Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8515

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:04

LadyFox skrev:At alle er billeder jeg går og tager fylder for meget til debatten.

Det gør de også hos mig så de skal altid gøres mindre før jeg kan poste dem
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6046

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:07

2SHY skrev:
LadyFox skrev:At alle er billeder jeg går og tager fylder for meget til debatten.

Ja. Når jeg er hjemme gør jeg dem også bare mindre. Men jeg er på ferie og har kun min telefon at gøre godt med - og så synes jeg det virker uoverskueligt at formindske på telefonen :P Det et lidt et luksus problem.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:12

LadyFox skrev:
2SHY skrev:

Ja. Når jeg er hjemme gør jeg dem også bare mindre. Men jeg er på ferie og har kun min telefon at gøre godt med - og så synes jeg det virker uoverskueligt at formindske på telefonen :P Det et lidt et luksus problem.

Jeg er næsten udelukkende på via mobilen, så det er lettere for mig at gøre det der. Skal det være via bærbar skal jeg først overføre billederne og så formindske (jeg tror ikke engang jeg har et program at gøre det i) før jeg kan poste det

Men det var da lettere hvis man bare kunne smide dem direkte ind
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:14

2SHY skrev:
LadyFox skrev:
2SHY skrev:

Jeg er næsten udelukkende på via mobilen, så det er lettere for mig at gøre det der. Skal det være via bærbar skal jeg først overføre billederne og så formindske (jeg tror ikke engang jeg har et program at gøre det i) før jeg kan poste det

Men det var da lettere hvis man bare kunne smide dem direkte ind

Hvad bruger du til at formindske på mobilen? :)
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:20

LadyFox skrev:Hvad bruger du til at formindske på mobilen? :)

Jeg tager først det billede jeg vil tage f.eks. på den vandrette led. Så vender jeg mobilen på den anden led, tager et billede af billedet og går ind under "rediger" og så kan man justere så man får klippet alt det unødvendige væk

Man skal lige vænne sig til det men det fungerer fint i praksis. Egentlig er det en skam at jeg ikke vidste man kunne det tidligere for jeg har en masse billeder af f.eks malebogsbilleder hvor jeg gerne ville have skåret baggrunden væk
2

Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Indlægaf Anilara » 25. jan 2016, 08:22

Jeg bruger en app, som hedder ReducePhotoSize. Det er ret træls altid at skulle redigere alle billeder.
1
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:27

2SHY skrev:

Jeg tager først det billede jeg vil tage f.eks. på den vandrette led. Så vender jeg mobilen på den anden led, tager et billede af billedet og går ind under "rediger" og så kan man justere så man får klippet alt det unødvendige væk

Man skal lige vænne sig til det men det fungerer fint i praksis. Egentlig er det en skam at jeg ikke vidste man kunne det tidligere for jeg har en masse billeder af f.eks malebogsbilleder hvor jeg gerne ville have skåret baggrunden væk

Det må jeg prøve :)
Screenshot_2016-01-25-09-23-44-1.png

Det virker sørme :D Tak.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:40

LadyFox skrev:
2SHY skrev:

Det må jeg prøve :)
Screenshot_2016-01-25-09-23-44-1.png

Det virker sørme :D Tak.

Velbekomme :) Det er i hvert fald hurtigere og lettere end alt det der med at starte bærbar op, overføre billeder osv
1

Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 25. jan 2016, 11:48

At jeg er så skidetræt!
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4210

Indlægaf Persnikedy » 25. jan 2016, 14:34

En på FB som bliver ved med at poste racistiske ting (desværre nær familie så h*n kan ikke blokeres uden at skabe en del ravage)
En h*n kender smider fx noget op med "ihh, en dejlig tur i skoven med ungerne", så kommer reaktionen hurtigt "der er sgu bare så mange muslimer derude at det ikke er til at være".
Jeg får spat og en uendelig lyst til spøger om det egernet h*n har forvekslet muslimerne med?
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2273

Indlægaf didas » 25. jan 2016, 14:46

Persnikedy skrev:En på FB som bliver ved med at poste racistiske ting (desværre nær familie så h*n kan ikke blokeres uden at skabe en del ravage)
En h*n kender smider fx noget op med "ihh, en dejlig tur i skoven med ungerne", så kommer reaktionen hurtigt "der er sgu bare så mange muslimer derude at det ikke er til at være".
Jeg får spat og en uendelig lyst til spøger om det egernet h*n har forvekslet muslimerne med?

