, 10:48

Jeg håber aldrig at min kæreste finder ud af at dette er en ting:

Billede
6
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 580
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2951
Kontakt:

Indlægaf Vira » 30. okt 2016, 10:50

Jeg har et par strømpebukser som bliver ved med at lave en Ado. De har gjort det i Kvickly, i går var det i Aldi. Nu ryger de altså ud
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2317

Indlægaf Mangoness » 30. okt 2016, 12:13

Vira skrev:Jeg har et par strømpebukser som bliver ved med at lave en Ado. De har gjort det i Kvickly, i går var det i Aldi. Nu ryger de altså ud

Lave en Ado? :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 990
Likede indlæg: 3172

Indlægaf Spjaerten » 30. okt 2016, 12:27

Mangoness skrev:
Vira skrev:Jeg har et par strømpebukser som bliver ved med at lave en Ado. De har gjort det i Kvickly, i går var det i Aldi. Nu ryger de altså ud

Lave en Ado? :gruble:

Tænker det betyder at falde ned.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2156
Likede indlæg: 12712

Indlægaf Wizzze » 30. okt 2016, 12:32

LadyFox skrev:Jeg håber aldrig at min kæreste finder ud af at dette er en ting:

Billede

:love:

Skaaaaaat.... Se her :D

Der fik jeg lige et punkt til ønskesedlen, tak :kys:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 30. okt 2016, 13:43

Wizzze skrev:
LadyFox skrev:Jeg håber aldrig at min kæreste finder ud af at dette er en ting:

Billede

:love:

Skaaaaaat.... Se her :D

Der fik jeg lige et punkt til ønskesedlen, tak :kys:

Undskyld Wizzzes kæreste, undskyld. :(
2
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 580
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 2951
Kontakt:

Indlægaf Vira » 31. okt 2016, 17:15

Jeg synes Natalie Madueño er noget nær den ringeste skuespillerinde nogensinde
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 135
Likede indlæg: 909

Indlægaf sortkaffe » 31. okt 2016, 17:48

Vira skrev:Jeg synes Natalie Madueño er noget nær den ringeste skuespillerinde nogensinde

jeg er meget enig
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1221
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12096

Indlægaf Daine » 31. okt 2016, 18:54

Jeg sidder og ser Juleønsket, hvor de flere gange filmer fra toppen af en af pylonerne (? Hedder de det) på Storebæltsbroen. Jeg bliver dårlig af det, der er virkelig langt ned :genert:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 247
Likede indlæg: 5070

Indlægaf sigge » 2. nov 2016, 07:20

Jeg overså en cyklist, da jeg (i bil) kørte ind i en rundkørsel her til morgen. Hun undveg, og jeg nåede ar katastrofebremse med bilens snude halvvejs inde i rundkørslen, så der skete ikke noget ud over, at vi begge blev forskrækkede. Men pyh altså. Jeg ville godt nok have det skidt med mig selv, hvis jeg kom til at skade et andet menneske på den måde. :(

PS: Det var ikke fordi, det var mørkt, eller cyklisten ikke havde lys på, så det var fuldstændig min skyld, fordi jeg var fokuseret på biler og ikke så hende.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.

Tilbage til "Generelt"