Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8995

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 13. feb 2016, 13:54

I stillezonerne i regionaltogene må man heller ikke have dyr med ved jeg :) Jeg kom til at sidde over for en engang jeg skulle have Sebastian med som flippede skråt og klagede til ham der tjekkede billetter. Han sagde at stillepladserne var dyrefrie
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2460

Indlægaf Karkluden » 13. feb 2016, 14:07

2SHY skrev:I stillezonerne i regionaltogene må man heller ikke have dyr med ved jeg :) Jeg kom til at sidde over for en engang jeg skulle have Sebastian med som flippede skråt og klagede til ham der tjekkede billetter. Han sagde at stillepladserne var dyrefrie

Jeg sidder ret ofte i stillezone, og der er det aldrig blevet håndhævet.. Måske skulle jeg sige til det til en kontrollør næste gang, der er et generende dyr. Hvis dyret er stille og bare møffer lidt rundt, er jeg ligeglad.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 463
Likede indlæg: 3469

Indlægaf Kommodedyret » 13. feb 2016, 14:29

At jeg har det så skod for tiden og igen har lyst til at aflyse mine planer og gemme mig under dynen.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8995

Indlægaf 2SHY » 13. feb 2016, 14:39

Karkluden skrev:
2SHY skrev:I stillezonerne i regionaltogene må man heller ikke have dyr med ved jeg :) Jeg kom til at sidde over for en engang jeg skulle have Sebastian med som flippede skråt og klagede til ham der tjekkede billetter. Han sagde at stillepladserne var dyrefrie

Jeg sidder ret ofte i stillezone, og der er det aldrig blevet håndhævet.. Måske skulle jeg sige til det til en kontrollør næste gang, der er et generende dyr. Hvis dyret er stille og bare møffer lidt rundt, er jeg ligeglad.

Mystisk :gruble: Måske det er lavet om?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 206
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3741

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 14:51

2SHY skrev:
Karkluden skrev:

Reglerne er rimelig klare på DSB'S hjemmeside:

Af hensyn til allergikere er visse områder dyrefri. I fjern- og regionaltogene gælder det de afdelinger, der er markeret med ’dyrefri’ og i DSB 1' (undtaget er dog førerhunde og små dyr i tasker/bure), Stillezone, Familiezone og Børneguidepladser. I S-toget må du ikke medbringe dyr i vognene i togets ender. I de korte S-tog gælder det dog kun i den ene ende af toget.
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7803

Indlægaf ShuruQ » 13. feb 2016, 15:16

Den her lørdagsmani. De sidste 3-4 lørdage har jeg hen på eftermiddagen totalt mistet fatningen og tudet i stride strømme. I dag virkede det anderledes, men næh nej, jeg skal da lige love for at stilen holdes :rulle:.

Det er åbenbart et eller andet lørdagssyndrom jeg har udviklet der ikke viser sig ugens andre 6 dage.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2460

Indlægaf Karkluden » 13. feb 2016, 16:29

HappyPaww skrev:
2SHY skrev:
Karkluden skrev:

Af hensyn til allergikere er visse områder dyrefri. I fjern- og regionaltogene gælder det de afdelinger, der er markeret med ’dyrefri’ og i DSB 1' (undtaget er dog førerhunde og små dyr i tasker/bure), Stillezone, Familiezone og Børneguidepladser. I S-toget må du ikke medbringe dyr i vognene i togets ender. I de korte S-tog gælder det dog kun i den ene ende af toget.