Hvad med blot at skjule opslag fra dem, det kan du vist nok godt gøre, uden at blokere dem mener jeg :)
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4210

Indlægaf Persnikedy » 25. jan 2016, 15:02

didas skrev:
Persnikedy skrev:En på FB som bliver ved med at poste racistiske ting (desværre nær familie så h*n kan ikke blokeres uden at skabe en del ravage)

Hvad med blot at skjule opslag fra dem, det kan du vist nok godt gøre, uden at blokere dem mener jeg :)

Det er desværre forsøgt og endte med et ramaskrig i familien. "Hvorfor svare du ikke på *persons* opslag"/"Så du det og det"...
Jeg magter ikke familie dramaet når der allerede er nok i familien for tiden med sygdom og ulykke. Så jeg forsøgere ikke at starte mere.
Men opslag som dem sætter virkelig min overbærenhed på prøve. Det er ikke bare racistisk, det er faktuelt forkert. Man kan google indenfor 15 sek og se at det ikke holder vand.
"Jamen jeg er jo ikke racist MEN.. *mund dirarre, fejl citater, løse rygter, ikke eksisterende problemer* "

Det er bare så trættende at jeg jeg lige skulle have lidt galde ud.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. jan 2016, 17:08

Selvcentrerede folk, der kan få alt drejet over på dem selv. De er umulige at føre en samtale med, fordi de kun er interesserede i at blive hørt.

(Efter 15 minutters enetale om endnu en omgang selvpromovering)
Fjols: Ja...men så var det bare sådan. Og det gjorde mig trist. Jeg skulle også bare lige lukke luft ud.
Mig: Det er okay. Det kan vi alle have brug for. Det letter jo. Vi skal altså også snart ses. Og du skal da også lige høre mere om det jeg nævnte forleden med mit arbejde. Det er vildt spændende, men puha, jeg kan også mærke, at jeg får præstationsangst. Det er alligevel mere ansavr end jeg har prøvet tidligere.
Fjols: Ja. Det skal du nok klare. Ej men altså...jeg forstår det bare ikke! Hvorfor svarede han også sådan på den mail?
Mig: Hvem? Hvad snakker vi om?
Fjols: Jamen...åh...det er bare Henrik. Det betyder sikkert ingenting. Og blablablablabla....(endnu 15 minutters enetale)....men nu har jeg også bestemt, at jeg bare vil sige sådan og sådan. Så må det være sådan.
Mig: Det lyder fornuftigt. Det kan enhver da forstå. Og hvis du bare siger det på en pæn måde.
Mig: Gud ja, inden jeg glemmer det. Jeg talte lige med Christine i går. Du ved hvor længe de har kæmpet for at få adoptionspapirerne i orden? Nu er det hele på plads. Og hvis alt går som forventet, så bliver de forældre inden året er omme. Det er så dejligt for dem.
Fjols: Ja. Det er det. Åh, jeg ville så gerne have barn nummer tre. Men Anders vil ikke. Og ved du hvad? Jeg er virkelig så trist og sur over det. Fordi...blablablabla.

HOLD KÆFT!
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 492
Likede indlæg: 1600

Indlægaf Spjaerten » 25. jan 2016, 17:57

Har fået ondt i halsen igen.
Var ellers væk i 1 uges tid

:rulle:
0
Tryk på * :slem:
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 25. jan 2016, 18:33

At den pakke jeg skulle have er afleveret i en forkert 7/11, så jeg ikke har mulighed for at hente den...
0

Tilbage til "Generelt"