Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ShuruQ » 23. mar 2016, 14:44

Min erfaring med robinsonlisten er desværre ringe. Der er tilsyneladende ret mange firmaer der skider højt og flot på jeg er tilmeldt
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 277
Likede indlæg: 4789

Indlægaf Flora » 23. mar 2016, 14:54

ShuruQ skrev:Min erfaring med robinsonlisten er desværre ringe. Der er tilsyneladende ret mange firmaer der skider højt og flot på jeg er tilmeldt

Hmm, du må have været uheldig så. Jeg har været tilmeldt i et halvt års tid og i den periode er der kun 1 telefonsælger der har ringet. Før jeg tilmeldte fik jeg nok et par opkald om måneden. Så for mig har det altså hjulpet betydeligt :)
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7799

Indlægaf ShuruQ » 23. mar 2016, 14:59

Flora skrev:
ShuruQ skrev:Min erfaring med robinsonlisten er desværre ringe. Der er tilsyneladende ret mange firmaer der skider højt og flot på jeg er tilmeldt

Hmm, du må have været uheldig så. Jeg har været tilmeldt i et halvt års tid og i den periode er der kun 1 telefonsælger der har ringet. Før jeg tilmeldte fik jeg nok et par opkald om måneden. Så for mig har det altså hjulpet betydeligt :)

Det fungerede fint længe for mig også mens jeg boede på Sjælland. Da jeg flyttede tilbage til Jylland startede det igen, ringede til borgerservice i min nye kommune og fik det opdateret bare for at være sikker, men det har desværre ikke rigtigt hjulpet. Fx mange af telefonselskaberne de ringer som stod jeg ikke på listen, så er begyndt at ignorere opkaldene. Tror næste gang jeg tager den og forsøger at spørge om vedkommende ikke kan læse eller lignende. Ikke forei jeg vil være et røvhul og vise disrespekt, men det er sgu belastende når listen skulle sikre nogenlunde imod de opkald :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 277
Likede indlæg: 4789

Indlægaf Flora » 23. mar 2016, 15:09

ShuruQ skrev:
Flora skrev:

Det fungerede fint længe for mig også mens jeg boede på Sjælland. Da jeg flyttede tilbage til Jylland startede det igen, ringede til borgerservice i min nye kommune og fik det opdateret bare for at være sikker, men det har desværre ikke rigtigt hjulpet. Fx mange af telefonselskaberne de ringer som stod jeg ikke på listen, så er begyndt at ignorere opkaldene. Tror næste gang jeg tager den og forsøger at spørge om vedkommende ikke kan læse eller lignende. Ikke forei jeg vil være et røvhul og vise disrespekt, men det er sgu belastende når listen skulle sikre nogenlunde imod de opkald :).

Ej, det er da også virkelig irriterende. Jeg synes overhovedet ikke man er et røvhul fordi man gør opmærksom på de ikke må ringe. Det er jo dem der begår en fejl.
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 296
Likede indlæg: 3553

Indlægaf Skralde » 23. mar 2016, 15:15

Hvor lyder det smart med den robinson liste - den skal jeg helt klart tilmeldes :gogo: Min telefon gør godt nok som regel selv opmærksom på reklameopkald, men det kunne dæleme være dejligt hvis man kunne slippe helt for dem!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8974

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2016, 15:18

Min bror har meget held med bare at sige han står på listen når de ringer. Så undskylder de og så er det opkald afsluttet :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Jailbird
Kort karma: 58
Likede indlæg: 757

Indlægaf Jailbird » 23. mar 2016, 17:18

Det er også min erfaring. Jeg har været tilmeldt i 3år ca., og der er ikke særligt forskel på antallet af telefonsælgere.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7383

Indlægaf Daine » 23. mar 2016, 18:58

Jailbird skrev:

Det er også min erfaring. Jeg har været tilmeldt i 3år ca., og der er ikke særligt forskel på antallet af telefonsælgere.

Jeg har udeladt telefonnr (dvs mit navn, adresse og nummer ikke figurerer i diverse telefonbøger, hverken fysisk eller online), dét virker! Jeg er ikke blevet ringet op af telefonsælgere i mange år.
5
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Smiling_Goat
Kort karma: 494
Likede indlæg: 6516

Indlægaf Smiling_Goat » 23. mar 2016, 19:09

Daine skrev:
Jailbird skrev:

Jeg har udeladt telefonnr (dvs mit navn, adresse og nummer ikke figurerer i diverse telefonbøger, hverken fysisk eller online), dét virker! Jeg er ikke blevet ringet op af telefonsælgere i mange år.

Så det er derfor, jeg aldrig generes af telefonsælgere. Den model kan jeg også stærkt anbefale.
3
Jailbird
Kort karma: 58
Likede indlæg: 757

Indlægaf Jailbird » 23. mar 2016, 19:10

Daine skrev:
Jailbird skrev:

Mit telefonnummer har også altid været hemmeligt (inkl. navn, osv.). Men for ca. 4 år siden var der en arkitekt, som skrev mit telefonnummer på bl.a. sin LinkedIn profil (vores numre var næsten ens). Hun benægtede alt, selvom alle sælgerne ville snakke med hende når de ringede til mig, og når jeg googlede mit telefonnummer var hendes LinkedIn det ENESTE som kom frem. Og det har jeg stadig "glæde" af, selvom jeg ikke optræder online/ofline nogen steder.
Edit: Vi snakker 5-6 opkald om dagen i dårlige perioder.
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Pixie88 » 23. mar 2016, 21:54

Er der ikke noget med, at de gerne må ringe selvom man står på Robinsonlisten, hvis man fx har deltaget i deres konkurrencer eller på anden måde har givet dem lov (uden man nødvendigvis er klar over det)?
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Aesel82
Kort karma: 15
Likede indlæg: 168

Indlægaf Aesel82 » 23. mar 2016, 22:46

Pixie88 skrev:Er der ikke noget med, at de gerne må ringe selvom man står på Robinsonlisten, hvis man fx har deltaget i deres konkurrencer eller på anden måde har givet dem lov (uden man nødvendigvis er klar over det)?

Jo, hvis man på en eller anden måde har sagt ja til, at de (og måske også andre) må kontakte en, fx i forbindelse med deltagelse i konkurrencer, køb af abonnement, modtagelse af gratis babypakke og så videre, så må de gerne kontakte en. Mener dog, at man kan tilbagekalde accepten, men det kræver selvfølgelig, at man ved, hvem man skal tilbagekalde den hos.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 288
Likede indlæg: 5685

Indlægaf Fyrst Eberhard » 24. mar 2016, 11:16

Min buschauffør har omdannet forsinket bus til en dødssprint imod vores destination. Rødt lys er vejledende. Dyt giver fart. Pres giver plads.

Jeg har lige råbt til ham, at jeg gerne vil overleve påsken. Ingen reaktion. Snart bliver det personligt.
1
Peace!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1065
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9747

Indlægaf Fru Sunshine » 24. mar 2016, 12:05

Jeg elsker Robinsonlisten. Den virker her.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 97
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 640

Indlægaf malou_43 » 24. mar 2016, 13:45

Robinson - virker også her, blev ringet op dagligt 3-5 gange - det er slut :gogo:

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan få læst og skrevet - jeg er i gang med deltidsstudie ved siden af jobbet. Og jeg kan SLET ikke fokusere på det, det ligger nederst på min prioriteringsliste :panik:
0

Tilbage til "Generelt"