Se, det undrer mig endnu mere, for jeg kører oftest i familiezone pga klapsædepladser, og der tit store hunde a'la labrador med, der tydeligvis ikke er en førehund, men måske skulle man blot påpege det overfor en medarbejder næste gang en hund er generende, og ejeren ikke formår at holde den på blot et minimum af ro. Selvfølgelig ligger sådan en ikke mussestille i 3 timer, men det er meget generende, når bevæger sig hurtigt og meget, og er meget urolig, skubber til tingene (ikke med vilje selvfølgelig) etc.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 869
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9043
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. feb 2016, 16:57

Anne Sofie Hermansen.
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 206
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3741

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 19:18

Karkluden skrev:
HappyPaww skrev:
2SHY skrev:
Karkluden skrev:

Se, det undrer mig endnu mere, for jeg kører oftest i familiezone pga klapsædepladser, og der tit store hunde a'la labrador med, der tydeligvis ikke er en førehund, men måske skulle man blot påpege det overfor en medarbejder næste gang en hund er generende, og ejeren ikke formår at holde den på blot et minimum af ro. Selvfølgelig ligger sådan en ikke mussestille i 3 timer, men det er meget generende, når bevæger sig hurtigt og meget, og er meget urolig, skubber til tingene (ikke med vilje selvfølgelig) etc.

Ja det skal du da bare gøre :)
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 125
Likede indlæg: 2295

Indlægaf sigge » 13. feb 2016, 19:42

Jeg har taget min arbejdscomputer med hjem for at få noget fra hånden, men jeg har glemt strømforsyningen. Jeg har 50 min. kørsel hver vej, og jeg gider ikke at spilde fritid i weekenden på at køre frem og tilbage, det er jo bl.a. derfor, jeg tog computeren med hjem. Heldigvis har vi ekstra store batterier på vores laptops, så jeg kan arbejde i ca. 5 timer, men jeg ville gerne have lavet lidt mere. For det jeg ikke når i weekenden, skal jeg arbejde ekstra over på mandag, så jeg kan blive klar til at tage på ferie på tirsdag.

Nogle gange ville jeg ønske, at jeg havde et job, hvor det var helt enkelt for en anden at overtage mine opgaver, så jeg bare kunne tage på ferie og være ligeglad. Nå, men så får jeg da tid til at pakke i morgen, når batteriet dør.
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 422
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4308

Indlægaf Delfin » 14. feb 2016, 03:30

At jeg har knækket en tand og ikke nok med det. Den skærer mig i tungen. Lortetand :(
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 869
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9043
Kontakt:

Indlægaf Ado » 14. feb 2016, 11:14

Folk på Facebook i dag. Der er åbenbart ingen grænser for, hvor sølle de vil udstille sig selv.

Om Anette Heicks frisure: "Hun ligner en billig luder".

Om det britiske indie-band der er omkommet i en trafikulykke: "Så er der da fem mindre".

Det er voksne mennesker, for helvede. Gud, hvor er det sølle. :badr:
5
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 617
Likede indlæg: 5287

Indlægaf ManicNinja » 14. feb 2016, 14:08

Karkluden skrev:

Fra DSB's hjemmeside:

"Dyrefrit område
Af hensyn til allergikere er visse områder dyrefri. I fjern- og regionaltogene gælder det de afdelinger, der er markeret med ’dyrefri’ og i DSB 1' (undtaget er dog førerhunde og små dyr i tasker/bure), Stillezone, Familiezone og Børneguidepladser. I S-toget må du ikke medbringe dyr i vognene i togets ender. I de korte S-tog gælder det dog kun i den ene ende af toget."
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 97
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 646

Indlægaf malou_43 » 14. feb 2016, 15:31

Jeg er pissesur over min træthed! Det irriterer mig grænseløst, hvilket jeg bare bliver endnu mere træt af. Argh!
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 361
Likede indlæg: 4229

Indlægaf Novella » 14. feb 2016, 19:33

At jeg nu for helvede ikke kan sove, når jeg er så træt at jeg ved at krepere. Jeg har ikke sovet i fjorten dage - ikke en sammenhængende nat i hvert fald - og nu er det hele overstået og jeg kan bare lægge mig til at sove. Jeg falder bare ikke i søvn. Grrr.
0

Tilbage til "Generelt"