Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 9. feb 2016, 11:01

At hele venteværelset hos lægen stank af røg som om en eller anden havde sat sig til at storryge derinde. Og så er jeg bare træt af at de altid er forsinkede i det lægehus jeg kommer i. Og det er lige meget hvornår på dagen man er der
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 9. feb 2016, 12:34

Det er bare en smuuuuule irriterende at ens lærer er langsom om at fortælle hvilke bøger man skal købe, og dernæst når man endelig kan bestille dem, at de slet ikke kommer, så jeg føler ikke jeg kan læse ordentligt op. Især ikke når læreren siger i undervisningen; "slå op på den her side, fordi så vil I forstå det meget bedre".

Ja, fedt. Giv mig nu den bog. Det gjorde ondt nok i forvejen at bruge 500 kr. på den. :mellow:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 9. feb 2016, 12:53

Dumme dumme dumme jobcenter! Lad være med at klovne rundt, det er mit liv, altså!
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 51
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 9. feb 2016, 14:20

Min chef!
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2470

Indlægaf Pandesteg » 10. feb 2016, 07:16

Radioværten på PopFM. Hvis han ringede mig op og var så overgearet i sin stemmeføring, så smækkede jeg på.
1
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11681

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. feb 2016, 11:11

Pandesteg skrev:Radioværten på PopFM. Hvis han ringede mig op og var så overgearet i sin stemmeføring, så smækkede jeg på.

Typisk radioværter, det er skrækkeligt.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 10. feb 2016, 11:12

Min lortede familie.
1
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 150
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 10. feb 2016, 11:42

Mig selv :rulle:
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 10. feb 2016, 14:48

At jeg i en mail ikke har fået svar på mit spørgsmål, men bare fået en gentagelse af hvad jeg allerede selv har skrevet :træt2:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 32
Likede indlæg: 607

Indlægaf Stars » 10. feb 2016, 15:49

Min datters sagsbehandler.

Datteren er efter eget ønske flyttet på bosted, og det er fint, men ....

Forventningsafstemning, hvad er det for noget ???

- Datteren forventede at fortsætte i 9. Klasse, men sagsbehandler og ny skole er blevet enige om 8 klasse.
- Sagsbehandler forventer, datter kommer hjem ca hver 3. weekend, datter forventer, at hun ligesom hendes frivilligt anbragte veninder kommer hjem hver weekend og alle ferier.

Hun har kun været der en uge, så der skal nok nå at komme mere ...

Gad vide egentlig, hvem der bestemmer, hvor ofte hun må komme hjem :gruble:
Hvis hun er frivilligt anbragt - og jeg skriver hvis, fordi vi ikke har fået noget at vide af sagsbehandler - er det vel kommunen, der bestemmer? Altså måske bortset fra, at vi jo ikke har skrevet under på noget?
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5929

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 16:41

Stars skrev:Min datters sagsbehandler.

- Datteren forventede at fortsætte i 9. Klasse, men sagsbehandler og ny skole er blevet enige om 8 klasse.
- Sagsbehandler forventer, datter kommer hjem ca hver 3. weekend, datter forventer, at hun ligesom hendes frivilligt anbragte veninder kommer hjem hver weekend og alle ferier.

Hvis hun er frivilligt anbragt - og jeg skriver hvis, fordi vi ikke har fået noget at vide af sagsbehandler - er det vel kommunen, der bestemmer? Altså måske bortset fra, at vi jo ikke har skrevet under på noget?

Øv hvor er det træls. Lov mig at lyt til din datter hvis hun ikke trives der!
På den første institution jeg boede havde de en politik om at man kun måtte komme hjem hver anden weekend - fordi de mente det var beboernes venner og familie der trak dem ned (ja, det fortalte de mig da jeg spurgte), og der var ikke noget at gøre. Det sted kørte i det hele taget efter en meget "gammeldags" pædagogik og der var ikke rigtig nogle der trives der. Allerede efter nogle uger var jeg helt kørt ned af deres måde at køre stedet på, det eneste jeg ønskede var at komme væk, og det fortalte jeg min mor, og hun lyttede desværre ikke - for hun troede at det var sådan alle steder. Så jeg blev sendt tilbage. Jeg stak så af, og gik til døgnkontakten og fik hjælp til at snakke med min mor og sagsbehandler om at jeg hellere ville alt andet end at komme tilbage til det sted - det lykkes så at snakke med dem, og jeg gik med til at bo hos min mor indtil de fandt et andet sted, og derefter kom jeg til et andet sted der matchede mig meget bedre, og hvor jeg måtte kommer hjem lige så ofte som jeg ønskede også i hverdage - og havde to gode år der, indtil jeg flyttede hjemmefra.

