Opklaring om udelukkelse fra Jubii-debatten

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 191

Opklaring om udelukkelse fra Jubii-debatten

Indlægaf gnostic » 30. mar 2016, 14:45

Jeg havde tidligere idag skrevet, at jeg var udelukket fra Jubii-debatten, hvor jeg troede at det var for at lukke munden på mig politisk. Det viser sig, at jeg tog grueligt fejl.

Jeg er rigtignok blevet udelukket, men ikke pga. jeg har gjort noget forkert. Det er pga. min tilstand, jeg kan ikke debattere og jeg er blevet frarådt at debattere politik. Jeg synes kun det er fair at jeg skriver det her, for at opklare "mysteriet".

Jeg fik en Privat Besked med forklaringen af administratoren på Jubii-debatten (Debat Høvding), men den fik jeg ikke som email, pga. jeg ikke havde notifikationer slået til.

Jeg kunne efter banning ikke læse beskeden, pga. udelukkelsens tekniske foranstaltninger.

Bare så sagen er opklaret.

Jeg kan vende tilbage til Jubii hvis/når jeg får det bedre, ved at skrive tilbage til dem. Men det varer nok noget tid.
0
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3265

Re: Opklaring om udelukkelse fra Jubii-debatten

Indlægaf DD_81 » 30. mar 2016, 15:00

Jeg håber du slutter fred med den meddelelse så.
Og at du husker at jubii er et privat foretagende, som uafhængig af politik og samfundet generelt, kan vælge hvem de ønsker er bruger på deres site, og hvem der skal udelukkes.

De forklarer dig at de gør dette afht. dig, og din debatevne/stil p.t. - og det er måske rigtig nok.
Faktum er ihvertfald at du evner at komme i modvind igen og igen. Det er egentligt ikke din skyld, du anskuer jo bare verden på din måde, og skriver ud fra dette, men mange reagerer kraftigt på det, og nogle vælger også meget bevidst at provokere dig.

En del af dette skrev jeg i den tråd du oprettede tidligere i dag, men du nåede at slette den.
Jeg ved du sletter tråde, og det er en præmis jeg kender når jeg vælger at bruge energi på at svare på dine tråde.
Men det er også noget der gør mange sure.

Jeg ved og forstår at du anskuer verden anderledes end mange af os andre, jeg respekterer det, men jeg giver også dem ret, som siger at du er paranoid - men jeg tænker det er et grundvilkår, og et vilkår der er opstået på baggrund af din fortolkning af det du læser, hører og oplever.
men det er stadigvæk paranoidt, eller tangerende hertil, at du fortolker alt med et personligt udgangspunkt. At du bliver personlig berørt fordi en enkelt tosse mener at vi ikke bør have et velfærdssamfund med bl.a. et forsøgelsesgrundlag til mennesker med fysiske og psykiske handicaps.

Jeg håber at du slutter fred, og lægger jubii bag dig, og i stedet vælger at bruge din energi her.
jeg synes du har massere at byde på, jeg nyder at læse dine indlæg, og jeg synes du er vildt dygtig til at lave musik elektronisk.
8
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5925

Indlægaf Dikus » 30. mar 2016, 17:53

Jeg håber, du passer godt på dig selv :)
1
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 191

Indlægaf gnostic » 30. mar 2016, 18:14

DD_81 skrev:Jeg håber du slutter fred med den meddelelse så.
Og at du husker at jubii er et privat foretagende, som uafhængig af politik og samfundet generelt, kan vælge hvem de ønsker er bruger på deres site, og hvem der skal udelukkes.

De forklarer dig at de gør dette afht. dig, og din debatevne/stil p.t. - og det er måske rigtig nok.
Faktum er ihvertfald at du evner at komme i modvind igen og igen. Det er egentligt ikke din skyld, du anskuer jo bare verden på din måde, og skriver ud fra dette, men mange reagerer kraftigt på det, og nogle vælger også meget bevidst at provokere dig.

En del af dette skrev jeg i den tråd du oprettede tidligere i dag, men du nåede at slette den.
Jeg ved du sletter tråde, og det er en præmis jeg kender når jeg vælger at bruge energi på at svare på dine tråde.
Men det er også noget der gør mange sure.

Jeg ved og forstår at du anskuer verden anderledes end mange af os andre, jeg respekterer det, men jeg giver også dem ret, som siger at du er paranoid - men jeg tænker det er et grundvilkår, og et vilkår der er opstået på baggrund af din fortolkning af det du læser, hører og oplever.
men det er stadigvæk paranoidt, eller tangerende hertil, at du fortolker alt med et personligt udgangspunkt. At du bliver personlig berørt fordi en enkelt tosse mener at vi ikke bør have et velfærdssamfund med bl.a. et forsøgelsesgrundlag til mennesker med fysiske og psykiske handicaps.

Jeg håber at du slutter fred, og lægger jubii bag dig, og i stedet vælger at bruge din energi her.
jeg synes du har massere at byde på, jeg nyder at læse dine indlæg, og jeg synes du er vildt dygtig til at lave musik elektronisk.

Tak. Jeg er glad for at flere her giver udtryk for at i kan lide det, jeg ellers går og laver.

Dikus skrev:Jeg håber, du passer godt på dig selv :)

Nu har jeg selv bedt om et frivilligt, ubegrænset udelukkelse fra Politik-debatten, så jeg holder mig derfra, indtil jeg evt. får det lidt bedre. Men kan desværre ikke sige noget om hvornår jeg skulle få det godt nok til at fortsætte igen.
3

Tilbage til "Livets forhold"