Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5097

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 18. feb 2016, 11:37

Dirtylittledevil skrev:Når man får et lift af en der bor alene med sin hund, så alle andre pladser i bilen end førersædet faktisk er udelukkende hundens pladser, og propfyldt med ildelugtende hundetæpper og tonsvis af hundehår og diverse klæbrige kødben og lyserøde pivedyr :(

Yikes! Sådanne nogle biler er SÅ ulækre. Har mere end én gang haft problemer med at undertrykke brækrefleks. Ejeren er tit også selv SMURT ind i hundehår. Og stinker. Men de kan åbenbart hverken se eller lugte, hvor klamt det står til.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. feb 2016, 11:51

ManicNinja skrev:
Yikes! Sådanne nogle biler er SÅ ulækre. Har mere end én gang haft problemer med at undertrykke brækrefleks. Ejeren er tit også selv SMURT ind i hundehår. Og stinker. Men de kan åbenbart hverken se eller lugte, hvor klamt det står til.

Ja nemlig. Men de vænner sig vel til den lugt :gisp:
Jeg havde også på et tidspunkt et overfladisk kendskab til en dame der arbejdede som terapeut. Hun havde den fineste lille klinik - MEN - hun mente altså at hendes hund også boede i klinikken. Så de "lækre" lammeskind osv hun brugte på stolene i klinikken var altså de samme som hunden sov i. Aj det var så klamt.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5097

Indlægaf ManicNinja » 18. feb 2016, 11:58

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:

Ja nemlig. Men de vænner sig vel til den lugt :gisp:
Jeg havde også på et tidspunkt et overfladisk kendskab til en dame der arbejdede som terapeut. Hun havde den fineste lille klinik - MEN - hun mente altså at hendes hund også boede i klinikken. Så de "lækre" lammeskind osv hun brugte på stolene i klinikken var altså de samme som hunden sov i. Aj det var så klamt.

:puke:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
oOxXxOo
Kort karma: 6
Likede indlæg: 49

Indlægaf oOxXxOo » 18. feb 2016, 18:39

At jeg hare fået feber! Jeg har bestemt ikke tid til at være syg lige nu!
Men sådan som det er lige nu, så ender det sgu nok med en sygedag imorgen :gisp:
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 4435

Indlægaf Rosa Espinosa » 18. feb 2016, 18:47

At jeg skal op og handle, for vil bage kage. Kage som bliver min aftensmad. Irriterer mig også.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 18. feb 2016, 19:35

Nogle gange kan jeg blive så træt af de der små "sjove" kommentarer, der hele tiden skal siges på mit arbejde, fx af min chef. De der "nå, så du var nok syg i fredags, høhø"-agtige kommentarer. Hvor man kan bruge tid på at tyde, hvad der ligger bag. Stop nu med det. Der er grænser for, hvor mange "sjove" kommentarer og hentydninger, man kan komme med, før det bare bliver direkte upassende og uhøfligt.
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5083

Indlægaf Fyrst Eberhard » 19. feb 2016, 07:53

Camilla fra Fullrate har lige ringet, for at høre om jeg havde lyst til at lege; jeg-kan-godt-høre-at-du-siger-du-ikke-er-interesseret-men-jeg-lader-som-om-jeg-ikke-kan-legen.
1
Peace!
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 19. feb 2016, 08:02

Min mor har sagt til hele familien (bror, svigerinde, niecer osv.) at de ikke må møde min kæreste, fordi jeg er flov over dem. Det er jo selvfølgelig overhovedet ikke rigtigt - ikke engang en lille smule - og det sagde jeg til dem, allerede da hun fik det geniale indfald at sprede budskabet. Jeg forklarede det med, at der ikke havde været nogen anledning til, at de skulle møde ham endnu, men når der blev det, skulle de selvfølgelig nok se ham. Det troede de på, og alt var godt.

Til marts fejrer min mormor så fødselsdag for hele familien.. Gæt hvem der ikke kan komme. Min kæreste har lige fået arbejde fire timers kørsel væk og føler sig ret presset her i starten (både pga. arbejdet og økonomien,) så jeg har ikke lyst til at bede ham om at tage turen herover. Jeg synes, han skal holde fri, når han har fri (hans pressethed taget i betragtning,) så jeg vil ikke bede ham komme, men hvad tænker min familie så lige?

