Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1059
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 11794
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 26. jan 2016, 10:51

Fru Sunshine skrev:
Ado skrev:Selvcentrerede folk, der kan få alt drejet over på dem selv. De er umulige at føre en samtale med, fordi de kun er interesserede i at blive hørt.

(Efter 15 minutters enetale om endnu en omgang selvpromovering)
Fjols: Ja...men så var det bare sådan. Og det gjorde mig trist. Jeg skulle også bare lige lukke luft ud.
Mig: Det er okay. Det kan vi alle have brug for. Det letter jo. Vi skal altså også snart ses. Og du skal da også lige høre mere om det jeg nævnte forleden med mit arbejde. Det er vildt spændende, men puha, jeg kan også mærke, at jeg får præstationsangst. Det er alligevel mere ansavr end jeg har prøvet tidligere.
Fjols: Ja. Det skal du nok klare. Ej men altså...jeg forstår det bare ikke! Hvorfor svarede han også sådan på den mail?
Mig: Hvem? Hvad snakker vi om?
Fjols: Jamen...åh...det er bare Henrik. Det betyder sikkert ingenting. Og blablablablabla....(endnu 15 minutters enetale)....men nu har jeg også bestemt, at jeg bare vil sige sådan og sådan. Så må det være sådan.
Mig: Det lyder fornuftigt. Det kan enhver da forstå. Og hvis du bare siger det på en pæn måde.
Mig: Gud ja, inden jeg glemmer det. Jeg talte lige med Christine i går. Du ved hvor længe de har kæmpet for at få adoptionspapirerne i orden? Nu er det hele på plads. Og hvis alt går som forventet, så bliver de forældre inden året er omme. Det er så dejligt for dem.
Fjols: Ja. Det er det. Åh, jeg ville så gerne have barn nummer tre. Men Anders vil ikke. Og ved du hvad? Jeg er virkelig så trist og sur over det. Fordi...blablablabla.

HOLD KÆFT!

Det er sgu også belastende. Lov mig, at du slår mig med noget tungt, hvis jeg nogensinde bliver så slem.

Ja og i lige måde. :D

Ej, jeg har stor forståelse for, at folk nogle gange bare har det møgtræls og trænger til at blive hørt. Men så er der dem, som altid vil høres og som aldrig gider lytte. Åh, jeg bliver træt. Mest af alt pga. mig selv, fordi jeg ikke siger noget.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 721
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14483

Indlægaf icelady » 26. jan 2016, 10:53

Folk, der går fuldstændig i selvsving, fordi andre vil adoptere en kat/hund/andet dyr, som ellers ville være røget på internat.

"Hvor HAR du bare et STORT dyrehjerte *97 hjerter*/Var der flere af din slags ville verden være et MEGET bedre sted *endnu flere hjerter*/Hvor er du altså bare verdens bedste menneske/du er en rigtig dyreven"
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1227
Likede indlæg: 18477

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jan 2016, 12:35

Ado skrev:Ej, jeg har stor forståelse for, at folk nogle gange bare har det møgtræls og trænger til at blive hørt. Men så er der dem, som altid vil høres og som aldrig gider lytte. Åh, jeg bliver træt. Mest af alt pga. mig selv, fordi jeg ikke siger noget.

Enig!
Og så da især hvis vedkommende endda begynder at tale ivrigt om andre menneskers ups and downs, når vedkommende helt har udtømt sine egne kilder, mennesker man ikke engang kender, så skal man sidde og høre detaljeret om hvad disse fremmede mennesker gennemgår, imens man i sit stille sind undrer sig over hvordan det lykkedes disse fremmede mennesker at få så meget taletid at de kunne levere alle de detaljer, når nu man ved hvordan talestrømmen kun sekundvis kan afbrydes.
2
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 26. jan 2016, 12:46

icelady skrev:Folk, der går fuldstændig i selvsving, fordi andre vil adoptere en kat/hund/andet dyr, som ellers ville være røget på internat.

