Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ShuruQ » 19. mar 2016, 07:48

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Har siddet og set TLC, den sidste time, alt var normalt. Så kommer der et program jeg vil se, og vupti er der igen dansk tale på, altså underteksterne læses op. Det gør den nogle gange og jeg fatter ikke hvorfor :rulle:.

Det må jo være noget, der indstilles.
Der er et par forslag i denne tråd: http://forum.yousee.dk/t5/TV/Tale-på-Discovery/td-p/2097/page/2

Det skulle man synes ja. Det mærkelige er bare det kan være på alle tider af døgnet, lige som man tænder, midt i den har stået stille på kanalen osv, uden struktur. Jeg har været i indstillinger og kigge, alt ser normalt ud, og lige så prompte som det begynder lige så hurtig forsvinder det igen.

Men tak for linket, jeg ser om der er nogle løsninger at finde der :gogo:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 606
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 11549

Indlægaf icelady » 19. mar 2016, 08:54

Så fik jeg gnedet søvnen ud af øjnene og fandt den rigtige tråd:

At så mange folk på så kort tid pludselig er F1-eksperter, udelukkende fordi MiniMag er med.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 656
Likede indlæg: 5468

Indlægaf ManicNinja » 19. mar 2016, 15:02

At Ditte Okman er tilbage som vært på Det vi taler Om på Radio 24 Syv.

Har kun hørt programmet, mens Nikolaj Vraa bestyrede det. Og hoooold nu op, Ditte O. er irriterende! Fuck, hun ødelægger hele programmet med sine konstante irrelevante, selvcentrerede afbrydelser. Hun virker selvoptaget, ind imellem decideret ondskabsfuld og nedladende i forhold til de emner, der er oppe, og hun ... ja, hun ødelægger bare programmet og er ikke en skid sjov. Kunne hun ikke bare fucke af, hvis det eneste hun alligevel har interesse i er at sidde og snakke privat og indforstået og ligegyldigt med sine venner? Har jeg som lytter ingen interesse i at sidde og høre på! Har ikke tænkt mig at høre det igen.

Nøj, det er ærgerligt - morede mig ikke en eneste gang under udsendelsen i går. Og endte med at slukke efter første del. Suk - var ellers blevet mit yndlingsradioprogram.
Senest rettet af ManicNinja 20. mar 2016, 20:21, rettet i alt 1 gang.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 304
Likede indlæg: 5190

Indlægaf Flora » 19. mar 2016, 15:55

At hæve/sænke-funktionen på min kontorstol er blevet lidt sløj, så når man sidder på den starter man med at sidde normalt og glider så langsomt længere og længere ned indtil man sidder i en mega akavet stilling i forhold til bordet. Herefter kan man så hive den op i normal højde og "legen" starter forfra :rulle:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 46
Likede indlæg: 470

Indlægaf Minionine » 19. mar 2016, 16:00

At der er faldet et stykke af den midlertidige fyldning, jeg har fået lavet ifbm. en rodbehandling. Nu er jeg bange for, at resten også falder ud. Jeg orker ikke at bekymre mig mere om den tand! :sur:
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 232
Likede indlæg: 1597

Indlægaf Sophies-mor » 19. mar 2016, 16:13

Mennesker som hakker på efterkommere af migranter - (ikke flygtninge) mens de selv har et efternavn, som tydeligt viser, at deres egen familie også er migreret et sted fra, som intet har med DK at gøre.
HAlloooo.... I er i samme båd!
0
Hæklerier på hjernen :cool:
computermus
Kort karma: 50
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 1044

Indlægaf computermus » 19. mar 2016, 16:38

At jeg i dag fik et flip af den anden verden, da jeg kom ud for at gøre rent i børnehaven. Flaget var ikke taget ned og der var for 2./3. gang på en uge igen ikke grovfejet i gaderoberne . En ting er at man selvfølgelig kan glemme , men hver gang de har "glemt " grovfejningen, så har de været ude fra børnehaven 5-10 minutter i lukketid.
Så der ligger en lidt arrig seddel til dem der møder mandag.
0
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 131
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 902

Indlægaf HappyQ » 19. mar 2016, 18:28

Min nabo han spiller hvinende falsk på sin klarinet :tie:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 232
Likede indlæg: 1597

Indlægaf Sophies-mor » 19. mar 2016, 19:20

En udmelding som ikke følges op!
Der er vist én, der er lidt for vant til, at sige hop. Og alle andre siger - ja, naturligvis. Hvor langt, hvor højt, hvor hen og hvornår?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 774
Likede indlæg: 4366

Indlægaf FruDulle » 19. mar 2016, 19:23

Min far. Mage til arrogant nar skal man lede længe efter.
0
Whatever
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 251
Likede indlæg: 2082

Indlægaf Guilded_Lily » 20. mar 2016, 11:08

At jeg bare ikke egner mig som handywoman!
0
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 20. mar 2016, 15:36

Guilded_Lily skrev:At jeg bare ikke egner mig som handywoman!

