Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf klumphen » 20. mar 2016, 19:41

Daine skrev:
klumphen skrev:At min sofa er begyndt at knirke når jeg flytter mig rundt i den.

Prøv at smøre den med økokokosolie, det lyder til at hjælpe på ALT! :D

Så skulle jeg sidde i dem fims af kokos konstant? Aldrig! :lol2:
2
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 20. mar 2016, 19:42

kidkomb skrev:Jeg glemmer aldrig min kærestes ansigtsudtryk, da han relativt tidligt i forholdet var med til en fødselsdag hos min søster.
Han tog frejdigt en, hvad han troede var, havregrynskugle og smed den hele i gabet og så meget, meget sær ud.
Man kunne tydeligt se, at han kæmpede for at holde masken og han tyggede da også færdigt og sank og lod som ingenting.
Men vi taler stadig om min søsters dadelkugler. "Helt uden sukker og med økologiske dadler og de smager bare så meget bedre end dét der raffinerede sukker, som er så dårligt for kroppen". Jo tak.

Jeg har stadig traumer over en mundfuld af noget jeg TROEDE var chokolademousse men som viste sig, at være en sund dessert baseret på avocadomos :ad!:
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5993

Indlægaf LadyFox » 20. mar 2016, 19:43

Pityt skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Pityt skrev:
Dirtylittledevil skrev:
LadyFox skrev: men de burde holde op med at prøve at bilder sig selv og andre ind at man ikke kan smage det! For det kan man jo godt.

Neeej hold nu op da, det er faktisk utroligt så lækker en rawfood-chokoladekage man kan lave ud af blomkål, skyr, knækket økoboghvede og lidt svedsker. MUMS!

not :sur:

Du glemte avocado! ALT bliver bedre med avocado. Chokolademousse, siger du? Prøv med avocado-mos...det er meget bedre :fløjt:
:devil2:

Er økokoko(ko)solie ikke det nye avocadomos?

Don't get me started on kokokokokoøkokosolie...der er ikke grænser for hvad det kan bruges til og helbrede :dåne: Gule tænder? Tørt hår? Hungersnød? Manglende øjenvipper? Brug olie!

Hvis man bare siger det nok gange så bliver det vel sandt. Eller.
Jeg tror bare jeg holder mig til kage fyldt med sukker, gluten, komælk, osv. Jeg vil hellere fylde min kage med aspartam end æde det lort :cuss:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8462

Indlægaf 2SHY » 20. mar 2016, 19:46

Det sunde består vel i at man hellere vil undvære kage eller snacks end at æde det skrammel ;)

Med mindre man efterfølgende styrer direkte mod den mest greasy burger/pizza pusher med lidt smutveje omkring bland selv slik bulerne
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2016, 19:47

LadyFox skrev:Hvis man bare siger det nok gange så bliver det vel sandt. Eller.
Jeg tror bare jeg holder mig til kage fyldt med sukker, gluten, komælk, osv. Jeg vil hellere fylde min kage med aspartam end æde det lort :cuss:

Lige ordet "fylde" er godt ord for de mad-hellige.
Adspurgt hvad jeg synes om de sagnomspundne dadelkugler, svarede jeg at jeg nok hellere ville have 1 almindelig havregrynskugle end 3 af de sunde.
Svaret var "Nu behøver man jo ikke spise mere, bare fordi det er sundt. Men altså, du må jo også selvom hvad du fylder din krop med"
Fylder. Gudfaderbevares.
Senest rettet af kidkomb 20. mar 2016, 19:53, rettet i alt 1 gang.
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11696

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. mar 2016, 19:47

2SHY skrev:Med mindre man efterfølgende styrer direkte mod den mest greasy burger/pizza pusher med lidt smutveje omkring bland selv slik bulerne

Det lyder som et farligt nabolag, jeg vil med!
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5993

Indlægaf LadyFox » 20. mar 2016, 19:53

kidkomb skrev:
LadyFox skrev:Hvis man bare siger det nok gange så bliver det vel sandt. Eller.

Lige ordet "fylde" er godt ord for fanatikerne.
Adspurgt hvad jeg synes om de sagnomspundne dadelkugler, svarede jeg at jeg nok hellere ville have 1 almindelig havregrynskugle end 3 af de sunde.
Svaret var "Nu behøver man jo ikke spise mere, bare fordi det er sundt. Men altså, du må jo også selvom hvad du fylder din krop med"
Fylder. Gudfaderbevares.

