Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ShuruQ » 15. apr 2016, 19:29

Min pc. Hver eneste evige gang der er opdateringer til en driver så er alt i noget der minder om bredformat bagefter.
Men skærmopløsningen er ikke ændret, den står som den skal.

Efter 1 døgns tid eller lignende er det tilbage til normalt igen og heldigvis for det, men det er irriterende også fordi jeg umiddelbart intet kan for at ændre, hvad end der gør det, manuelt.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 15. apr 2016, 21:11

At det åbenbart anses for legitimt at skide grammatik og retskrivning et stykke, bare fordi man kommunikerer via sms.
6
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 15. apr 2016, 22:15

Opslag som "Hvad sker der med alle de blå blink på Nysgerrighedsvej".

Blå blink + en vej = højst sandsynligt et uheld.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2243

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 15. apr 2016, 22:21

icelady skrev:Opslag som "Hvad sker der med alle de blå blink på Nysgerrighedsvej".

Blå blink + en vej = højst sandsynligt et uheld.

Subsidiært en lystfisker på afveje..
11
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 16. apr 2016, 00:22

.. At jeg har fået børneorm. Irriterende, klamt og pinligt. Min eneste trøst er, at jeg fik en "der er børneorm blandt personalet og patienterne, så du skal få en kur, det glemte vi at sige forleden" på den afdeling, jeg har haft én vagt på, og skal have flere på, så er med alt sandsynlighed blevet smittet her. Men hold kæft, hvor er det irriterende og ulækkert, og jeg føler mig så klammo og utilpas.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 16. apr 2016, 06:17

Karkluden skrev:.. At jeg har fået børneorm. Irriterende, klamt og pinligt. Min eneste trøst er, at jeg fik en "der er børneorm blandt personalet og patienterne, så du skal få en kur, det glemte vi at sige forleden" på den afdeling, jeg har haft én vagt på, og skal have flere på, så er med alt sandsynlighed blevet smittet her. Men hold kæft, hvor er det irriterende og ulækkert, og jeg føler mig så klammo og utilpas.

Det er også bare ækelt :gisp: Trods institutioner en masse, har vi - 7-9-13 - kun haft et tilfælde, men ja, det er så hele husstanden der skal behandles. Apotekerdamen gloede en ekstra gang på recepten, ormekur til 6 personer alligevel :lol:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1144
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9625

Indlægaf kidkomb » 16. apr 2016, 09:57

Prøv at høre her Facebook! Du skal ikke en skid bestemme hvad jeg skal og i øvrigt kan jeg faktisk godt lide regnvejr!
Stop dog!
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 16. apr 2016, 09:58

kidkomb skrev:Prøv at høre her Facebook! Du skal ikke en skid bestemme hvad jeg skal og i øvrigt kan jeg faktisk godt lide regnvejr!
Stop dog!

Hvad gør den da? En ny feature?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1144
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9625

Indlægaf kidkomb » 16. apr 2016, 10:00

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:Prøv at høre her Facebook! Du skal ikke en skid bestemme hvad jeg skal og i øvrigt kan jeg faktisk godt lide regnvejr!
Stop dog!

Den snakker til mig.
Idag siger den:

"Godmorgen, kidkomb!
Bliv indendørs i dag i *min by*. Det ser ud til at blive regnvejr."

Gu' vil jeg da ej! Jeg skal både ud at handle og alt muligt....
7
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 16. apr 2016, 10:02

kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:
Stop dog!

Den snakker til mig.
Idag siger den:

"Godmorgen, kidkomb!

Sh*t, det lyder som et belastende tiltag de har fundet på :tie:.
3
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5865

Indlægaf Smiling_Goat » 16. apr 2016, 10:33

kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:
Stop dog!

Den snakker til mig.
Idag siger den:

"Godmorgen, kidkomb!

Det er måske bare starten.. Det starter måske ved: "Bliv hjemme, det regner," og udvikler sig til: "Bliv hjemme, undersøg evt. for sjov lige, hvordan man laver en bombe, du ved, bare fordi.. Det regner nemlig" og før man ved af det, har vi en Facebookdrevet krig hvor alle bomber alle, baseret på ordrer de læser på Facebook.

Man skal tage den slags i opløbet.. Så handl Kidkomb. Handl Facebooks hjernevask ad he***d til! Du gør det for hele menneskehedens skyld!
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11680

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. apr 2016, 11:01

Smiling_Goat skrev:
kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:
Stop dog!

Den snakker til mig.
Idag siger den:

"Godmorgen, kidkomb!

Det er måske bare starten.. Det starter måske ved: "Bliv hjemme, det regner," og udvikler sig til: "Bliv hjemme, undersøg evt. for sjov lige, hvordan man laver en bombe, du ved, bare fordi.. Det regner nemlig" og før man ved af det, har vi en Facebookdrevet krig hvor alle bomber alle, baseret på ordrer de læser på Facebook.

Man skal tage den slags i opløbet.. Så handl Kidkomb. Handl Facebooks hjernevask ad he***d til! Du gør det for hele menneskehedens skyld!

Nu hvor du skriver så meget om bomber kan du i hvert fald godt regne med at FB målretter dine reklamer så de handler om bomber og evt bælter
4
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 16. apr 2016, 11:14

Dirtylittledevil skrev:
Smiling_Goat skrev:
kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:
Stop dog!

Den snakker til mig.
Idag siger den:

"Godmorgen, kidkomb!

Nu hvor du skriver så meget om bomber kan du i hvert fald godt regne med at FB målretter dine reklamer så de handler om bomber og evt bælter

Det er en glimrende pointe.. Jeg føler mig også ret overbevist om, at jeg er på PET's særlige liste. Jeg snakker overraskende tit om bomber.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11680

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. apr 2016, 11:20

Smiling_Goat skrev:
Det er en glimrende pointe.. Jeg føler mig også ret overbevist om, at jeg er på PET's særlige liste. Jeg snakker overraskende tit om bomber.

Du er måske ligefrem bombesikker på det? Det minder mig forresten om... http://bfy.tw/1lCY
0
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 16. apr 2016, 11:25

Dirtylittledevil skrev:
Smiling_Goat skrev:

Du er måske ligefrem bombesikker på det? Det minder mig forresten om... http://bfy.tw/1lCY

Det er i hvert fald en god terrori...

Ba-dum-tisch
4

Tilbage til "Generelt"