Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 812
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8370
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 3. apr 2016, 06:46

ManicNinja skrev:
Ado skrev:ByJosephine...lorte webshop! Bestilte for tre uger siden varer hos dem. De blev afsendt dagen efter, påstod de. Men jeg har intet modtaget og pengene trak de selvfølgelig med det samme.
Jeg har fået en sludder for en sladder i mail-udveksling med dem og i går skrev jeg så på deres FB-side. Nu påstår de, at varen er kommet retur fordi jeg ikke hentede den. Og det er bare en kæmpe løgn. Jeg har ikke modtaget sms fra GLS. Og jeg har fået lov til at gennemrode pakkerne hos GLS-leveringsstedet.

Og så spørger de: Vil du gerne have pakken sendt igen?

Øh! Jeg har BETALT for den for fanden. Ja! Og nu svarer de så ikke længere. Lorte lorte lorte firma. Svindelrøve.

Lugter det ikke rimeligt meget af firma, som er tæt ved at gå konkurs? :gruble:

Det tænkte jeg også.

Men nu har jeg fået dem i tale. Og de påstår, at jeg får et trackingnummer i morgen. Det undrede mig faktisk også, at der ikke fulgte sådan et med ved ordren.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6821

Indlægaf Daine » 3. apr 2016, 06:59

Ado skrev:
ManicNinja skrev:
Ado skrev:ByJosephine...lorte webshop! Bestilte for tre uger siden varer hos dem. De blev afsendt dagen efter, påstod de. Men jeg har intet modtaget og pengene trak de selvfølgelig med det samme.
Jeg har fået en sludder for en sladder i mail-udveksling med dem og i går skrev jeg så på deres FB-side. Nu påstår de, at varen er kommet retur fordi jeg ikke hentede den. Og det er bare en kæmpe løgn. Jeg har ikke modtaget sms fra GLS. Og jeg har fået lov til at gennemrode pakkerne hos GLS-leveringsstedet.

Øh! Jeg har BETALT for den for fanden. Ja! Og nu svarer de så ikke længere. Lorte lorte lorte firma. Svindelrøve.

Det tænkte jeg også.

Men nu har jeg fået dem i tale. Og de påstår, at jeg får et trackingnummer i morgen. Det undrede mig faktisk også, at der ikke fulgte sådan et med ved ordren.

Bed om at få det første trackingnummer udleveret da du vil klage til GLS/Post DK over at de ikke har givet dig besked om at pakken var klar til afhentning. Så kan du hurtigt få opklaret om pakken reelt har været sendt eller om de har glemt dig og ikke vil indrømme det.
9
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 812
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8370
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. apr 2016, 07:03

Daine skrev:
Ado skrev:
ManicNinja skrev:

Det tænkte jeg også.

Bed om at få det første trackingnummer udleveret da du vil klage til GLS/Post DK over at de ikke har givet dig besked om at pakken var klar til afhentning. Så kan du hurtigt få opklaret om pakken reelt har været sendt eller om de har glemt dig og ikke vil indrømme det.

God idé! Det vil jeg gøre. Tak.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3433

Indlægaf HappyPaww » 3. apr 2016, 07:57

Jeg ved godt at BT ikke just er en super god kilde til nyheder, men plejer at synes, at deres hjemmeside er god til at få et hurtigt overblik. Men det er som om at 75% af alle artikler derinde efterhånden er helt random, typisk sensationsprægede, historier fra udlandet :rulle: Gerne med fængende overskrifter og fremstillet som om det er sensationelle nyheder fra Danmark!
1
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 3. apr 2016, 08:04

At min mand er syg af manflu på 4.døgn. Jeg er højgravid med bækkenløsning, sover på 2 madrasser på stuegulvet på 3.døgn og er alene om børn, hus, mad, tøjvask, opvask og det hele. Nu må han fandme snart tage sig sammen.
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 308
Likede indlæg: 5721

Indlægaf Animi » 3. apr 2016, 08:08

Det irriterer mig at jeg hele denne her uge er vågnet omkring kl 5 - og det er uanset om jeg er gået i seng kl 22 eller 02 :træt:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Indlægaf Anilara » 3. apr 2016, 08:53

Min mor vælger at støvsuge i rummet hvor jeg sover kl 9. Kæmpe idiot.
2
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2016, 09:42

Det irriterer mig grænseløst at fordi jeg står som den første på dørtelefonen, så får jeg 3-5 spam-opkald om dagen fra random typer som vil ind i opgangen. Nogle gange skal de besøge en anden beboer, men alligevel ringer de på hos mig i stedet for hos dem de skal tale med? Alles navne står klart og tydeligt på døren.