Mænd skal jo have EN eller anden berettigelse her i livet. ;)
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1292
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11028

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2016, 18:14

Det her! Det irriterer mig virkelig grænseløst! :puke:
Hun dukker op i mit newsfeed alt for tit, men kan ikke af-følge hende (af flere private årsager)
Så jeg er tvangsindlagt til hendes selvforherligende pis i tide og utide :rulle:

Så er kagedåsen fyldt op med sunde mini muffins, klar til en påske med en masse drenge der løber ind og ud af døren. Så fedt at de lige kan få en hurtig snack på vejen, som er uden sukker, gluten og mælk... Det kan de ikke smage det er helt sikkert. Gad vide hvor længe de holder....!?! ‪#‎levlivetsundt‬ ‪#‎livetpålandet‬ ‪#‎sundtsødt‬ ‪#‎sukkerfri‬ ‪#‎sugarfree‬ ‪#‎glutenfri‬ ‪#‎glutenfree‬ ‪#‎mælkefri‬ ‪#‎dairyfree‬ ‪#‎minimuffins‬ ‪#‎påskeferie‬ ‪#‎kundetbedstetilminebørn‬ ‪#‎forårsfornemmelser‬ ‪#‎gladebørn‬

Efterfulgt af:

Ups.... Behøver jeg siger andet end at ungerne godkendte de muffins der en gang var i denne kagedåse... Hi hi ‪#‎kundetbedstetilminebørn‬ ‪#‎forårsfornemmelser‬ ‪#‎levlivetsundt‬ ‪#‎ferietid‬ ‪#‎glutenfri‬ ‪#‎mælkefri‬ ‪#‎sukkerfri‬
8
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 53
Likede indlæg: 770

Indlægaf Chatsy » 20. mar 2016, 18:31

kidkomb skrev:Det her! Det irriterer mig virkelig grænseløst! :puke:
Hun dukker op i mit newsfeed alt for tit, men kan ikke af-følge hende (af flere private årsager)
Så jeg er tvangsindlagt til hendes selvforherligende pis i tide og utide :rulle:

Så er kagedåsen fyldt op med sunde mini muffins, klar til en påske med en masse drenge der løber ind og ud af døren. Så fedt at de lige kan få en hurtig snack på vejen, som er uden sukker, gluten og mælk... Det kan de ikke smage det er helt sikkert. Gad vide hvor længe de holder....!?! ‪#‎levlivetsundt‬ ‪#‎livetpålandet‬ ‪#‎sundtsødt‬ ‪#‎sukkerfri‬ ‪#‎sugarfree‬ ‪#‎glutenfri‬ ‪#‎glutenfree‬ ‪#‎mælkefri‬ ‪#‎dairyfree‬ ‪#‎minimuffins‬ ‪#‎påskeferie‬ ‪#‎kundetbedstetilminebørn‬ ‪#‎forårsfornemmelser‬ ‪#‎gladebørn‬

Efterfulgt af:

Ups.... Behøver jeg siger andet end at ungerne godkendte de muffins der en gang var i denne kagedåse... Hi hi ‪#‎kundetbedstetilminebørn‬ ‪#‎forårsfornemmelser‬ ‪#‎levlivetsundt‬ ‪#‎ferietid‬ ‪#‎glutenfri‬ ‪#‎mælkefri‬ ‪#‎sukkerfri‬

:nerve:

Det var dog den værste gang selvtilfredsstillelse, der byggede sig op til en eksploderende klimaks af klistrede ord, der forulempede min skærm, jeg længe har set.
12
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1292
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11028

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2016, 18:36

Chatsy skrev:
kidkomb skrev:Det her! Det irriterer mig virkelig grænseløst! :puke:

Efterfulgt af:

:nerve:

Det var dog den værste gang selvtilfredsstillelse, der byggede sig op til en eksploderende klimaks af klistrede ord, der forulempede min skærm, jeg længe har set.

Jamen og så dét der "Hi hi". Der løber nærmest galde ud af min mund hver gang hun lander en ny opkastfremkaldende statusopdatering på mit feed.
Jeg er faktisk ret glad for, at det ikke bare er mig der har set mig sur og gal på hende :wacko:
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.

Tilbage til "Generelt"