Aprilsnar!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Re: Aprilsnar!

Indlægaf Miss_no_More » 1. apr 2016, 22:40

TV2 Nord havde en nyhed om at Aalborg Zoo i dag modtog en russisk, fremavlet mammut. De kørte den helt ud med reportage af fake mammut og dyrepassere og det hele. Det mest morsomme var at se dyrepasserne forsøge at holde masken :klap:

På Downtown kunne man i dag købe en nedfrysning af sin krop i X antal år, dog max. 100. Man kunne få en champagne med i "kisten", så man meget belejligt kunne fejre det, når man blev optøet igen. Synes sgu egentlig den var meget morsom :-D

Og så var der denne i en nordjysk børnehave i dag:
received_10154137570434917.jpeg

Og nå ja, Grenen skulle tilsyneladende også rettes ud, da krumningen irriterede turisterne.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 1. apr 2016, 22:47

GoMore lancerer LoveLift, hvor man ved oprettelse af nyt lift kan angive, om man er optaget, til romantik eller bare en hurtig tur på bagsædet :lol:

https://m.youtube.com/watch?v=GKbGpuw1dNA
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 2. apr 2016, 06:43

Bimmerdyret skrev:
fisken80 skrev:Arnold Busck dropper Arnold i deres navn - i ligestillingens navn....

De kunne vel egentlig bare have tilføjet et s efter Arnold

Det er jeg alligevel glad for ikke bliver aktuelt! Jeg ville nægte at fortælle hvor jeg arbejdede fremover så :lol:
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Generelt"