Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3383

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FruDulle » 14. mar 2016, 18:44

De der dage hvor man først sætter en tøjvask over pga bæ....og et par timer efter sætter en over pga opkast...som primært ramte mig. Og at det altid sker når man er alene med barnet som er ophavsmand til begge dele :rulle:
1
Whatever
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 14. mar 2016, 21:05

Lige nu irriterer det mig at jeg simpelthen ikke kan forstå hvad det her går ud på og endnu mere fordi jo flere gange jeg læser det jo mere lost bliver jeg.

http://www.dagens.dk/udland/rasende-mor ... get%C3%B8j
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 14. mar 2016, 21:16

ShuruQ skrev:Lige nu irriterer det mig at jeg simpelthen ikke kan forstå hvad det her går ud på og endnu mere fordi jo flere gange jeg læser det jo mere lost bliver jeg.

Mærket er et indbyrdes signal mellem pædofile om hvilken alder/køn de tænder på.

Mor bliver vred over at det mærke er på datters legetøj.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 14. mar 2016, 21:19

icelady skrev:
ShuruQ skrev:Lige nu irriterer det mig at jeg simpelthen ikke kan forstå hvad det her går ud på og endnu mere fordi jo flere gange jeg læser det jo mere lost bliver jeg.

Mærket er et indbyrdes signal mellem pædofile om hvilken alder/køn de tænder på.

Det forstår jeg, det med signalet, men hvordan det ender på legetøj det fanger ikke :genert:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1380

Indlægaf Æske » 14. mar 2016, 21:31

ShuruQ skrev:
icelady skrev:

Det forstår jeg, det med signalet, men hvordan det ender på legetøj det fanger ikke :genert:.

Legetøjsfirmaet har brugt det uden at vide hvad det betød.
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 14. mar 2016, 21:36

Æske skrev:
ShuruQ skrev:
icelady skrev:

Legetøjsfirmaet har brugt det uden at vide hvad det betød.

Godmorgen. Eller måske skulle jeg sige godnat i stedet :-D.

Jeg havde tænkt lidt det kunne give mening at det var sådan noget, men slog det hen igen, fordi det stadig ikke helt gav mening. Men typisk amerikansk, jeg mener, det er naturligvis uheldigt at et sådan symbol er blevet brugt , men medmindre firmaet har en pædofil ledelse, så er chancen for de var bekendt med det mærkes betydning ret minimal, jeg er så naiv og godtroende at jeg personligt aldrig ville have forestillet mig det mærke betød noget som helst.
3
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 845

Indlægaf Daphne » 14. mar 2016, 23:32

Det sitrer i hele kroppen, og jeg er øm over det hele. Det har været en ret stresset dag, så ved ikke om kroppen bare spasser lidt ud over det. Føler mig feberramt.

Derudover blev jeg røvrendt af offentlig transport tidligere på dagen.

Og så røg glæden lidt over noget, der burde være positivt og spændende...
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 15. mar 2016, 11:03

Jeg har fået en ny kollega. Hun er egentligt meget sød, men hun snakker none-stop og halvdelen af tiden slår hun ove i overgearet teenagetøs accent og så kalder hun mig ven og søde konstant. Jeg bliver idiot. Mit hoved summer fandeme helt :rulle:.
Senest rettet af ShuruQ 15. mar 2016, 11:33, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3923

Indlægaf Angelina » 15. mar 2016, 11:07

At Lenovo (som ellers er mit yndlingscomputer mærke) er sådan nogle spade-idioter at de laver en spritny lækker topmoderne tab... og så ikke liiiige gider smide muligheden for at caste indholdet ind i tabletten... og i øvrigt ikke nævner det nogle steder.
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2132

Indlægaf sigge » 15. mar 2016, 12:22

Jetlag.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5932

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2016, 19:15

Viaplay! Helt optimalt fungerer det ikke. Og nu må jeg slet ikke få lov at se Luksusfælden.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 16. mar 2016, 00:01

At folk ikke kan se det store billede :rulle:

Pt er der en i FB-gruppe, som lystigt poster løs af jokes/gåder. Det er da såmænd fint nok. HVIS MAN KUNNE BEGRÆNSE SIG!

"Jamen der sker da ikke ngoet ved en joke engang imellem."

Nej, og det mener du jo heeeeeeeeeelt sikkert også, hvis 20.000 mennesker begynder at plastre gruppen til med jokes :rulle:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5032

Indlægaf Fyrst Eberhard » 17. mar 2016, 11:18

"Hvad er det, far?"

"Det er Borgerservice, Simba, der må du aldrig gå hen"
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Peace!
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 388
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3829

Indlægaf Delfin » 17. mar 2016, 11:33

Ledelsens spareplaner
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 17. mar 2016, 15:32

Når jeg spiser chips, kan jeg godt lide, at de er så hele som muligt, dvs. ikke blevet kvast, mens de er i posen. Derfor mærker jeg forsigtigt på poserne, om chipsene er hele indeni og tester, om posen er tæt. Kassepersonalet i butikkerne udviser ofte ingen hensyn til den type skrøbelige varer, og kaster ofte chipsposerne ned ad båndet, når man står og skal betale :sur: I dag, da jeg købt en pose chips sammen med nogle ret hård og tungere varer, lægger jeg naturligvis posen på til sidst, så den ikke bliver kørt over af de andre varer. Men kassedamen kørte varerne igennem, så chipsposen kom til at ligge sammen med de andre varer, og da der kom en ny kunde, valgte hun at køre den der kassebåndsarm til siden, så den TOTALT maste mine chips, der nu lå mellem kassebåndsarmen og de tunge varer! :evil: Fatter ikke, at det kan være så svært at tage hensyn!
5
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede

Tilbage til "Generelt"