Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf girl_beat » 6. okt 2015, 06:41

ExCoastal skrev:At jeg kan kke kan finde ud af mit liv. Skal jeg flytte hjem? Uden at have noget som helst? Danmark trækker meget lige nu, og min eks har nu altid været sød. Min søn er der nu altid. Så det er ikke problemet. Jeg er kke bange for at være alene, jeg tror at der er mulige kærester, der godt gider mig.

Men kan jeg finde arbejde? Sådan en fyr i starten af 50erne. Er der noget for mig? Eller skal jeg bare blive og kæmpe lidt mere?

Ehh, undskyld jeg sådan spørger direkte, men er du blevet skilt?! :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10151

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 07:17

girl_beat skrev:
ExCoastal skrev:At jeg kan kke kan finde ud af mit liv. Skal jeg flytte hjem? Uden at have noget som helst? Danmark trækker meget lige nu, og min eks har nu altid været sød. Min søn er der nu altid. Så det er ikke problemet. Jeg er kke bange for at være alene, jeg tror at der er mulige kærester, der godt gider mig.

Men kan jeg finde arbejde? Sådan en fyr i starten af 50erne. Er der noget for mig? Eller skal jeg bare blive og kæmpe lidt mere?

Ehh, undskyld jeg sådan spørger direkte, men er du blevet skilt?! :gruble:

Jeg synes mere, det lyder som en krise i forholdet og deraf følgende overvejelser om fremtiden.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 115
Likede indlæg: 2130

Indlægaf sigge » 6. okt 2015, 08:41

At jeg har ligget forkert i nat og derfor har ondt i højre side fra nakken ud i skulder/overarm og helt ned under skulderbladet. Og så har vi ikke engang dækning af massør i vores sundhedssikring, og det er ligesom ikke slemt nok til at skulle til fysioterapeut eller kiropraktor, som begge er dækket.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 6. okt 2015, 10:00

Folk som ikke kan finde ud af at få sendt noget med posten, og at det koster mig 500kr på daglig basis i tabt indtægt.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1891

Indlægaf Vira » 6. okt 2015, 16:22

At der er så mange kalorier i pesto!
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 6. okt 2015, 20:23

Når man står i en lortesituation og folk prøver at trøste ved at sige "jeg har da også engang prøvet...." og så fortæller om en lignende situation de engang har været i.

Eller endnu værre, når folk siger "prøv at tænke på... " og så opremser alle mulige menneskegrupper der har det meget værre.

Som om ens situation bliver et hak bedre af at vide nogle andre har det værre eller har prøvet noget tilsvarende :rulle:.
8
Debattens sødeste :engel:
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 6. okt 2015, 20:46

TDC.

Jeg bestilte internet til min nye adresse over nettet søndag. Kan kun bestille til cpr-registeradresse, og den er stadig den gamle. Der står jeg skal ringe for at ændre det.

Jeg ringer mandag morgen.

Senere mandag modtager jeg ordrebekræftelser for både gammel og ny adresse.

Jeg ringer mandag eftermiddag. Gamle adresse findes ikke i systemet, jeg kan vist bare ignorere det.

I dag har jeg så modtaget en bekræftelse på, at de sender en tekniker til gamle adresse...
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. okt 2015, 21:09

I talkshows når værten og gæsten hilser på hinanden, og det nu ikke længere er nok med knus og/eller kindkys. Hvad gør man så? Jo man gør det samme, men bare endnu mere kærligt og inderligt, hvilket vil sige i slow motion og som om man er et elskende par der i 10 år har været skilt pga en rædsom krig og nu står man endelig der på perronen, griber længselsfuldt ud efter hinanden... *violiner*... og falder i armene på hinanden. Arrgh men slap nu lige af med al den forlorne omgang fis. (Jeg har lige set Gittes frygtelige talkshow)
0
The more I eat the butter I feel
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1014

Indlægaf Sorenspige » 6. okt 2015, 21:43

At jeg ikke kan sove...
0
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1428

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 14:51

- At jeg er så elendig til at få skrevet huskeseddel. Jeg har gået rundt og punket mig selv hele eftermiddagen, til at få mig taget sammen og komme op og handle, fordi jeg mangler jo sådan set alverdens ting og sager... og når jeg så endelig står i Fakta er jeg spejlblank... og er nu kommet hjem med en halvtom pose med mælk, tobak, kaffe, emmenthaler og super flyers... det var åbenbart så langt (kort) min hukommelse/fantasi rakte i dag...

- At min kontaktlinse-teknik åbenbart har ændret sig i uheldig retning, således at de sidste mange dage har det været en kamp at få venstre kontaktlinse til at blive siddende i øjet under i-hovedet-propning, og ikke følge med fingeren ud igen en 12-15 gange...
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 7. okt 2015, 16:39

Syg Abe skrev:- At jeg er så elendig til at få skrevet huskeseddel.

Jeg har samme problem.
Den her app er en kæmpe hjælp! https://play.google.com/store/apps/deta ... ndroidfree
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 19:05

At jeg allerede har svaret forkert på første spørgsmål i Historiequizzen på DR K

Edit: Og nu vidste jeg noget, der ikke var et spørgsmål. Øv.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 8. okt 2015, 07:16

Jeg har lige opdaget, at der er trukket 2 tråde ud på det ene ærme af min nye trøje, som jeg har på for første gang i dag. Desværre så jeg ikke, om det også var der, før jeg klippede mærker af og vaskede den, så teoretisk set kan det godt være vaskemaskinen, der har gjort det. Men jeg tvivler, eftersom den anden trøje i samme model, som blev vasket sammen med den, ikke har nogle udtrukne tråde.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. okt 2015, 08:18

sigge skrev:Jeg har lige opdaget, at der er trukket 2 tråde ud på det ene ærme af min nye trøje, som jeg har på for første gang i dag. Desværre så jeg ikke, om det også var der, før jeg klippede mærker af og vaskede den, så teoretisk set kan det godt være vaskemaskinen, der har gjort det. Men jeg tvivler, eftersom den anden trøje i samme model, som blev vasket sammen med den, ikke har nogle udtrukne tråde.

Har du stadig kvitteringen?
Hvis ja, ville jeg, hvis jeg var dig, alligevel reklamere.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 8. okt 2015, 08:47

DetSorteCirkus skrev:
sigge skrev:Jeg har lige opdaget, at der er trukket 2 tråde ud på det ene ærme af min nye trøje, som jeg har på for første gang i dag. Desværre så jeg ikke, om det også var der, før jeg klippede mærker af og vaskede den, så teoretisk set kan det godt være vaskemaskinen, der har gjort det. Men jeg tvivler, eftersom den anden trøje i samme model, som blev vasket sammen med den, ikke har nogle udtrukne tråde.

Har du stadig kvitteringen?
Hvis ja, ville jeg, hvis jeg var dig, alligevel reklamere.

Du har ret, det kunne jeg godt prøve. Det er bare lidt mere besværligt, når det er en webbutik frem for, hvis jeg kunne gå ned i en fysisk butik og vise dem problemet. Så det ender nok med, at min dovenskab sejrer over min irritation. :genert:
0

Tilbage til "Generelt"