"Hvor HAR du bare et STORT dyrehjerte *97 hjerter*/Var der flere af din slags ville verden være et MEGET bedre sted *endnu flere hjerter*/Hvor er du altså bare verdens bedste menneske/du er en rigtig dyreven"

Men hvis man så videreformidler den lille, nuttede killing, som ens tre store katte hader og helst vil æde, og som er blevet afleveret af nogen, "der ikke lige vidste, hvad de skulle gøre med den", så får man nærmest skideballe over, at man ikke bare lod den blive.
Men han var også sød.

rps20160126_160805_479.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 187
Likede indlæg: 2089

Indlægaf Mani » 26. jan 2016, 15:06

Det spil mine unger har lokket mig med på via mobilen. Hver gang man svarer forkert står der FOKERT - argh :sur:
3
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 64
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 671

Indlægaf tjald62 » 26. jan 2016, 16:31

Mani skrev:Det spil mine unger har lokket mig med på via mobilen. Hver gang man svarer forkert står der FOKERT - argh :sur:

:lol: :lol:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 558
Likede indlæg: 6992

Indlægaf dgd2007 » 26. jan 2016, 17:02

Mani skrev:Det spil mine unger har lokket mig med på via mobilen. Hver gang man svarer forkert står der FOKERT - argh :sur:

Hvis det er rigtigt, er det meget forkert :)
1
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 26. jan 2016, 17:45

tjald62 skrev:

Det er ikke sjovt :cuss: :deer:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9154

Indlægaf Smiling_Goat » 26. jan 2016, 17:51

Mani skrev:
tjald62 skrev:

Hjælper det, hvis du tænker på det som en slags øgenavn? De forsøger ikke at sige: "Forkert" men at udbrede et nyt ord for folk, der laver fejl. "Du er sådan en fokert!"-agtigt..

Virker det?
0
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9154

Indlægaf Smiling_Goat » 26. jan 2016, 17:55

Nåmen jeg kan jo så også lige sige, at jeg er pisse irriteret over, at jeg er så pisse træt, nu jeg er her.

Jeg har en eksamensopgave, der angiveligt ikke laver sig selv..
0
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 26. jan 2016, 18:57

Smiling_Goat skrev:
Mani skrev:
tjald62 skrev:

Hjælper det, hvis du tænker på det som en slags øgenavn? De forsøger ikke at sige: "Forkert" men at udbrede et nyt ord for folk, der laver fejl. "Du er sådan en fokert!"-agtigt..

Virker det?
Faktisk er det ikke forkert der skal stå men fuckert :gruble: :rulle: :lol:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 995
Likede indlæg: 7948

Indlægaf ManicNinja » 26. jan 2016, 19:13

Smiling_Goat skrev:Nåmen jeg kan jo så også lige sige, at jeg er pisse irriteret over, at jeg er så pisse træt, nu jeg er her.

Jeg har en eksamensopgave, der angiveligt ikke laver sig selv..

Helt fantastisk koncept - at man lige dumper forbi her i tråden bare for at kigge, og så kan man da lige lade et negativt ord falde, når nu chancen er der. :gogo: :lol: Var helt kvæstet af grin over din formulering!

Nu sidder jeg og bliver helt irriteret over, at der (lige nu) faktisk ikke er noget, jeg er irriteret over. Det er sgu godt gjort, når man nu for én gangs skyld har chancen for virkelig at brokke sig. Umf. :boo:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 158
Likede indlæg: 806

Indlægaf Avino » 26. jan 2016, 23:27

Guilded_Lily skrev:At jeg er så skidetræt!

Også mig.
Jeg er så pishamrende træt. ( undskyld mit franske)- at jeg næsten ikke kan hænge sammen.
Måske det er årstiden ? :gruble:
Ellers er det nok på tide, at frekventere en læge.
Det er utåleligt med den træthed :(
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 27. jan 2016, 08:38

At mine nyvaskede termostrømpebukser stinker af svinestald, og sådan en har hverken jeg eller strømperne været i nærheden af.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4295

Indlægaf sigge » 27. jan 2016, 09:01

Jeg har to kolleger, som er forkølede, og de snøfter begge to. Tit. Så puds dog næse i stedet for!
0

Tilbage til "Generelt"