Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1301

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf klumphen » 20. mar 2016, 19:33

At min sofa er begyndt at knirke når jeg flytter mig rundt i den.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 265
Likede indlæg: 2219

Indlægaf Pityt » 20. mar 2016, 19:34

Dirtylittledevil skrev:
Pityt skrev:
Dirtylittledevil skrev:
LadyFox skrev: men de burde holde op med at prøve at bilder sig selv og andre ind at man ikke kan smage det! For det kan man jo godt.

Neeej hold nu op da, det er faktisk utroligt så lækker en rawfood-chokoladekage man kan lave ud af blomkål, skyr, knækket økoboghvede og lidt svedsker. MUMS!

not :sur:

Du glemte avocado! ALT bliver bedre med avocado. Chokolademousse, siger du? Prøv med avocado-mos...det er meget bedre :fløjt:
:devil2:

Er økokoko(ko)solie ikke det nye avocadomos?

Don't get me started on kokokokokoøkokosolie...der er ikke grænser for hvad det kan bruges til og helbrede :dåne: Gule tænder? Tørt hår? Hungersnød? Manglende øjenvipper? Brug olie!
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14578

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2016, 19:36

Jeg glemmer aldrig min kærestes ansigtsudtryk, da han relativt tidligt i forholdet var med til en fødselsdag hos min søster.
Han tog frejdigt en, hvad han troede var, havregrynskugle og smed den hele i gabet og så meget, meget sær ud.
Man kunne tydeligt se, at han kæmpede for at holde masken og han tyggede da også færdigt og sank og lod som ingenting.
Men vi taler stadig om min søsters dadelkugler. "Helt uden sukker og med økologiske dadler og de smager bare så meget bedre end dét der raffinerede sukker, som er så dårligt for kroppen". Jo tak.
10
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1109
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10897

Indlægaf Daine » 20. mar 2016, 19:36

klumphen skrev:At min sofa er begyndt at knirke når jeg flytter mig rundt i den.

Prøv at smøre den med økokokosolie, det lyder til at hjælpe på ALT! :D
8
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 20. mar 2016, 19:40

Daine skrev:
klumphen skrev:At min sofa er begyndt at knirke når jeg flytter mig rundt i den.

Det glemte jeg naturligvis at nævne tidligere,- det smører ALT :lol:
3
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1301

Indlægaf klumphen » 20. mar 2016, 19:41

Daine skrev:

Så skulle jeg sidde i dem fims af kokos konstant? Aldrig! :lol2:
2
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 20. mar 2016, 19:42

kidkomb skrev:Jeg glemmer aldrig min kærestes ansigtsudtryk, da han relativt tidligt i forholdet var med til en fødselsdag hos min søster.
Han tog frejdigt en, hvad han troede var, havregrynskugle og smed den hele i gabet og så meget, meget sær ud.
Man kunne tydeligt se, at han kæmpede for at holde masken og han tyggede da også færdigt og sank og lod som ingenting.
Men vi taler stadig om min søsters dadelkugler. "Helt uden sukker og med økologiske dadler og de smager bare så meget bedre end dét der raffinerede sukker, som er så dårligt for kroppen". Jo tak.

Jeg har stadig traumer over en mundfuld af noget jeg TROEDE var chokolademousse men som viste sig, at være en sund dessert baseret på avocadomos :ad!:
4
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 736
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10776

Indlægaf LadyFox » 20. mar 2016, 19:43

Pityt skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Pityt skrev:
Dirtylittledevil skrev:
LadyFox skrev: men de burde holde op med at prøve at bilder sig selv og andre ind at man ikke kan smage det! For det kan man jo godt.

Neeej hold nu op da, det er faktisk utroligt så lækker en rawfood-chokoladekage man kan lave ud af blomkål, skyr, knækket økoboghvede og lidt svedsker. MUMS!

not :sur:

Du glemte avocado! ALT bliver bedre med avocado. Chokolademousse, siger du? Prøv med avocado-mos...det er meget bedre :fløjt:
:devil2:

Er økokoko(ko)solie ikke det nye avocadomos?

