Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 288
Likede indlæg: 5640

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fyrst Eberhard » 11. feb 2016, 10:42

Vi kunne også bare aftale, at I siger til, hvis I IKKE anvender cookies!
18
Peace!
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 210
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2517

Indlægaf Studsgaard » 11. feb 2016, 20:52

At folk syntes det er helt legitimt at rakke ned på ADHD diagnosen, samt dele tåbelig artikler på facebook, om man bare kan ændre kost, stå på hovedet, meditere og vente på uroen forsvinder. At de efter at have læst en artiklel (som i bedste fald er total mangelfuld, i værste fald direkte forkert) i diverse medier er så pisse kloge at de har helt tjek på det lort.

De skulle lige vide hvordan det er for os der lever i familier med ADHD - hvis vi kunne skabe nogle bedre vilkår for vores skønne unger, mon så ikke vi havde gjort hvad som helst, for at hjælpe dem.
8
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 357
Likede indlæg: 1455
Kontakt:

Indlægaf Dime » 12. feb 2016, 12:51

At min mus dobbeltklikker hele tiden :(
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1228
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10457

Indlægaf kidkomb » 12. feb 2016, 18:30

Hende den lyshårede trunte (Solly) med de store og alt for mange armbevægelser, når hun speaker og peger/gestikulerer osv, alle, ALLE, programmer om historie på DR.

Hun er SÅ irriterende.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1670

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. feb 2016, 18:44

- at jeg ikke ved hvem 'Solly' er! (og at jeg pludselig ikke kan lave 'pil op')

- at mine lækre 'blødkogte' æg i morges fik liiige de 45 sek. for meget. Manner en forskel i nydelse et æg udgør fra lækkert blødkogt til varmt semi-hårdkogt :sur: og ja, det kan sagtens holde en hel dag!!
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 422
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4218

Indlægaf Delfin » 12. feb 2016, 22:24

At 5 min skiller mig fra at tage et senere tog på arbejde.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 121
Likede indlæg: 1499

Indlægaf hotlips » 12. feb 2016, 23:43

kidkomb skrev:Hende den lyshårede trunte (Solly) med de store og alt for mange armbevægelser, når hun speaker og peger/gestikulerer osv, alle, ALLE, programmer om historie på DR.

Hun er SÅ irriterende.

Lone et eller andet tror jeg hvis jeg tænker på den samme ,hun erihvertfald irriterende men jeg synes mest det er på grund af den måde hun taler på,sådan lidt for tydeligt og langsomt som om man er halv idiot.
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 13. feb 2016, 03:18

At jeg ikke kan sove. For 3 dag i rap. Magter ikke helt sådan en periode igen.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 206
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3722

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 07:14

Velvet-Goldmine skrev:- at jeg ikke ved hvem 'Solly' er! (og at jeg pludselig ikke kan lave 'pil op')

- at mine lækre 'blødkogte' æg i morges fik liiige de 45 sek. for meget. Manner en forskel i nydelse et æg udgør fra lækkert blødkogt til varmt semi-hårdkogt :sur: og ja, det kan sagtens holde en hel dag!!

Det sidste kender jeg godt. Er mega irriteret over at jeg glemte at komme de lækre marinerede rødløg på vores steak sandwich i går - og de stod lige der på køkkenbordet! Der manglede noget - og det kom vi i tanke om, da vi havde ca. en bid sandwich tilbage :sur:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1228
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10457

Indlægaf kidkomb » 13. feb 2016, 07:46

Velvet-Goldmine skrev:- at jeg ikke ved hvem 'Solly' er! (og at jeg pludselig ikke kan lave 'pil op')

"Solly" er en babyforvanskning af "sorry", som er næsten ligeså irriterende som hende Lone-trunten :devil:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 786
Likede indlæg: 10641

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. feb 2016, 09:22

At jeg har kludret rundt i nogle deadlines for afhentning af bestilte biblioteksbøger og derfor er gået glip af en af mine studiebøger :(
Det var ellers så smart regnet ud. Jeg kunne låne bogen i februar og få den forærende til min fødselsdag i marts.
Men så skete der det, at jeg byttede om på to titler og troede, at bogen lå og ventede på mig indtil d. 15. 2.
Det viste sig i stedet at være d. 11. 2., dvs. i torsdags, og den bog, der stadig ligger på biblioteket, har jeg, for at det ikke skal være løgn, næsten lige købt, fordi jeg ikke regnede med, at den ville blive ledig så hurtigt.

