Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 14. okt 2015, 01:10

Flora skrev:
Syg Abe skrev:At PostDanmark overhovedet vil tillade sig at operere med A- og B-post.
A-brev afsendt til mig i fredags, og stadig ikke i min postkasse... fuckhoveder...

Det er fordi Post Danmark prøver at få os til at holde op med at sende A-post. Først gør de det svinedyrt og så sørger de for at det ikke virker som det skal. God strategi der :sarkasme:

Øh? Og dét skulle de gøre med det formål at ...? :gruble:

Ja, jaaah. Ved godt, det var en joke, men ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 14. okt 2015, 05:08

Min manglende koncentration og ikke eksisterende hukommelse
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4284

Indlægaf Flora » 14. okt 2015, 05:21

ManicNinja skrev:
Flora skrev:
Syg Abe skrev:At PostDanmark overhovedet vil tillade sig at operere med A- og B-post.
A-brev afsendt til mig i fredags, og stadig ikke i min postkasse... fuckhoveder...

Det er fordi Post Danmark prøver at få os til at holde op med at sende A-post. Først gør de det svinedyrt og så sørger de for at det ikke virker som det skal. God strategi der :sarkasme:

Øh? Og dét skulle de gøre med det formål at ...? :gruble:

Ja, jaaah. Ved godt, det var en joke, men ...

Post Danmark har øget prisen for A-breve voldsomt fra næste år. Der var lidt debat om at den bagvedliggende årsag var at de gerne vil satse på B-post da A-posten er for dyr at håndtere.

http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=690&hilit=porto
1
Debattens sødeste :engel:
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Indlægaf computermus » 14. okt 2015, 09:45

At der findes folk som ikke kan kende forskel din og min grund,til trods for at der er sat et lavt hegn op. Vedkommende har sågar været inde og smide sin pose med hundelort i skraldespanden. Argh.
Plus at vedkommende har vadet over et areal med forholdsvist nysået græs.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2116

Indlægaf Danseprinsesse » 15. okt 2015, 11:08

Hvordan mine arbejdsdage (som elev) på den her afdeling stort set er spild af tid.
Èn ting er, at jeg ikke lærer noget, det skal nok gå, jeg klarer mig heldigvis udmærket.
Men jeg bliver sindssygt frustreret over at sidde og nærmest glo ud i luften en hel dag og bare vente på, at jeg har fri, det har stået på i flere uger.

Så send mig dog hjem, jeg har en masse andre fornuftige ting, min tid kan bruges på.
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 16. okt 2015, 21:21

Alle de reklamer/annoncer der dukker op på min telefon, det er lige meget om det er Facebook jeg åbner eller hvad det er. De åbner midt i man skriver og behøver ikke at være noget åbent for de kommer. Det er noget nyt, aner ikke hvor det kommer fra udover der står "annoncer via google". Fik ideen det var en virus, men lader til telefonen er clean. Det er virkelig irriterende.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 16. okt 2015, 22:32

polavyk skrev:At man konsekvent er begyndt at udtale kræft som kraft. Det bliver en lang uge på tv2!

Til gengæld så jeg minsandten et klip fra en artikel, hvad kraft konsekvent var stavet kræft!
0
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 43
Likede indlæg: 433

Indlægaf Minionine » 17. okt 2015, 06:45

Danseprinsesse skrev:Hvordan mine arbejdsdage (som elev) på den her afdeling stort set er spild af tid.
Èn ting er, at jeg ikke lærer noget, det skal nok gå, jeg klarer mig heldigvis udmærket.
Men jeg bliver sindssygt frustreret over at sidde og nærmest glo ud i luften en hel dag og bare vente på, at jeg har fri, det har stået på i flere uger.

Så send mig dog hjem, jeg har en masse andre fornuftige ting, min tid kan bruges på.

