Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 154
Likede indlæg: 800

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Avino » 26. jan 2016, 23:27

Guilded_Lily skrev:At jeg er så skidetræt!

Også mig.
Jeg er så pishamrende træt. ( undskyld mit franske)- at jeg næsten ikke kan hænge sammen.
Måske det er årstiden ? :gruble:
Ellers er det nok på tide, at frekventere en læge.
Det er utåleligt med den træthed :(
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10422

Indlægaf Fru Sunshine » 27. jan 2016, 08:38

At mine nyvaskede termostrømpebukser stinker af svinestald, og sådan en har hverken jeg eller strømperne været i nærheden af.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 204
Likede indlæg: 3845

Indlægaf sigge » 27. jan 2016, 09:01

Jeg har to kolleger, som er forkølede, og de snøfter begge to. Tit. Så puds dog næse i stedet for!
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 204
Likede indlæg: 3845

Indlægaf sigge » 27. jan 2016, 11:00

sigge skrev:Jeg har to kolleger, som er forkølede, og de snøfter begge to. Tit. Så puds dog næse i stedet for!

Ret det til alle lyde lige nu: Snøftende kolleger, motoren i vinduesautomatik, der kører konstant og larmer, en kollegas "ding"-lyd fra computeren, hver gang der er fejlmeddelelser, fjerde kollega, der slæber på fødderne, fordi hun går i hjemmesko. Nogle dage kunne jeg godt ønske mig mit eget kontor i stedet for storrumskontor!
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 347
Likede indlæg: 8696

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. jan 2016, 11:55

Mads Christensen. Det selvsmagende, ulidelige fæ.

Jeg er træt af at høre på hans evindelige klichéer og stereotype forestillinger om den danske mand. Den åhh så selvkastrerede, bleskiftende Berlingo bilist, der til hver en tid underkaster sig for kvinden og modtager ordrer i hjemmet.

Så hold dog kæft, ærlig talt.
1
Peace!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1166
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10841

Indlægaf 2SHY » 27. jan 2016, 12:31

Det irriterer og frustrerer mig helt vildt at jeg rigtig gerne vil til en temaaften på 3 timer om stress på arbejdspladsen. Men jeg kan ikke overskue at skulle være sammen med en masse fremmede mennesker og at der kan komme nogen jeg kender og så skal stå der og svare på hvad jeg laver nu :(

Så nu ved jeg ikke hvad der vejer tungest :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1986

Indlægaf Mani » 27. jan 2016, 12:36

Crookshanks skrev:
Mani skrev:
tjald62 skrev:
Mani skrev:Det spil mine unger har lokket mig med på via mobilen. Hver gang man svarer forkert står der FOKERT - argh :sur:

:lol: :lol:

Det er ikke sjovt :cuss: :deer:

Ser jeg "fokert"... står der ikke at Ida er oversæter & Cintia er fortatter?

Jo, der gør sgu så :nej:
Det havde jeg ikke lagt mærke til før - det bliver værre og værre :cuss:
Og jeg er oven i købet elendig til at stave selv :blush:
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 538
Likede indlæg: 6463

Indlægaf dgd2007 » 27. jan 2016, 13:43

Fyrst Eberhard skrev:Mads Christensen. Det selvsmagende, ulidelige fæ.

Jeg er træt af at høre på hans evindelige klichéer og stereotype forestillinger om den danske mand. Den åhh så selvkastrerede, bleskiftende Berlingo bilist, der til hver en tid underkaster sig for kvinden og modtager ordrer i hjemmet.

Jeg kender ham ikke, men jeg googlede lige (billed-visning). Hvis det var ham, der kom frem, ser han godt nok noget selvglad ud! :D
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 352
Likede indlæg: 5364

Indlægaf Lemonella » 27. jan 2016, 13:49

dgd2007 skrev:

Jeg kender ham ikke, men jeg googlede lige (billed-visning). Hvis det var ham, der kom frem, ser han godt nok noget selvglad ud! :D

Han blev jo også kendt under betegnelsen "blærerøven". :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Muspel
Kort karma: 161
Likede indlæg: 2225

Indlægaf Muspel » 27. jan 2016, 16:34

At jeg er blevet i tvivl om, om ham jeg dater egentligt bare er ude på at knalde engang imellem frem for at blive kærester. Ihhh hvorfor kan jeg ikke bevare min 'hvor ER det ærgerligt, at han ikke har tid til at ses mere' -indstilling, som jeg havde indtil i går. Meget bedre.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. jan 2016, 19:39

Jeg skulle hjem fra lufthavnen i dag, og da min bil var parkeret i min indkørsel, sagde min ven (frem til i dag) at vi kunne få et lift af hans veninde som skulle hente ham og som boede i den retning. "Den retning" må i så fald være et stykke længere ude, hvor der er en overflod af tolvfingrede banjospillere og hvor alle deler det samme cirkulære stamtræ.

