Debattens losseplads

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 313
Likede indlæg: 1507

Re: Debattens losseplads

Indlægaf Thestral » 10. okt 2016, 14:36

Jeg har afleveret 3562 tegn idag. Så skal de bare bestås
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 534
Likede indlæg: 2271
Kontakt:

Indlægaf Vira » 10. okt 2016, 16:29

Jeg har købt en hvidskimmelost med dild. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om den :gruble:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1123
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10411

Indlægaf 2SHY » 12. okt 2016, 19:20

Jeg synes altså det er liiiiige ofte nok der er noget med fra Sakskøbing i Razzia og lignende programmer. I'm not a fan
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 534
Likede indlæg: 2271
Kontakt:

Indlægaf Vira » 13. okt 2016, 13:27

Jeg tror min far har hele Harald Nyborg's katalog oppe i hovedet :lol:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3034

Indlægaf sigge » 23. okt 2016, 14:33

Det er altså imponerende så meget billigere plussize (dame)tøj er i engelske webbutikker frem for danske. Jeg har lige bestilt et par jeans, en striktrøje og en cardigan for det samme som Zizzi vil have bare for et par jeans.
1
Har du endnu ikke planlagt sommerferie? Hvad med en tur til Budapest? :sol:

Se min tråd i salgsforummet. http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=58&t=6538
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1123
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10411

Indlægaf 2SHY » 23. okt 2016, 16:48

sigge skrev:Det er altså imponerende så meget billigere plussize (dame)tøj er i engelske webbutikker frem for danske. Jeg har lige bestilt et par jeans, en striktrøje og en cardigan for det samme som Zizzi vil have bare for et par jeans.

Link? :) Jeg kunne godt bruge nogle varme trøjer nemlig
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1899

Indlægaf Pityt » 23. okt 2016, 19:13

Jeg har lige sat min alarm til klokken fucking 5.30 i morgen :ad!:
Skal i gang med at træne og det passer bedst om morgenen, men goddamn det bliver svært at vænne sig til at skulle så tidligt op :/
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3034

Indlægaf sigge » 24. okt 2016, 08:36

2SHY skrev:
sigge skrev:Det er altså imponerende så meget billigere plussize (dame)tøj er i engelske webbutikker frem for danske. Jeg har lige bestilt et par jeans, en striktrøje og en cardigan for det samme som Zizzi vil have bare for et par jeans.

Link? :) Jeg kunne godt bruge nogle varme trøjer nemlig

I denne omgang har jeg handlet på Evans: http://www.evans.co.uk/?geoip=home
Men ellers har yours clothing også et stort udvalg til en fair pris: http://www.yoursclothing.co.uk/

Begge sider har en sizeguide, så man lige kan tjekke sine mål ift. de engelske størrelser.
1
Har du endnu ikke planlagt sommerferie? Hvad med en tur til Budapest? :sol:

Se min tråd i salgsforummet. http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=58&t=6538
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 513
Likede indlæg: 3941

Indlægaf Kommodedyret » 24. okt 2016, 08:47

Fuck no, jeg gider ikke!
Og har endda drukket en halv liter kaffe :cuss:
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 625
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9081

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2016, 08:54

Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 258
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2315

Indlægaf Lurende Peber » 24. okt 2016, 09:16

LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?
Måske at tømme en natpotte fyldt med tis ud af vinduet kan være en gylden middelvej? (Pun absolutely intended) :devil:
2
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2016, 09:32

Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:Er der slet ikke tidspunkter hvor en lille smule vold er okay? Heller ikke når folk der vil snakke med opgangs-narkoman med jævne mellemrum ringer på hos os ved en 3-4 tiden om natten? Taxachauffører, pushertyper, sexkunder og den slags.... Må man virkelig ikke slå dem bare en lille smule, eller kaste noget halv tungt i hovedet på dem?
Måske at tømme en natpotte fyldt med tis ud af vinduet kan være en gylden middelvej? (Pun absolutely intended) :devil:

I teorien er jeg vild med idéen, men i praksis er jeg mindre vild ned den. Altså det er jo langt fra hver nat - så det er jo ikke til at vide hvor længe vi skal have tis stående... Der kunne gå hen og blive værst for os selv. :/
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 347
Likede indlæg: 6174

Indlægaf Flora » 24. okt 2016, 10:30

Køb sådan et horn her og brug det direkte ind i øret på de nævnte typer næste gang du møder dem. Det er ganske vist ikke helt så tilfredsstillelse som at tabe en sæk ler i hovedet på dem, men stadig ubehageligt for dem og du undgår fængselsstraf :gogo:

Billede
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2016, 11:01

Flora skrev:

Køb sådan et horn her og brug det direkte ind i øret på de nævnte typer næste gang du møder dem. Det er ganske vist ikke helt så tilfredsstillelse som at tabe en sæk ler i hovedet på dem, men stadig ubehageligt for dem og du undgår fængselsstraf :gogo:

Billede

Men jeg ved jo ikke hvordan de ser ud. De ringer jo bare på sent om natten og vil lukkes ind i opgangen. Jeg bor øverst så jeg kan ikke engang se ud af vinduet hvem jeg skal holde øje med.

Måske jeg bare skulle blæse hende narkomanen ind i øret hver gang hun inviterer folk over hun ikke gider at lukke ind, eller hver gang hun svindler nogle der ved hvor hun bor. :gruble:
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 347
Likede indlæg: 6174

Indlægaf Flora » 24. okt 2016, 11:09

LadyFox skrev:
Flora skrev:

Billede

Men jeg ved jo ikke hvordan de ser ud. De ringer jo bare på sent om natten og vil lukkes ind i opgangen. Jeg bor øverst så jeg kan ikke engang se ud af vinduet hvem jeg skal holde øje med.

Måske jeg bare skulle blæse hende narkomanen ind i øret hver gang hun inviterer folk over hun ikke gider at lukke ind, eller hver gang hun svindler nogle der ved hvor hun bor. :gruble:

Ah ok, ja så går det jo ikke. Men at blæse narkomanen ind i øret hver gang lyder helt klart som et godt alternativ. Så må hun selv formidle ubehaget videre til sine gæster :D
1
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Generelt"