Nu er der jo rent faktisk en anledning, og de får ham stadig ikke at se. Jeg kan godt forstå, hvis de så begynder at overveje, om min mor havde ret. Det irriterer mig grænseløst at være blevet placeret i det dilemma. Det synes jeg egentligt ikke er fair.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9685

Indlægaf kidkomb » 19. feb 2016, 08:04

Dig! Og dig!
Hillemænd, hvor er I irriterende :sur:
Mon IRL ignore findes som app?
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5753

Indlægaf Animi » 19. feb 2016, 09:46

Jeg har en angst for at tale i telefon, hvilket selvfølgelig er irriterende i sig selv.
Hele denne her uge har jeg udskudt et telefonopkald. Det er ikke akut vigtigt, men alligevel noget jeg skal have ordnet. I dag tager jeg mig så sammen, og med virkeligt bankende hjerte ringer jeg op.
Så har de kraftedmede lukket i dag - de har normalt åbent om fredagen indtil kl 12, men lige i dag har de så lukket :cuss:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. feb 2016, 10:03

At jeg igen, igen skal stå og blomstre unødigt i Aalborg lufthavn. Har fulgt børnene til flyveren, og da de er mindreårige må jeg ikke forlade lufthavnen før de er lettet, det er fint, det har jeg intet imod. Men jeg skal med bussen og for 4. gang skifter afgangstavlen ikke til lettet, stod i kø ved info i 20 minutter og missede 2 busser, blot for, ganske vist venligt og med en undskyldning (jeg kvitterede med et smil og sagde at hun jo ikke kunne gøre for det) at få at vide, de var lettet til tiden, alt imens afgangstavlen stadig viser "lukket/closed" :rulle:.

Heldigvis er det da ikke somcsædvanligvis en søndag, hvor der er to timer mellem busserne :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. feb 2016, 12:31

Igen-igen det med at hver eneste oplevelse skal kaldes en rejse :(
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 19. feb 2016, 13:00

Pussikat82 skrev:Jeg har fået svar fra zooplus nu, og det har hjulpet at hive fat i deres fb-side også, tror jeg, for de sender i hvert fald nye ting, også legetøjet. Så det er jeg meget glad for. De skriver også, at de vil tage fat i deres pakkeafdeling, men jeg tror, at helvede fryser over, før de sender varer forsvarligt. Især fordi jeg har haft påtalt pakningen igen og igen, og de stadig sender store, tunge ting sammen med skrøbelige uden at adskille med luftpuder :sarkasme: Men i hvert fald synes jeg, at jeg ville lave opdateringen herinde om svaret, for det var jo, hvad jeg håbede på. De er heldigvis ret venlige, når man kontakter dem, hvilket også er en af årsagerne til, at vi stadig bruger dem. Vi har valgt andre firmaer fra, fordi deres tilbagemeldinger på problemer har været betydeligt mindre kundevenlige, og de ikke har villet gøre noget for at løse problemet.
Nu er jeg så bare spændt på, om vi igen modtager iturevne poser fuglefrø, når de sender kompensationen. :gruble: Håber, at pakningen går lidt bedre denne gang, når de skal udbedre fejlen.

Pakken er kommet med raketfart! Plejer at tage ca. 4 dage, fra de afsender en pakke, til vi har den, men nu gik der to dage. De har nok gerne villet bevise noget eller i hvert fald holde på os, hvilket er fornuftigt, for vi lægger mange penge i deres butik om året. Denne gang er poserne intakte, og de har også husket legetøjet, så vi er godt tilfredse :)
7
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 20. feb 2016, 04:54

At vågne frisk (nogenlunde da) kl 5.20 lørdag morgen.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9685

Indlægaf kidkomb » 20. feb 2016, 05:20

2016 du er en lort!
Stop så med at behandle mig sådan.
Jeg håber godt nok du har bedre ting i posen til resten af året :(
0
Walk tall and cry with dignity.