Don't get me started on kokokokokoøkokosolie...der er ikke grænser for hvad det kan bruges til og helbrede :dåne: Gule tænder? Tørt hår? Hungersnød? Manglende øjenvipper? Brug olie!

Hvis man bare siger det nok gange så bliver det vel sandt. Eller.
Jeg tror bare jeg holder mig til kage fyldt med sukker, gluten, komælk, osv. Jeg vil hellere fylde min kage med aspartam end æde det lort :cuss:
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10979

Indlægaf 2SHY » 20. mar 2016, 19:46

Det sunde består vel i at man hellere vil undvære kage eller snacks end at æde det skrammel ;)

Med mindre man efterfølgende styrer direkte mod den mest greasy burger/pizza pusher med lidt smutveje omkring bland selv slik bulerne
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1605
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14578

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2016, 19:47

LadyFox skrev:Hvis man bare siger det nok gange så bliver det vel sandt. Eller.
Jeg tror bare jeg holder mig til kage fyldt med sukker, gluten, komælk, osv. Jeg vil hellere fylde min kage med aspartam end æde det lort :cuss:

Lige ordet "fylde" er godt ord for de mad-hellige.
Adspurgt hvad jeg synes om de sagnomspundne dadelkugler, svarede jeg at jeg nok hellere ville have 1 almindelig havregrynskugle end 3 af de sunde.
Svaret var "Nu behøver man jo ikke spise mere, bare fordi det er sundt. Men altså, du må jo også selvom hvad du fylder din krop med"
Fylder. Gudfaderbevares.
Senest rettet af kidkomb 20. mar 2016, 19:53, rettet i alt 1 gang.
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1224
Likede indlæg: 18410

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. mar 2016, 19:47

2SHY skrev:Med mindre man efterfølgende styrer direkte mod den mest greasy burger/pizza pusher med lidt smutveje omkring bland selv slik bulerne

Det lyder som et farligt nabolag, jeg vil med!
1
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 736
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10776

Indlægaf LadyFox » 20. mar 2016, 19:53

kidkomb skrev:
LadyFox skrev:Hvis man bare siger det nok gange så bliver det vel sandt. Eller.

Lige ordet "fylde" er godt ord for fanatikerne.
Adspurgt hvad jeg synes om de sagnomspundne dadelkugler, svarede jeg at jeg nok hellere ville have 1 almindelig havregrynskugle end 3 af de sunde.
Svaret var "Nu behøver man jo ikke spise mere, bare fordi det er sundt. Men altså, du må jo også selvom hvad du fylder din krop med"
Fylder. Gudfaderbevares.

Det lyder jo også bare så dramatisk. Men hvornår fylder man sin krop med noget? Det virke som om der for fanatikere ikke er noget der hedder "med måde" - det er lidt som alt eller intet. Og så er det jo faktisk ligegyldigt om man spiser en vingummi eller 1000.
Sådan kommer det i hvert fald hurtigt til at lyde fra de sundheds-mennesker der har travlt med hvad alle andre putter i munden.
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 20. mar 2016, 20:25

Det her kommer til at lyde forfærdeligt og jeg er forberedt på, at få en masse "tæv" for det...men jeg gider altså ikke have påskeferie :blush: Jeg ville hellere på arbejde.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 324
Likede indlæg: 2576

Indlægaf Danseprinsesse » 20. mar 2016, 20:27

Jeg synes daddelkugler smager helt fantastisk, men det er ikke ligefrem noget, jeg anser for at være specielt sundt.

Mayonaise bliver jo heller nødvendigvis "sundt", fordi den er lavet på økologiske gårdæg hjemhentet på gåben i en (hjemmelavet) pilefletkurv og koldpresset, økologisk, dansk rapsolie tappet på genbrugsflasker.

Det irriterer mig, når folk snakker om mad og sundhed, som om det er en sort/hvid verden. De er som regel på en gang hellige og dumme at høre på.
8
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5518

Indlægaf Novella » 20. mar 2016, 21:19

Jeg skal vist liiige prøve at fjerne dusken med kokosolie. Mandelolie er så 2010 og/eller Jubii.

Nu irriterer det mig, at jeg har lyst til daddelkugler. Især fordi jeg ikke har nogen.
2

Tilbage til "Generelt"