Andre gange vil de ind med reklamer/flyers eller samle penge ind eller sætte opslag op om et eller andet. Og så er der de mere dodgy typer som ikke kan forklare hvad de vil og skynder sig videre når jeg spørger. På det seneste har der også været en del Jehovas Vidner her.

Det er fair nok at folk, som går dør til dør, er nødt til at ringe på hos nogen for at komme ind. Især når det drejer sig om indsamlinger. Jeg kunne dog godt tænke mig at de havde fantasi nok til ikke altid at ringe på hos den første på listen. Det burde være til at regne ud af de får alle den slags opkald og at det nok bliver lidt træls i længden.

Der er en hel håndfuld organisationer som jeg ikke ønsker at støtte og som jeg derfor siger nej tak til hvis de ringer på. Jeg ønsker ikke at støtte dem uanset hvad, så de må ringe på et andet sted og se om ikke de kan få fat i en beboer som gerne vil og har lyst til at lukke dem ind. Jeg vil ikke lukke dem ind på vegne af andre beboere når jeg ikke ved om de er okay med det. Jeg lukker kun gæster til mig selv og postbudet ind.

Nogle gange ringer de på min dør fem gange i træk i stedet for at prøve en anden beboer...... Også selvom jeg ved det første opkald siger pænt nej tak, og de fire andre afviser. Jeg ved ikke hvad de forventer. Det siger jo sig selv at selv hvis de kommer ind i opgangen, så ønsker jeg stadig ikke at støtte dem, så de får ikke rigtig noget ud af deres chikane alligevel.

Det er egentlig også lidt synd for organisationerne som bliver repræsenteret af flabede frivillige uden rigtig at vide det.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9658

Indlægaf kidkomb » 3. apr 2016, 10:02

Kattefjæs skrev:Det irriterer mig grænseløst at fordi jeg står som den første på dørtelefonen, så får jeg 3-5 spam-opkald om dagen fra random typer som vil ind i opgangen. Nogle gange skal de besøge en anden beboer, men alligevel ringer de på hos mig i stedet for hos dem de skal tale med? Alles navne står klart og tydeligt på døren.

Andre gange vil de ind med reklamer/flyers eller samle penge ind eller sætte opslag op om et eller andet. Og så er der de mere dodgy typer som ikke kan forklare hvad de vil og skynder sig videre når jeg spørger. På det seneste har der også været en del Jehovas Vidner her.

Det er fair nok at folk, som går dør til dør, er nødt til at ringe på hos nogen for at komme ind. Især når det drejer sig om indsamlinger. Jeg kunne dog godt tænke mig at de havde fantasi nok til ikke altid at ringe på hos den første på listen. Det burde være til at regne ud af de får alle den slags opkald og at det nok bliver lidt træls i længden.

Der er en hel håndfuld organisationer som jeg ikke ønsker at støtte og som jeg derfor siger nej tak til hvis de ringer på. Jeg ønsker ikke at støtte dem uanset hvad, så de må ringe på et andet sted og se om ikke de kan få fat i en beboer som gerne vil og har lyst til at lukke dem ind. Jeg vil ikke lukke dem ind på vegne af andre beboere når jeg ikke ved om de er okay med det. Jeg lukker kun gæster til mig selv og postbudet ind.

Nogle gange ringer de på min dør fem gange i træk i stedet for at prøve en anden beboer...... Også selvom jeg ved det første opkald siger pænt nej tak, og de fire andre afviser. Jeg ved ikke hvad de forventer. Det siger jo sig selv at selv hvis de kommer ind i opgangen, så ønsker jeg stadig ikke at støtte dem, så de får ikke rigtig noget ud af deres chikane alligevel.