Det lyder jo også bare så dramatisk. Men hvornår fylder man sin krop med noget? Det virke som om der for fanatikere ikke er noget der hedder "med måde" - det er lidt som alt eller intet. Og så er det jo faktisk ligegyldigt om man spiser en vingummi eller 1000.
Sådan kommer det i hvert fald hurtigt til at lyde fra de sundheds-mennesker der har travlt med hvad alle andre putter i munden.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 20. mar 2016, 20:25

Det her kommer til at lyde forfærdeligt og jeg er forberedt på, at få en masse "tæv" for det...men jeg gider altså ikke have påskeferie :blush: Jeg ville hellere på arbejde.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2108

Indlægaf Danseprinsesse » 20. mar 2016, 20:27

Jeg synes daddelkugler smager helt fantastisk, men det er ikke ligefrem noget, jeg anser for at være specielt sundt.

Mayonaise bliver jo heller nødvendigvis "sundt", fordi den er lavet på økologiske gårdæg hjemhentet på gåben i en (hjemmelavet) pilefletkurv og koldpresset, økologisk, dansk rapsolie tappet på genbrugsflasker.

Det irriterer mig, når folk snakker om mad og sundhed, som om det er en sort/hvid verden. De er som regel på en gang hellige og dumme at høre på.
8
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3724

Indlægaf Novella » 20. mar 2016, 21:19

Jeg skal vist liiige prøve at fjerne dusken med kokosolie. Mandelolie er så 2010 og/eller Jubii.

Nu irriterer det mig, at jeg har lyst til daddelkugler. Især fordi jeg ikke har nogen.
2
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 20. mar 2016, 21:32

Danseprinsesse skrev:Jeg synes daddelkugler smager helt fantastisk, men det er ikke ligefrem noget, jeg anser for at være specielt sundt.

Mayonaise bliver jo heller nødvendigvis "sundt", fordi den er lavet på økologiske gårdæg hjemhentet på gåben i en (hjemmelavet) pilefletkurv og koldpresset, økologisk, dansk rapsolie tappet på genbrugsflasker.

Det irriterer mig, når folk snakker om mad og sundhed, som om det er en sort/hvid verden. De er som regel på en gang hellige og dumme at høre på.

Den er nemlig irriterende begge veje. Både når dadelkugler, økomayo, kernebrød og juice bare er MEGAsundt uanset mængde. Men også når folk siger, at mørk chokolade, pesto og økomayo (fx) eller rugbrød ikke kan være en del af en sund og vægttabsfremmende kost. det kan det sagtens. Mængder, hyppighed og samlet antal kcal, people.
7
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 21. mar 2016, 11:12

Crookshanks skrev:Min manglende evne til at klikke væk når jeg ser ordet "spoiler".

Jeg har nu læst spoilers for resten af sæsonen for 3 serier jeg følger med i simpelthen fordi jeg ikke kunne styre min nysgerrighed.
Hvis jeg først falder over et sted med info så bliver jeg ved med at vende tilbage. Hvornår lærer jeg det...

Billede

Velkommen i klubben. Jeg.kan.ikke.styre.mig :blush:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3538

Indlægaf Lemonella » 21. mar 2016, 11:38

"Man skal ikke græde over spildt mælk", lyder en klog sætning.
Dog må jeg indrømme, at jeg blev rimelig irriteret, da jeg i vores køkkenskab, opdagede 2 store glas af min yndlings-karrysild bare stå der og ikke i køleskabet, hvor de, ifølge det der står på glasset, skal stå.
Kæresten købte dem lørdag formiddag og stillede dem, af uvisse årsager i skabet og ikke på køl.
Jeg tør sgu ikke servere dem for vores gæster i påsken. Jeg tør heller ikke selv spise dem. Slet ikke med mit, for tiden, ret sarte mave/tarm-system.
Tror bare de ryger ud. Tror også, at kæresten står til en skideballe når han kommer hjem.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8462

Indlægaf 2SHY » 21. mar 2016, 12:11

At alle linjer ved SKAT er optaget. Man kan ikke engang komme i kø til at snakke med nogen. Og nej jeg bliver ikke klogere af at læse på deres hjemmeside :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3432

Indlægaf HappyPaww » 21. mar 2016, 12:19

Lemonella skrev:"Man skal ikke græde over spildt mælk", lyder en klog sætning.
Dog må jeg indrømme, at jeg blev rimelig irriteret, da jeg i vores køkkenskab, opdagede 2 store glas af min yndlings-karrysild bare stå der og ikke i køleskabet, hvor de, ifølge det der står på glasset, skal stå.
Kæresten købte dem lørdag formiddag og stillede dem, af uvisse årsager i skabet og ikke på køl.
Jeg tør sgu ikke servere dem for vores gæster i påsken. Jeg tør heller ikke selv spise dem. Slet ikke med mit, for tiden, ret sarte mave/tarm-system.
Tror bare de ryger ud. Tror også, at kæresten står til en skideballe når han kommer hjem.

De skal ikke bare være på køl efter åbning måske?
0

Tilbage til "Generelt"