Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Jailbird » 23. mar 2016, 19:10

Daine skrev:
Jailbird skrev:
ShuruQ skrev:Min erfaring med robinsonlisten er desværre ringe. Der er tilsyneladende ret mange firmaer der skider højt og flot på jeg er tilmeldt

Det er også min erfaring. Jeg har været tilmeldt i 3år ca., og der er ikke særligt forskel på antallet af telefonsælgere.

Jeg har udeladt telefonnr (dvs mit navn, adresse og nummer ikke figurerer i diverse telefonbøger, hverken fysisk eller online), dét virker! Jeg er ikke blevet ringet op af telefonsælgere i mange år.

Mit telefonnummer har også altid været hemmeligt (inkl. navn, osv.). Men for ca. 4 år siden var der en arkitekt, som skrev mit telefonnummer på bl.a. sin LinkedIn profil (vores numre var næsten ens). Hun benægtede alt, selvom alle sælgerne ville snakke med hende når de ringede til mig, og når jeg googlede mit telefonnummer var hendes LinkedIn det ENESTE som kom frem. Og det har jeg stadig "glæde" af, selvom jeg ikke optræder online/ofline nogen steder.
Edit: Vi snakker 5-6 opkald om dagen i dårlige perioder.
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 23. mar 2016, 21:54

Er der ikke noget med, at de gerne må ringe selvom man står på Robinsonlisten, hvis man fx har deltaget i deres konkurrencer eller på anden måde har givet dem lov (uden man nødvendigvis er klar over det)?
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Aesel82
Kort karma: 8
Likede indlæg: 135

Indlægaf Aesel82 » 23. mar 2016, 22:46

Pixie88 skrev:Er der ikke noget med, at de gerne må ringe selvom man står på Robinsonlisten, hvis man fx har deltaget i deres konkurrencer eller på anden måde har givet dem lov (uden man nødvendigvis er klar over det)?

Jo, hvis man på en eller anden måde har sagt ja til, at de (og måske også andre) må kontakte en, fx i forbindelse med deltagelse i konkurrencer, køb af abonnement, modtagelse af gratis babypakke og så videre, så må de gerne kontakte en. Mener dog, at man kan tilbagekalde accepten, men det kræver selvfølgelig, at man ved, hvem man skal tilbagekalde den hos.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5175

Indlægaf Fyrst Eberhard » 24. mar 2016, 11:16

Min buschauffør har omdannet forsinket bus til en dødssprint imod vores destination. Rødt lys er vejledende. Dyt giver fart. Pres giver plads.

Jeg har lige råbt til ham, at jeg gerne vil overleve påsken. Ingen reaktion. Snart bliver det personligt.
1
Peace!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9262

Indlægaf Fru Sunshine » 24. mar 2016, 12:05

Jeg elsker Robinsonlisten. Den virker her.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 89
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 584

Indlægaf malou_43 » 24. mar 2016, 13:45

Robinson - virker også her, blev ringet op dagligt 3-5 gange - det er slut :gogo:

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan få læst og skrevet - jeg er i gang med deltidsstudie ved siden af jobbet. Og jeg kan SLET ikke fokusere på det, det ligger nederst på min prioriteringsliste :panik:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 24. mar 2016, 15:11

At 1/2 af min lagkage brændte på - mens jeg droppede yngste af til en legeaftale. Jeg var ude af døren max. 10 minutter og hverken de ældste eller manden bemærkede det røg ud af ovnen og stank - selv om jeg havde bedt dem om at se efter bundene.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 24. mar 2016, 16:39

Mani skrev:At 1/2 af min lagkage brændte på - mens jeg droppede yngste af til en legeaftale. Jeg var ude af døren max. 10 minutter og hverken de ældste eller manden bemærkede det røg ud af ovnen og stank - selv om jeg havde bedt dem om at se efter bundene.

Lad mig gætte. De er begge af hankøn? :fløjt:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 24. mar 2016, 19:52

Jeg har deltaget i en Facebookdebat om Yahya Hassan. My bad!
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 24. mar 2016, 20:29

Psykiatrien! Det er sjovt som syge mennesker ofte bliver udskrevet lige op til højtiderne... Men påskeferien er jo også super-vigtig! Og dem der er syge nok kommer jo bare ind igen om en uge eller to :stoned:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9740

Indlægaf kidkomb » 25. mar 2016, 16:24

Fio skrev:PMS! (utrolig dårlig timing her dagen før vi skal holde min mors 65 års fødselsdag), knækkede 2 negle på det bånd der er inde i tørretumbleren heroppe, og så trillede tårene ellers ( :rulle: ). *ryste på hovedet af mig selv smiley* . :blush:

Der er altså et eller andet med at knække negle.
Det er virkelig slemt. Jeg kunne snildt have reageret som dig også uden pms. Og jeg er overhovedet ikke specielt forfængelig i det hele taget.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. mar 2016, 17:21

Jeg føler mig sindssyg ensom i disse dage. I en grad, som gør mig virkelig sort indvendig. Og de to veninder jeg er tættest på, er ikke til stede. De er optaget af det andet køn. Hvilket er godt for dem. Bortset fra jeg er ved at brække mig af surhed over at jeg har stået på hænder for dem, støttet og lyttet. Og så snart livet så vender til det positive for dem, hører jeg intet. Ikke før de igen har problemer, som de gerne vil have løst.

Jeg orker intet drama, jeg siger intet til dem og jeg er ikke i gang med "nå, men så må de passe sig selv...nå!". Overhovedet. Der er en grund til vores venskab. Men jeg tror jeg skal åbne horisonterne lidt mere og udvide den tætteste venskabskreds. For jeg orker virkelig ikke rollen som problemknuseren konstant.
9
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Indlægaf Bøtte » 25. mar 2016, 19:53

At jeg ondt i ryggen. Ikke et sted jeg normalt har ondt og det er bare blevet værre hen over de sidste dage.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4475

Indlægaf Rosa Espinosa » 25. mar 2016, 21:06

Tandpine. Er snart parat til at sælge min sjæl.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 163
Likede indlæg: 1846

Indlægaf Anilara » 25. mar 2016, 21:37

Det irriterer mig, at hver gang jeg ser den her tråds titel, tænker jeg på en gammel Paradise sæson, hvor alle KONSTANT sagde "Det irriterer mig grænseløst at...".
0

Tilbage til "Generelt"