Det er egentlig også lidt synd for organisationerne som bliver repræsenteret af flabede frivillige uden rigtig at vide det.

Det er så her jeg ville have informeret alle jeg kendte om, at de for fremtiden måtte ringe eller smide en sms, når de kom og så slå dørtelefonen fra. Det har vi gjort og vi er ikke halvt så generede som dig.
Jeg giiiider ikke høre på dørtelefonen lørdag morgen, når der kommer reklamer feks.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2016, 10:13

kidkomb skrev:
Det er så her jeg ville have informeret alle jeg kendte om, at de for fremtiden måtte ringe eller smide en sms, når de kom og så slå dørtelefonen fra. Det har vi gjort og vi er ikke halvt så generede som dig.
Jeg giiiider ikke høre på dørtelefonen lørdag morgen, når der kommer reklamer feks.

Den er som regel slået fra, men irriterende nok er det ikke en almindelig dørtelefon, men en rigtig telefon med tilknyttet telefonnummer. Så enten går man glip af alt eller intet. :rulle:

Jeg vil helst heller ikke slå den fra af hensyn til posten - jeg er velsignet med søde venner og familie i hele verden som ofte sender mig forsikrede forsendelser, og mit lokale posthus er så hæsligt at jeg hellere vil tygge min arm af end at behøve gå derned. At gå glip af en uventet forsendelse er det mest rædsomme. :lol: Men jeg gør det alligevel relativt ofte. Det er altid en svipser hvis ikke det er gjort på indsamlingsdage fx.
1
Brugeravatar
Wolf
Kort karma: 5
Likede indlæg: 62

Indlægaf Wolf » 3. apr 2016, 11:03

(På forhånd Undskyld, hvis dette burde have været i forholds forum)

Men det irriterer mig grænseløst at:

At den mand, jeg skriver med over Facebook (via en datinggruppe) både er sød, sjov, pæn, tålmodig, ikke på nogen måde pressende, rar osv.
Vi har skrevet i en uges tid og han har ikke på nogen måde været upassende. Ikke spurgt om mit nummer, nævnt sex eller bedt om billeder.
Kun spurgt interesseret ind til mig og fortalt om sig selv.

Det generer mig at jeg ikke kan finde en eneste grund til at løbe skrigende væk (det kræver ellers ikke meget), men derimod har kæmpe lyst til at give ham mit nummer (som han ikke har spurgt efter) og til at møde ham ude i virkeligheden, bare for at se om han virkelig ER så sød, sjov og rolig.

Argh! Hele min gennemprøvede strategi med at skabe kontakt, blive begejstret for derefter at finde et minut og løbe virker ikke her. Og jeg har endda prøvet at skræmme han væk med mine mærkeligheder!

Alt for mange tanker om en mand, man kun har skrevet beskeder med :S
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 3. apr 2016, 12:58

Hjemme i f**ing 2 timer og bang! Så er han sur over næsten hvad som helst.
Jeg er lige så lidt tankelæser som han påstår jeg mener han er.

Og hvorfor kan jeg ikke skrive komma på debatten via min telefon???

:sur:
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 5. apr 2016, 06:50

At jeg cyklede i Fakta kl 8, fandt alle de varer jeg manglede og først dér kom jeg i tanke om, at jeg havde glemt mit kort :sarkasme: :sarkasme: :sarkasme:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 6. apr 2016, 22:14

At vi har fået brev fra boligselskabet i dag om at de begynder at rive blokkene ned fra starten af 2017, så de begynder at opsige beboerne fra efteråret 2016. Det gør mig ikke så meget, vi vidste det ville komme og vi har talt om at flytte i et stykke tid. Det der irriterer mig er at vi skal flytte alligevel pga mandens arbejde, men først forår eller sommer 2017. Det er for resten også næste år vi bliver 30 og skal holde stor fødselsdag i foråret.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3540

Indlægaf Lemonella » 7. apr 2016, 06:44

At jeg lige har smidt en bunke tøj i vaskemaskinen på 40 grader. Glemte, at der nederst i bunken lå en af mine yndlings-cardigans som kun må vaskes på 30 grader. Der er heldigvis ikke uld i den, så måske den overlever. :kryds:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"