Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5517

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 20. apr 2016, 06:16

At jeg nu får en rykker for opnotering hos AAB. Jeg får to regninger hvert år - en via betalingsservice, som betales automatisk, og en på girokort. Det er selvfølgelig en fejl, som burde kunne rettes, men jeg er bange for at bede dem slette den ene, fordi jeg vil vædde på, at jeg så ryger helt ud af systemet. Derfor betaler jeg troligt de 115 kr hvert år, selv om de også bliver betalt automatisk. Jeg hader girokort.
0
Sjo
Kort karma: 63
Likede indlæg: 1010

Indlægaf Sjo » 20. apr 2016, 06:44

Facebook-prædikanter irriterer mig grænseløst.
2
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 508
Likede indlæg: 9411

Indlægaf Animi » 20. apr 2016, 15:45

Folk der har meget generaliserende holdninger omkring antallet af børn man "må" få.
Vælger man kun at få et barn, er man ekstremt egoistisk der fratager barnet det mest fantastisk i hele verden. Og selvom jeg ikke selv ville have undværet mine søskende for noget som helst, betyder et jo ikke at alle enebørn har en ensom lortebarndom eller er egoistisk og selvcentreret.
Vælger man at få mere end 3 børn, er man også egoistisk og svigter med garanti sine børn, for hvordan kan man nogensinde give dem alle nok kærlighed. Denne her rammer mig selvfølgelig nok meget, fordi jeg selv kommer fra en stor søskendeflok, og der er lige nogen der skal vove på at fortælle mig at mine forældre har svigtet mig, når de absolut ikke kender til min barndom.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 508
Likede indlæg: 9411

Indlægaf Animi » 20. apr 2016, 15:55

Jailbird skrev:
Animi skrev:Folk der har meget generaliserende holdninger omkring antallet af børn man "må" få.
Vælger man kun at få et barn, er man ekstremt egoistisk der fratager barnet det mest fantastisk i hele verden. Og selvom jeg ikke selv ville have undværet mine søskende for noget som helst, betyder et jo ikke at alle enebørn har en ensom lortebarndom eller er egoistisk og selvcentreret.
Vælger man at få mere end 3 børn, er man også egoistisk og svigter med garanti sine børn, for hvordan kan man nogensinde give dem alle nok kærlighed. Denne her rammer mig selvfølgelig nok meget, fordi jeg selv kommer fra en stor søskendeflok, og der er lige nogen der skal vove på at fortælle mig at mine forældre har svigtet mig, når de absolut ikke kender til min barndom.

Og vælger du ikke at få nogen er du også egoistisk :D

Haha præcis Ahmen altså, man kan jo heller aldrig gøre noget rigtigt :D
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 272
Likede indlæg: 2537

Indlægaf lillebjoern » 20. apr 2016, 16:11

Pandesteg skrev:At jeg har en sang på hjernen og kan bare IKKE finde den på Spotify. Mest af alt fordi jeg ikke kan huske andet end at det er i dancegenren og med en man der nærmest jodler. :sur:

https://www.youtube.com/watch?v=tVj0ZTS4WF4 ? :fløjt:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 376
Likede indlæg: 4893

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. apr 2016, 16:25

Når folk trækker vejret virkelig højt, fordi de har høretelefoner i. Har lige siddet sammen med to fra min studiegruppe, der nærmest sad og stønnede i flere timer.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 514
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6319

Indlægaf Delfin » 20. apr 2016, 17:26

Ej men for helvede. Nu bliver det frostvejr igen, og jeg har lige langt kartofler i sådan en kartoffelpotte. Kan man mon pakke potterne ind i et eller andet, der findes i en almindelig husholdning :gruble:
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 154
Likede indlæg: 800

Indlægaf Avino » 20. apr 2016, 17:35

At Windows 10 bliver ved med, at installere sig selv.
Jeg afinstallerer/ fjerner det - hver dag.
Jeg vil sgu IKKE ha´det.

Jamen- for filen, hvor svært kan det være at forstå- at jeg ikke vil ha´det.
For fanden da. :sur:
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1983

Indlægaf Mani » 20. apr 2016, 17:42

Delfin skrev:Ej men for helvede. Nu bliver det frostvejr igen, og jeg har lige langt kartofler i sådan en kartoffelpotte. Kan man mon pakke potterne ind i et eller andet, der findes i en almindelig husholdning :gruble:

Jeg har taget mine ind om natten :genert:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 20. apr 2016, 17:45

Mani skrev:
Delfin skrev:Ej men for helvede. Nu bliver det frostvejr igen, og jeg har lige langt kartofler i sådan en kartoffelpotte. Kan man mon pakke potterne ind i et eller andet, der findes i en almindelig husholdning :gruble:

Mja det kan jeg vel blive nødt til. Det er bare ikke så pænt at have to potter jord stående i stuen :genert:
0
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 20. apr 2016, 17:49

Delfin skrev:
Mani skrev:

Mja det kan jeg vel blive nødt til. Det er bare ikke så pænt at have to potter jord stående i stuen :genert:

Næ, men jeg har alligevel hevet mine ind de dage de har varslet frost (jeg plantede dem allerede i starten af april) :blush2:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10254

Indlægaf Fru Sunshine » 20. apr 2016, 17:50

At jeg glemte min b12 sprøjte i dag.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 383
Likede indlæg: 7258

Indlægaf Flora » 20. apr 2016, 17:57

Altså jeg ved ikke noget om det, så det er bare et skud i tågen. Men kan man ikke pakke dem ind i sorte plasticsække? Jeg tænker de så bliver opvarmet mere af solen end uden og kan måske bedre tåle frosten? :gruble:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 20. apr 2016, 17:59

Mani skrev:
Delfin skrev:
Mani skrev:

Næ, men jeg har alligevel hevet mine ind de dage de har varslet frost (jeg plantede dem allerede i starten af april) :blush2:

Jeg har også lagt an til at finde noget at stille dem på

Jeg er også lidt sent ud, men jeg skulle jo først finde på, at jeg ville prøve det. :lol: Det kan sagtens nås. De er bare klar lidt senere.
0
Brugeravatar
Mani

Indlægaf Mani » 20. apr 2016, 18:08

Delfin skrev:
Mani skrev:
Delfin skrev:
Mani skrev:

Jeg har også lagt an til at finde noget at stille dem på

Jeg er også lidt sent ud, men jeg skulle jo først finde på, at jeg ville prøve det. :lol: Det kan sagtens nås. De er bare klar lidt senere.

Jeg har stillet dem på plastikbakken drengenes vinterstøvler ellers står på.
To potter rækker ikke sååå langt hos os, men jeg har de sidste år plantet dem lidt tidligere end jeg ellers kan lægge kartofler - netop fordi jeg i tilfælde af frost kan hive dem ind :danse:
0

Tilbage til "Generelt"