For herefter har jeg så fornøjelsen af at være passager hos en kvinde, der er som taget ud af De Unge Mødre. I gammel lorte-Golf med Country-Dance blæsende ud af de selvinstallerede thansen-højttalere og en subwoofer der gjorde at det føltes som om jeg havde taget plads i en ivrig rødekorsindsamlers raslebøsse, sidder man så og prøver at skrive sit testamente på telefonen og få det sendt inden det er for sent.

Ikke nok med at hun skal læse SMS'er, skifte CD'er og fylde sit fede hoved under hele turen, så tages mine små hints som; "når jeg kan læse SMS'er over skulderen på pigen i den forankørende bil, tror jeg vi er lidt for tæt på", som en opfordring til at køre endnu dummere. Det var én lang korrigering af kørebane, hvor man konstant må gøre opmærksom på, at man fint hører hvad hun siger selvom hun holder ansigtet i kørselsretningen, frem for at vende det mod én.
0
Peace!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 941
Likede indlæg: 7322

Indlægaf ManicNinja » 27. jan 2016, 19:51

Hvor er det egentlig fedt så utroligt nedsættende det tilsyneladende latterligt kraftløse ord 'fæ' kan tunes op til at blive, hvis bare konteksten er rigtig. Fik mig en god latter foran skærmen her!

Er i øvrigt enig. Ham Mads må vende pladen og se at komme videre. Måske bare tie stille og nøjes med at være en pomademand i fimset tøj. I stedet for hele tiden at prøve så hårdt på at mene et eller andet.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 27. jan 2016, 20:31

ManicNinja skrev:

Hvor er det egentlig fedt så utroligt nedsættende det tilsyneladende latterligt kraftløse ord 'fæ' kan tunes op til at blive, hvis bare konteksten er rigtig. Fik mig en god latter foran skærmen her!

Er i øvrigt enig. Ham Mads må vende pladen og se at komme videre. Måske bare tie stille og nøjes med at være en pomademand i fimset tøj. I stedet for hele tiden at prøve så hårdt på at mene et eller andet.

Det ville i hvert fald hjælpe en del, hvis han kunne prøve at komme, om ikke andet, så bare halvvejs ud af røven på sig selv.

Men det tog er nok desværre kørt.
0
Peace!
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 74
Likede indlæg: 898

Indlægaf Chatsy » 28. jan 2016, 07:24

En yderst snakkesalig kollega er efterhånden ved at gå mig så tilpas meget på nerverne, at jeg er nær ved at flygte i vild panik, når hun nærmer mig.

Hun snakker som et vandfald. Hele tiden og så igen. Jeg tør dårligt nok kigge i hendes retning, fordi det for hende signalerer interesse og så skal man da snakke! Skide være med, at ens liv er så uinteressant, at der ikke er sket synderlig meget i de ti minutter, der er gået siden der sidst blev snakket, så snakker man bare om det samme igen, jo! Selv når der kommer kunder ind, som jeg egentlig vil yde den service at få øjenkontakt med og hilse på, når de træder ind af døren, stopper hun ikke for talestrømmen og knævrer og knævrer, indtil kunden er kommet op til skranken, så jeg kan ekspedere vedkommende. Det bliver sådan en syg situation, hvor kollegaen knævrer og jeg kigger forvirret på hende og undskyldende over på kunden og jeg er virkelig en røv til bare at sige fra. Vi er for helvede på arbejde, ikke alt det snak!

I går var bare ganske forfærdelig, for hun ville bare ikke lade mig være. I samme åg påstår kollegaen endda, at hun er åh så træt af sin mand, for når hun kommer hjem fra arbejde vil hun bare have ro, hun orrrrker ikke at snakke med ham, selvom han ikke har været blandt særlig mange selv i løbet af dagen og gerne vil høre om hendes dag, når hun kommer hjem. Jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke, at det er der en utrolig simpel løsning på, hvor alle parter kan blive glade.

Jeg bliver virkelig nødt til at lære, hvordan man siger ordentligt (og sobert) fra, for hun fatter tydeligvis ikke kropssprog, hvor jeg fx. fortsætter med at fokusere på mit arbejde, kigger væk fra hende eller er på vej væk efter et eller andet. Hun snakker ufortrødent videre. Er du gal, det stresser helt vildt med sådan en kollega.
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 263
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2872

Indlægaf didas » 28. jan 2016, 10:55

ShuruQ skrev:At jeg ikke kan få fat i min bankmand.

I postkassen lå der et brev om en ubetalt regning og 250 kr i rykkergebyr. En regning der kører over PBS vel og mærke så det burde ikke være korrekt den ikke er betalt. Jeg vil dog gerne have det udredt inden jeg ringer og brokker mig.

Du kan ikke se i din netbank, om beløbet er trukket? Desværre er der jo nogle gange fejl på PBS, så regninger evt. ikke bliver betalt og så er det bare sur numse og at betale regning med gebyr ved kasse 1 :(
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:

Tilbage til "Generelt"