Åhr, kan godt forstå din frustration. Hvilket fag er du i?
Jeg er selv elev, og ville da føle mig meget tilovers, hvis jeg ikke havde noget at lave :wacko:
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2116

Indlægaf Danseprinsesse » 17. okt 2015, 07:05

Minionine skrev:
Åhr, kan godt forstå din frustration. Hvilket fag er du i?
Jeg er selv elev, og ville da føle mig meget tilovers, hvis jeg ikke havde noget at lave :wacko:

Tak, ja jeg føler mig lidt til grin.
I går spurgte jeg kl. 9 om jeg kunne gøre et eller andet, det kunne jeg ikke, og så sad jeg der til jeg havde fri 14.30.

Jeg er lægesekretærelev.
I mit sidste forløb havde jeg en fantastisk elevvejleder og jeg elskede mit arbejde - her har jeg været i 1,5 mdr., og jeg er ikke ved at give op, men jeg har fået suget gejsten ud. Æv.
1
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 17. okt 2015, 07:18

Hovedpine igen igen
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 17. okt 2015, 12:04

Min families mangel på evne til refleksion. Jeg elsker dem, det gør jeg virkelig, men jeg kan blive så frustreret over det. Det var faktisk delvist medvirkende til, at jeg følte et behov for at flytte langt væk fra dem. Når jeg nu ser dem 2-5 dage om måneden, kan jeg bære over med det og hygge mig, men det er virkelig belastende.
Det kan især irritere mig, når et så intelligent og fornuftigt menneske som min mor fx slet ikke kan se problemet i sort arbejde, og argumenterer for det med "det er da lige meget, det betyder jo ingenting" om familiemedlemmers sorte arbejde. Og SAMTIDIG brokker sig over ventetid i sygehussektoren, nedskæringer indenfor hendes eget offentlige felt, nedskæringer i politifolk osv osv. Hun kan vitterligt slet ikke se sammenhængen, ikke engang på et metaplan.

Og det er den milde udgave af det samtidig med at det foregår på alle planer. Min morfar sagde fx i weekenden, at de flygtninge jo havde iphones, og så er man jo ikke i nød, så de skulle bare sendes tilbage.. Suk. Det er simpelthen så ureflekteret. Han var endda som stor knægt med til at smugle nogle jøder over til Sverige, og da jeg spurgte om de intet havde med sig, svarede han, at de havde smykker med. Men at det var jo noget andet. Gu' er det da røv. Det var, hvad de så en værdi i at kunne komme videre med. Nutidens flygtninge ser en værdi i elektronik, der både kan sælges og skabe kontakt.

Eller det familiemedlem der mente, at psykiske problemer bare var svaghed. Så fik h*n selv stress. Nu er det så vendt til, at i lige netop DET arbejds, h*n befinder sig i, er det forventeligt og acceptabelt at få stress (eller andre psykiske problemer), men ellers skal man bare tage sig sammen. Jeg bliver fandeme så træt.

Der var også den kommentar til en familiefest om, at det da ikke kan være så svært at finde bolig i KBH, Århus osv som det bliver gjort til (altså i de store byer) - for der er jo så mange boliger! Det havde de da selv set på ture dertil. Ja, der er mange boliger, men der er jo for fanden også mange mennesker.
5
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 17. okt 2015, 14:10

At jeg ikke bare har et nogenlunde forhold til min egen krop.. Fuck hvor det irriterer mig grænseløst hver evig eneste dag.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1314

Indlægaf hotlips » 17. okt 2015, 16:26

det er super at lære sine unger om natur men skulle man ikke sætte sig en smule ind i det selv før man begynder..nej,det er ikke nødder,det er agern,og nej,dine bruskbolde er ikke trøfler...og hold nu bare kæft med de trøfler,sandsynligheden er større for at finde en mammuttand end for at finde de fleste arter der er fundet i dk.
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 17. okt 2015, 16:38

Whoosh skrev:Kærestens guitar.

Nu har jeg hørt på det her i to timer.
Gå nu væk! :lol:

Åhhh God. :D
Jeg ÆLSKER dem, men kan sandeligt godt forstå, at du er ved at blive vanvittig :ivrig:
0
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 17. okt 2015, 19:00

At det skal blive ved med at være så smertefuldt at spise og resten af døgnet derefter. Er virkelig træt af den mave :sur:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede

Tilbage til "Generelt"