Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 27. sep 2015, 09:19

At logge på den lokale by´s FB-gruppe og se, ultra-nationalisten har haft travlt. :cuss:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 27. sep 2015, 18:01

Hver gang min kæreste ringer til min svigermor udvikler det sig til tech support.
Tal nu med din søn!
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3889

Indlægaf Delfin » 27. sep 2015, 18:43

Skatter! Det er grimt i sig selv, men når det overdrives er det næsten ubærligt.

Sidst jeg købte ind, var der et par, der åbenbart skulle have de samme varer som jeg. I hvert fald fulgte de mig rundt i butikken, mens de som ren rutine sagde Skatter i slutningen af hver evig eneste sætning. Gys
4
14 11 14 :banan:
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 348

Indlægaf ExCoastal » 28. sep 2015, 01:30

Min chef... Hun sender mig et billede af nogle filtre og spørger om jeg kan regne lidt på det rent matematisk. Kan vi lave sådan nogle?

Øh..hvad er specs? Hvis vi bare skal filtrere UV og IR ud, så jo da, det er nemt. Men de filtre ser avancerede ud. Jeg regner med et møde mandag morgen :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af ExCoastal 28. sep 2015, 01:37, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4286

Indlægaf Flora » 28. sep 2015, 15:11

At "nogen" har ignoreret opvasken så længe så den nu fylder det meste af køkkenbordet og der derfor ikke kan laves mad før den er taget :rulle:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2495

Indlægaf Bøtte » 28. sep 2015, 18:43

Delfin skrev:Skatter! Det er grimt i sig selv, men når det overdrives er det næsten ubærligt.

Sidst jeg købte ind, var der et par, der åbenbart skulle have de samme varer som jeg. I hvert fald fulgte de mig rundt i butikken, mens de som ren rutine sagde Skatter i slutningen af hver evig eneste sætning. Gys

Åh ja!
Jeg kender nogle, der konsekvent kalder hinanden skat, selv hvis de irettesætter hinanden eller diskuterer. Så bliver det helt hult.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4286

Indlægaf Flora » 28. sep 2015, 20:12

Bøtte skrev:
Delfin skrev:Skatter! Det er grimt i sig selv, men når det overdrives er det næsten ubærligt.

Åh ja!
Jeg kender nogle, der konsekvent kalder hinanden skat, selv hvis de irettesætter hinanden eller diskuterer. Så bliver det helt hult.

Jeg har engang kendt en der omtalte sin kæreste som skat når hun talte om ham til andre. Altså, "Skat sagde at...". Jesus, det var irriterende :forvirret2:
3
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 28. sep 2015, 21:21

Flora skrev:Jeg har engang kendt en der omtalte sin kæreste som skat når hun talte om ham til andre. Altså, "Skat sagde at...". Jesus, det var irriterende :forvirret2:

:D Vi har aldrig brugt det her. Vi havde begge bemærket, at andre mest brugte det i en helt særlig tone: "Ska-a-at, det er din tur til at <tage opvasken/skifte bleen ...>!"
0
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 29. sep 2015, 17:00

Når jeg kigger tilbage, og ser en helt anden mig; en forkert mig. En hæmmet, fraværende, apatisk og knækket udgave af mig, som ikke selv er klar over sin egen tilstand. En mig der smider det bedste der nogensinde er hændt mig væk...
Det irriterer mig grænseløst, at jeg skulle helt ned under bunden for at få åbnet øjnene, og at skaden da var uoprettelig og broerne udbrændte...
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 30. sep 2015, 18:26

Mads Brüggers udfald mod især Politiken. Så respekter da at andre medier vælger IKKE at vise muhammed-tegningerne. :rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 30. sep 2015, 20:29

icelady skrev:Mads Brüggers udfald mod især Politiken. Så respekter da at andre medier vælger IKKE at vise muhammed-tegningerne. :rulle:

Han havde da ret i, at Politikens opførsel under hele forløbet har været tåkrummende - især set i lyset af, at Politikens tradition har været frihed og nedbrydning af religøs tvang, men her kom de pludselig til at stå som allierede med de typer, som ellers altid har sat en ære i at bekæmpe.

Jeg ved ikke, hvor du så kritikken - jeg så det i Presselogen på News. Og han startede med at sige, at da det forud for tegningerne for ti år siden viste sig, at en forfatter ikke kunne få nogen til at tegne til sin børnebog af frygt for overfald fra religiøse bøller, burde det snarere have været Politiken, der gik forest med at bringe dette forhold frem i lyset. Det har han da rørende ret i.
3
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 1. okt 2015, 08:10

Kuglepensklikkeri! :cuss: Øøøøj, det er en irriterende lyd.

Jeg arbejder i storrumskontor og er derfor vant til at leve med/ignorere diverse lyde fra mine kolleger, men den der klikken med en kuglepen går bare lige i irritationsnerven hver gang. Og jeg har en ny kollega, som har en uvane med at sidde og klikke, mens han taler i telefon, og jeg synes ikke, man kan tillade sig at råbe af folk, mens de taler i telefon.
Findes der ikke en klikfri kuglepen, der kan viskes ud? Så vil jeg gerne af egen lomme indkøbe et parti til mine kolleger.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 1. okt 2015, 08:50

Irriterer mig ret meget at den film jeg gerne vil i biografen og se se kun går i en uge og alle dage kl 18.35, det passer så med den er færdig samtidig med bussen kører og der så går 2 timer til næste og sidste bus. Hader nogle gange at være afhængig af at alt passer til busserne.

Luksusproblem sikkert, for kan jo bare vente de 2 timer, bliver måske også enden på det, men det irriterer mig stadig temmelig meget.

Bonusirritation/bonusluksusproblem - den biograf den vises i, sælger ikke popcorn men kun baconsnacks som jeg jo ikke spiser og så hører popcorn og biograf sammen for mig og synes det er underligt med en biograf der ikke sælder popcorn :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 1. okt 2015, 09:30

ShuruQ skrev:Irriterer mig ret meget at den film jeg gerne vil i biografen og se se kun går i en uge og alle dage kl 18.35, det passer så med den er færdig samtidig med bussen kører og der så går 2 timer til næste og sidste bus. Hader nogle gange at være afhængig af at alt passer til busserne.

Luksusproblem sikkert, for kan jo bare vente de 2 timer, bliver måske også enden på det, men det irriterer mig stadig temmelig meget.

Bonusirritation/bonusluksusproblem - den biograf den vises i, sælger ikke popcorn men kun baconsnacks som jeg jo ikke spiser og så hører popcorn og biograf sammen for mig og synes det er underligt med en biograf der ikke sælder popcorn
:-D.

Meget underlig biograf! Hvem spiser overhovedet baconsnacks i biografen? Det skal da være popcorn. :popkorn:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 1. okt 2015, 09:32

sigge skrev:
ShuruQ skrev:Irriterer mig ret meget at den film jeg gerne vil i biografen og se se kun går i en uge og alle dage kl 18.35, det passer så med den er færdig samtidig med bussen kører og der så går 2 timer til næste og sidste bus. Hader nogle gange at være afhængig af at alt passer til busserne.

Bonusirritation/bonusluksusproblem - den biograf den vises i, sælger ikke popcorn men kun baconsnacks som jeg jo ikke spiser og så hører popcorn og biograf sammen for mig og synes det er underligt med en biograf der ikke sælder popcorn
:-D.

Meget underlig biograf! Hvem spiser overhovedet baconsnacks i biografen? Det skal da være popcorn. :popkorn:

Glad for jeg ikke er den eneste der finder det sært :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"