Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
MissHindenburg
Kort karma: 36
Likede indlæg: 472

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHindenburg » 13. apr 2016, 12:03

at jeg er så pisse klodset! Har smadret min tablet - *suk*
0
Smiling_Goat
Kort karma: 580
Likede indlæg: 8724

Indlægaf Smiling_Goat » 13. apr 2016, 12:14

To ting i rap..

På vej ud af bussen for at stige på færgen, valgte en gammel mand at stige ud fra sit sæde og stå i midtergangen for at samle, hvad jeg antager, var hans komplette bohave. At der kom en lang kø bag ham, var han ret kølig over for. Man er jo nødt til at tage jakke osv. På lige der, hvor alle skal gå. Det er absurd at forestille sig, man kunne gøre det lige foran sit sæde, hvor ingen går.....

På færgen lyder der så en besked fra kaptajnen. Jeg aner ikke, hvad der blev sagt, for i min nærhed sidder nemlig nogle gamle damer, som ikke syntes, en fællesbesked var nødvendig at tie stille for..

Så.. Gamle mennesker irriterer mig grænseløst lige nu! Dem alle! Og er du over 80 irriterer du mig også!

( :P )
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 521
Likede indlæg: 6104

Indlægaf dgd2007 » 13. apr 2016, 16:15

Søren Lippert ... ny nyhedsvært (og sprællemand) på TV2 News. Man bliver da helt stresset, når han er på skærmen!
0
Lykke
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Lykke » 13. apr 2016, 20:25

Overboens smækken med terrassedøren. 3-5 gange hver aften. Med et kæmpe brag hver gang!
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 500
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6108

Indlægaf Delfin » 13. apr 2016, 20:40

Kviclys flaskeautomat. Det er nærmere reglen end undtagelsen, at den går i stå mindst en gang for hver 10 flasker
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 299
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3618

Indlægaf Studsgaard » 13. apr 2016, 20:54

Delfin skrev:Kviclys flaskeautomat. Det er nærmere reglen end undtagelsen, at den går i stå mindst en gang for hver 10 flasker

Syntes mange flaskeautomater er sådan. Eller de "æder" flaske uden at give pant for dem
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 500
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6108

Indlægaf Delfin » 13. apr 2016, 21:17

Studsgaard skrev:
Delfin skrev:Kviclys flaskeautomat. Det er nærmere reglen end undtagelsen, at den går i stå mindst en gang for hver 10 flasker

Syntes mange flaskeautomater er sådan. Eller de "æder" flaske uden at give pant for dem

Til sammenligning bruger jeg af og til Føtex og LIDLs, og der har jeg kun oplevet det en enkelt gang i Føtex.
Til gengæld kunne den i Føtex ikke tage en bred vinflaske, så LIDL må være vinderen. Heldigt at det også er den billigste butik
0
14 11 14 :banan:
Aviva
Kort karma: 14
Likede indlæg: 147

Indlægaf Aviva » 13. apr 2016, 22:06

Når min søster invitere sig selv på besøg.

-skal nok selv invitere hvis jeg vil/har lyst til at have gæster.
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 369
Likede indlæg: 5984

Indlægaf Rosa Espinosa » 13. apr 2016, 23:14

Sidder og prøver at se Comedy Aid, men der er en kvinde i publikummet som har det mest forfærdelige grin og hun sidder selvfølgelig på første række, så det er ikke til at koncentrere sig. De jokes falder fuldstændig til jorden, fordi hendes grin er så gennemtrængende.
1
Jeg trænger til et slumretæppe
Smiling_Goat
Kort karma: 580
Likede indlæg: 8724

Indlægaf Smiling_Goat » 14. apr 2016, 04:27

Jeg er så træt af, hvor lydt det er i min opgang. Her er faktisk ubeboligt for folk uden høreskader nærmest.

Min nabo har haft gæster hele natten, og har det stadig. De hører ikke musik, de snakker bare, alligevel har de vækket mig flere gange i nat med deres stemmer. Ja, de snakker lidt højt, men det skal man da også kunne uden at vække sine naboer. Det er da fuldstændigt åndssvagt det her.

Åh jeg glæder mig til at flytte.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2480

Indlægaf lillebjoern » 14. apr 2016, 10:04

Rosa Espinosa skrev:Sidder og prøver at se Comedy Aid, men der er en kvinde i publikummet som har det mest forfærdelige grin og hun sidder selvfølgelig på første række, så det er ikke til at koncentrere sig. De jokes falder fuldstændig til jorden, fordi hendes grin er så gennemtrængende.

Er det den fra i år? Den så jeg også, og det distraherede mig virkelig... Jeg tror også de joker om hende, hvilket jo bare får hende til at blive ved med at grine grimt :rulle:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 14. apr 2016, 10:17

lillebjoern skrev:
Rosa Espinosa skrev:Sidder og prøver at se Comedy Aid, men der er en kvinde i publikummet som har det mest forfærdelige grin og hun sidder selvfølgelig på første række, så det er ikke til at koncentrere sig. De jokes falder fuldstændig til jorden, fordi hendes grin er så gennemtrængende.

Er det den fra i år? Den så jeg også, og det distraherede mig virkelig... Jeg tror også de joker om hende, hvilket jo bare får hende til at blive ved med at grine grimt :rulle:

Ja, det er så og det var mega distraherende. Man kunne jo se på hende og hendes venner, at de godt vidste hun havde et grimt grin, så ved ikke hvorfor de har købt billetter for at sidde op foran.
Der blev også lavet grin med hende, hvilket jeg ikke tror hun fattede.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1161
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10815

Indlægaf 2SHY » 14. apr 2016, 10:17

Rosa Espinosa skrev:
lillebjoern skrev:

Ja, det er så og det var mega distraherende. Man kunne jo se på hende og hendes venner, at de godt vidste hun havde et grimt grin, så ved ikke hvorfor de har købt billetter for at sidde op foran.

Hvor blev det sendt?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 14. apr 2016, 10:23

2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
lillebjoern skrev:

Hvor blev det sendt?

De har det på Tv2-play.
Heldigvis grinede hun ikke så meget under Elias Ehlers og Nikolaj Stokholm, så det var en formildende omstændighed :D
Senest rettet af Rosa Espinosa 14. apr 2016, 10:52, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1161
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10815

Indlægaf 2SHY » 14. apr 2016, 10:24

Rosa Espinosa skrev:
2SHY skrev:
Rosa Espinosa skrev:
lillebjoern skrev:

Hvor blev det sendt?

De har det på Tv2-play.
Heldigvis grinede hun ikke så meget under Tobias Ehlers og Nikolaj Stokholm, så det var en formildende omstændighed :D

Ah det har jeg ikke :) Jeg bliver så nysgerrig når folk skriver sådan noget :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"