:klap: :stoned: :sur: :tie: :cuss:
0
Je suis un tableau noir.
I know when that hotline bling/That can only mean one thing
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 867
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9005
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. feb 2016, 09:44

Jeg så en ven på Facebook havde trykket "synes godt om" på en status, der lød noget i stil med: "I morgen fejrer vi kærligheden. Og jer, der kun har noget negativt at sige om Valentins Dag: Få jer en kæreste. Så forstår I hvad det handler om".

Helt ærligt. :D Stop da dig selv. Du får det jo til at lyde som om, at dem der er i forhold er lige et trin højere på ranglisten. Jeg brækker mig! Jeg kan sagtens unde folk kærligheden, selv om jeg er single. Lige med undtagelse af ovenstående. Dem har jeg lyst til at kogevaske.
12
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 13. feb 2016, 09:49

Ado skrev:Jeg så en ven på Facebook havde trykket "synes godt om" på en status, der lød noget i stil med: "I morgen fejrer vi kærligheden. Og jer, der kun har noget negativt at sige om Valentins Dag: Få jer en kæreste. Så forstår I hvad det handler om".

Helt ærligt. :D Stop da dig selv. Du får det jo til at lyde som om, at dem der er i forhold er lige et trin højere på ranglisten. Jeg brækker mig! Jeg kan sagtens unde folk kærligheden, selv om jeg er single. Lige med undtagelse af ovenstående. Dem har jeg lyst til at kogevaske.

Ej. Så er det jo derfor. Jeg skulle aldrig have giftet mig med min mand, havde jeg nøjes med et kæresteforhold havde jeg forstået det. Pokkers også :-D.

Mod det er gangbar skilsmisseårsag :gruble:?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 462
Likede indlæg: 3435

Indlægaf Kommodedyret » 13. feb 2016, 09:55

Ado skrev:Jeg så en ven på Facebook havde trykket "synes godt om" på en status, der lød noget i stil med: "I morgen fejrer vi kærligheden. Og jer, der kun har noget negativt at sige om Valentins Dag: Få jer en kæreste. Så forstår I hvad det handler om".

Det er lidt ynkeligt at hænge sit værd som menneske op på sin forholds-situation. Når folk ukritisk indtager denne position, så har de automatisk diskvalificeret sig i mine øjne, da det er er noget af det mest naive og ureflekterede at fyre af.
Ej men jeg får faktisk lidt ondt af folk når de siger den slags. Næsten. Mest af alt irriteres jeg over at de projicerer deres egen simpelton-mentalitet ud i resten af menneskeheden, og gør deres eget lille mindreværdskompleks til en almengyldig realitet.
Kan godt forstå at du irriteres, det gør jeg ved gud også når folk ikke fatter at der er andre måder at leve på end deres egen, og at folk befinder sig i forskellige livssituationer.
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 867
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9005
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. feb 2016, 10:04

Kommodedyret skrev:

Det er lidt ynkeligt at hænge sit værd som menneske op på sin forholds-situation. Når folk ukritisk indtager denne position, så har de automatisk diskvalificeret sig i mine øjne, da det er er noget af det mest naive og ureflekterede at fyre af.
Ej men jeg får faktisk lidt ondt af folk når de siger den slags. Næsten. Mest af alt irriteres jeg over at de projicerer deres egen simpelton-mentalitet ud i resten af menneskeheden, og gør deres eget lille mindreværdskompleks til en almengyldig realitet.
Kan godt forstå at du irriteres, det gør jeg ved gud også når folk ikke fatter at der er andre måder at leve på end deres egen, og at folk befinder sig i forskellige livssituationer.

Jeg er fuldkommen enig. Det er nemlig ynkeligt og i mine øjne en falliterklæring. Altså; så mangler man da noget på livserfaringskontoen, hvis "i et forhold" er det ultimative på livskvalitetsbarometeret.

Jeg synes da også det er skønt, når man er i et dejligt trygt forhold. Og jeg er da ikke for fin til at indrømme, at efter tre års singleperiode, savner jeg da en mand. Men samtidig har denne singleperiode været helt fantastisk for mig. Jeg har oplevet og opnået så meget, at jeg ikke hænger lykken op på en knage sammen med "parforhold". Og jeg kunne ved gud ikke drømme om at begynde at bræge op om singlelivets glæder og prestigefyldte momenter på en statusopdatering i morgen for at hævde mig selv. Det ville være omtrent lige så ynkeligt, som den status vedkommende kom med.

Man skal sgu da bare nyde sin egen lykke, uden at tryne andres livsstil. Ellers virker det forlorent.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"