Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
getitright
Kort karma: 17
Likede indlæg: 181

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf getitright » 25. mar 2016, 21:46

Min far og hans racisme. Han praler med at være et meget åbent menneske, men det er lige indtil han ser X-Factor fredag aften og brokker sig over, at "de der udlændinge altid stemmer på hinanden" og det kun er derfor, de går videre :tie:
Jeg havde virkelig lyst til at vappe ham én, men nu er jeg egentlig mere irritabel og ked af det.
0
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8519

Indlægaf 2SHY » 25. mar 2016, 21:52

At jeg ikke kan finde det jeg havde i tankerne på IKEAs hjemmeside :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Muspel
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1200

Indlægaf Muspel » 25. mar 2016, 22:17

getitright skrev:Min far og hans racisme. Han praler med at være et meget åbent menneske, men det er lige indtil han ser X-Factor fredag aften og brokker sig over, at "de der udlændinge altid stemmer på hinanden" og det kun er derfor, de går videre :tie:
Jeg havde virkelig lyst til at vappe ham én, men nu er jeg egentlig mere irritabel og ked af det.

Der er noget matematik, der ikke helt giver mening i hans argument. Der er da trods alt flere 'ikke udlændinge' i Danmark.

Men forstår godt, at den slags ikke er til at argumentere i mod. Kram. Det rammer hårdt, når ens familie pludselig er så langt væk fra ens egne værdier.
1
getitright
Kort karma: 17
Likede indlæg: 181

Indlægaf getitright » 25. mar 2016, 22:59

Muspel skrev:
getitright skrev:Min far og hans racisme. Han praler med at være et meget åbent menneske, men det er lige indtil han ser X-Factor fredag aften og brokker sig over, at "de der udlændinge altid stemmer på hinanden" og det kun er derfor, de går videre :tie:

Der er noget matematik, der ikke helt giver mening i hans argument. Der er da trods alt flere 'ikke udlændinge' i Danmark.

Men forstår godt, at den slags ikke er til at argumentere i mod. Kram. Det rammer hårdt, når ens familie pludselig er så langt væk fra ens egne værdier.

Nemlig :stoned: Det giver ingen mening overhovedet!

Tak - det rammer nemlig rigtigt hårdt. Da jeg var yngre, så jeg også meget op til min far, netop pga. hans åbenhed og holdninger, men enten er han blevet mere snæversynet og racistisk med alderen, eller også har jeg bare ikke set det, før jeg blev ældre.
Når jeg møder holdninger som disse, kan jeg normalt bare konstatere, at vedkommende er racistisk og at det ikke er et menneske, jeg har lyst til at tilbringe tid med, men sådan kan jeg jo ikke bare gøre med min far. Jeg kan knap nok diskutere det med ham, fordi det samtidig gør mig ked af det, så det er virkelig frustrerende.
1
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 26. mar 2016, 03:33

At jeg vågnede kl 4 og nu ikke kan sove igen..
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Nipsting
Kort karma: 14
Likede indlæg: 81

Indlægaf Nipsting » 26. mar 2016, 06:18

At ham jeg ser er begyndt at opføre sig 'underligt' - meld dog ud. Ahrrrr det irriterer mig grænseløst
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 27. mar 2016, 00:54

Træ-frøer. Det lyder som om der er 10 unger, der gynger i utakt på et pisserustent gyngestativ, lige uden for vinduerne (som vi ikke kan have lukkede, fordi her så bliver ALT for varmt).
Jeg bliver lettere sindsyg!
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 27. mar 2016, 00:59

Annione skrev:Træ-frøer. Det lyder som om der er 10 unger, der gynger i utakt på et pisserustent gyngestativ, lige uden for vinduerne (som vi ikke kan have lukkede, fordi her så bliver ALT for varmt).

Hvor er du henne? :)
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 27. mar 2016, 02:25

dgd2007 skrev:
Annione skrev:Træ-frøer. Det lyder som om der er 10 unger, der gynger i utakt på et pisserustent gyngestativ, lige uden for vinduerne (som vi ikke kan have lukkede, fordi her så bliver ALT for varmt).

Hvor er du henne? :)

Antigua. Alt er skønt her. Men de frøer :nerve: :s :cuss:
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2688

Indlægaf POCKETKITTEN » 27. mar 2016, 04:26

Sommertid. Det er så latterligt og forældet og grotesk, at det skal foregå midt om natten, så man ikke har en chance for at dobbelttjekke, om ens telefon nu også har sørget for at spole frem, så man ikke kommer for sent på arbejde. Det er mørkt og trist udenfor, og jeg er helt kvæstet efter at have fået skåret en time af søvnen.

Det gør mig i det hele taget til en kæmpe gnavpot.
7
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5767

Indlægaf Animi » 27. mar 2016, 04:32

At jeg vågnede kl 4, og ikke har kunnet falde i søvn igen :træt:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8519

Indlægaf 2SHY » 27. mar 2016, 05:55

Min kat. Hold nu kæft hvor har hun været gennemført pisse irriterende i nat og her til morgen. Der er spildt vand over det hele, blomster er væltet, hun har forsøgt at hoppe op steder hun bestemt ikke skal være, legetøj er gennemtæsket og har fløjet alle vegne, tv'et er forsøgt væltet og så har hun hoppet og trampet på mig. Fedt at hun morer sig. Hun er bare SÅ irriterende lige nu og pænt billig til salg :sur:

2SHY - morgensur og i søvnunderskud
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3452

Indlægaf HappyPaww » 27. mar 2016, 05:57

At nogle mærkelige nye typer i ejendommen holder fest i vores fælleslokale (der er åbent for alle beboere uden man skal leje det) - og de er stadig, her klokken knap 8 om morgenen stadig i gang?! Får alle mulige fordomme om mennesker der fester på den måde - og det er ærlig talt ikke typer jeg gider bo op og ned ad her i vores pæne småborgerlige familieområde :sur:
0
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2963

Indlægaf JoyNips » 27. mar 2016, 07:04

Min mor. Hold nu kæft, dame! Hun er blevet 70 og bor alene, og alting foregår med et konstant lydspor, hvor hun kommenterer hvad hun gør. "Jeg lægger jakken ned i tasken". "Jeg stiller min cola på natbordet."
Argh!!! Jeg er begyndt at reagere som om, det er breaking news hver gang, og hun fatter det slet ikke...

Og så stiller hun mig konstant spørgsmål, som hun selv besvarer. Forkert, konsekvent hver gang, a la:
"Skal du og Niels ud at rejse sammen til sommer? Nej det skal I vel ikke, det har I ikke tid til."
Mig: "vi skal både til Berlin og til Glasgow."
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 27. mar 2016, 09:59

At jeg stadig er så påvirket af den måde min tidligere chef behandlede mig på, at jeg ikke selv kunne køre ud i den kirke, min mand skulle spille til gudstjeneste i, fordi det er "hendes" kirke og hendes mand sidder i menighedsrådet, så jeg ved de er der.
Og nu sidder jeg her og er pissesur på mig selv over, at hun stadig har indflydelse på mig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"