Jeg siger ikke at i skal have samme historie - men hvis din datter ikke trives så tag det meget seriøst, lyt og hjælp med at finde løsninger og viser det sig at være helt slemt med stedet der så hjælp din datter med at tage den tunge kamp med sagsbehandleren om at finde en løsning der fungere - forer man først placeret så er de ofte MEGET tunge at danse med.
Jeg ved ikke om der er andet galt med stedet end deres hjem-på-weekend-politik, men altså der er steder der ikke er gode, og ender ens barn sådan et sted bliver man nødt til at gøre noget, min mor fortrød den dag at jeg ikke kom væk. Min bedste veninde har boet samme sted, dog på et andet tidspunkt - og hold da op en behandling hun har fået, så slemt at hendes mor har måtte igennem den helt store klagesag.

Det korte og det lange er der findes dårlige steder (jeg siger ikke din adtters bosted er dårligt) så lyt på din datter hvis hun fortæller, og hvordan hun har det.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Stars
Kort karma: 32
Likede indlæg: 607

Indlægaf Stars » 10. feb 2016, 16:59

LadyFox skrev:

Det korte og det lange er der findes dårlige steder (jeg siger ikke din adtters bosted er dårligt) så lyt på din datter hvis hun fortæller, og hvordan hun har det.

Selve bostedet har jeg heldigvis en god fornemmelse af. Det eneste klagepunkt fra datteren indtil videre på det punkt er, at man kun sover længe søndag ... lørdag bliver man ifølge håndbogen vækket kl 9. :s

Og selvom sagsbehandler var modstander af, hun overhovedet kom hjem den første måned og allernådigst gav lov til, hun kunne komme hjem lørdag til søndag fim. kusinernes fødselsdag, fik datteren da aftalt med bostedet, at hun var hjemme hele weekenden.

Det er hendes sagsbehandler på rådhuset, der er tung at danse med ... eller ... der er ikke meget dans, for hun kontakter mig jo stort set ikke.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 10. feb 2016, 17:20

At jeg er så smadret og træt at jeg bliver nødt til at aflyse aftenens planer. Orker seriøst ikke at rejse mig fra sofaen. Vil meget hellere stene amerikanske actionfilm end at skulle ud i byen nu og være kulturel. Og jeg gider heller ikke at lave mad.
Ej det er træls at være så doven.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5929

Indlægaf LadyFox » 10. feb 2016, 17:55

Stars skrev:
LadyFox skrev:

Selve bostedet har jeg heldigvis en god fornemmelse af. Det eneste klagepunkt fra datteren indtil videre på det punkt er, at man kun sover længe søndag ... lørdag bliver man ifølge håndbogen vækket kl 9. :s

Og selvom sagsbehandler var modstander af, hun overhovedet kom hjem den første måned og allernådigst gav lov til, hun kunne komme hjem lørdag til søndag fim. kusinernes fødselsdag, fik datteren da aftalt med bostedet, at hun var hjemme hele weekenden.

Det er hendes sagsbehandler på rådhuset, der er tung at danse med ... eller ... der er ikke meget dans, for hun kontakter mig jo stort set ikke.

Det er jeg glad for at høre :) Følte bare behov for at give mit besyv med, i fald af der var andre problemer. :)
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11681

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. feb 2016, 18:05

Mennesker i en bortgives gruppe!

Gurli spørger om nogen har XX som hun i så fald meget gerne vil overtage gratis (Vel at mærke en ting til en vis værdi)
Jeg fortæller hende i en privatbesked at jeg har XX, lige klar til at blive hentet, jeg bor X-vej i Y-by, hvornår har du lyst til at hente?
Gurlis svar: Jeg bor også i Y-by. ;)
Ja ok? Det er ikke så overraskende, for gruppen er lavet for folk i Y-by. Men hvad med alt det andet jeg spurgte om? :forvirret:
Vente vente vente. Gurli mener åbenbart det er min tur til at sige noget
:forvirret2:
Jeg spørger så: Vil du hente XX eller skal jeg spørge nogle andre i stedet?
Gurli: Må jeg se et foto af XX?
Jeg sender foto.
Gurli: Det ser da godt ud. ;)
Igen venter jeg længe og forstår ikke helt hvad fanden der foregår. Skal jeg ligefrem tigge om at få XX hentet?
Jeg: Nå men hvornår vil du så hente XX?
Gurli: Skal lige spørge manden hvornår han har tid ;)

Dette er så et døgn siden nu, jeg har ikke hørt noget siden og gider ærlig talt heller ikke mere.
5
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"