Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 16. apr 2016, 12:28

kidkomb skrev:"Godmorgen, kidkomb!
Bliv indendørs i dag i *min by*. Det ser ud til at blive regnvejr."

:D
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 16. apr 2016, 20:46

Folk, der ikke lige gider trimme citater på debatten.
Selv dem, som er virkelig meget herinde kan finde på at poste indlæg med +5 citater. Altså... det ér vel ikke alle +5 citater du besvarer???
6
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6869

Indlægaf Daine » 16. apr 2016, 20:52

Annione skrev:Folk, der ikke lige gider trimme citater på debatten.
Selv dem, som er virkelig meget herinde kan finde på at poste indlæg med +5 citater. Altså... det ér vel ikke alle +5 citater du besvarer???

Jeg er enig med dig i, at det er irriterende. Men på mobil er det næsten umuligt at overskue sletningen (jeg bruger en iPhone 4, skærmen er ikke ret stor) og selv på iPad synes jeg det er bøvlet. Så for mig er lidt bekvemmeligheden der får magten.
4
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9720

Indlægaf kidkomb » 16. apr 2016, 20:55

Daine skrev:
Annione skrev:Folk, der ikke lige gider trimme citater på debatten.

Jeg er enig med dig i, at det er irriterende. Men på mobil er det næsten umuligt at overskue sletningen (jeg bruger en iPhone 4, skærmen er ikke ret stor) og selv på iPad synes jeg det er bøvlet. Så for mig er lidt bekvemmeligheden der får magten.

På min Sony skal jeg bare "klikke" på et sted i teksten og holde fingeren på stedet, så kommer der to bobler til syne og jeg kan så trække boblerne i begge retninger og det tekst, der er imellem boblerne er highlightet. Så kan jeg klikke på skraldespanden og det er væk.
Kan man ikke det på iPhone?

Og ja, jeg dobbeltciterede nu :devil:
Senest rettet af kidkomb 16. apr 2016, 20:56, rettet i alt 1 gang.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 16. apr 2016, 20:56

Daine skrev:

Jeg synes ikke det er specielt vanskeligt at slette, hverken på iPad eller på iPhone6, det kræver bare lidt tid. Jeg kan ikke huske hvor stor skærmen er på en iPhone4.
0
At rejse er at leve :love2:
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 17. apr 2016, 08:45

Når folk beder om deres licenspenge retur. Jamen hvad regner man med? At DR laver programmer som skal ramme hver og en af danskernes smag?!
3
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 17. apr 2016, 09:12

"Jeg er ældre end dig, ergo ved jeg bedre hvad som gør dig glad og lykkelig og hvordan du bør leve dit liv"-argumentet.

Der kunne måske være noget om det hvis jeg var 12, men skal vi nu ikke liiiige...
4
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 17. apr 2016, 10:18

Lykke skrev:Når folk beder om deres licenspenge retur. Jamen hvad regner man med? At DR laver programmer som skal ramme hver og en af danskernes smag?!

Neej, men laver de noget, der rammer andet end de midaldrende og opefter? Sådan helt ærligt. Hvor mange under 40 år ser DR's programoversigt igennem og finder noget, hvor de tænker: "DET skal jeg bare se!"?

Mon ikke DR er lidt opmærksomme på, at den yngre generation i høj grad streamer, og ikke gider have deres TV-aften defineret af en TV-kanal, og derfor målretter DR, deres programflade den gruppe af befolkningen, der stadig ser ordinært TV, fordi de enten ikke har fået øjnene op for streaming eller ikke kan finde ud af det?

Det tror jeg helt ærligt. Andet ville være virkelig dumt.
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2016, 10:28

At man ikke kan åbne en dåse kippers uden at få fiskestinkende olie over det hele.
Helt seriøst. Hver gang!
Vi åbner altid kippers (og torskelever osv) nede i vasken, for ikke at få det på bordet, men det kommer jo på hænderne og det gør mig virkelig irriteret :sur:
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4449

Indlægaf Rosa Espinosa » 17. apr 2016, 10:37

Smiling_Goat skrev:
Lykke skrev:Når folk beder om deres licenspenge retur. Jamen hvad regner man med? At DR laver programmer som skal ramme hver og en af danskernes smag?!

Neej, men laver de noget, der rammer andet end de midaldrende og opefter? Sådan helt ærligt. Hvor mange under 40 år ser DR's programoversigt igennem og finder noget, hvor de tænker: "DET skal jeg bare se!"?

Mon ikke DR er lidt opmærksomme på, at den yngre generation i høj grad streamer, og ikke gider have deres TV-aften defineret af en TV-kanal, og derfor målretter DR, deres programflade den gruppe af befolkningen, der stadig ser ordinært TV, fordi de enten ikke har fået øjnene op for streaming eller ikke kan finde ud af det?

Det tror jeg helt ærligt. Andet ville være virkelig dumt.

Jeg gør! Jeg elsker DR's programmer og er glad for at man har dem, i stedet for hvad man fx kan finde på Tv2 eller Tv3, hvor man ofte bare føler man bliver dummere.
Senest rettet af Rosa Espinosa 17. apr 2016, 15:42, rettet i alt 1 gang.
13
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2016, 10:40

Mon ikke også det bare er en måde at sige på, at man er utilfreds med programmet, at man vil have sine licenspenge tilbage.
Det skal nok ikke tages så bogstaveligt...
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4449

Indlægaf Rosa Espinosa » 17. apr 2016, 10:52

kidkomb skrev:Mon ikke også det bare er en måde at sige på, at man er utilfreds med programmet, at man vil have sine licenspenge tilbage.

Den er bare ved at være godt brugt den sætning. Især når man altid finder den i de første 20 indlæg, hver gang der skal diskuteres noget med DR. Så hellere at folk skriver hvad der kunne være gjort anderledes. Så er der i det mindste noget at bygge videre på, i stedet for at opføre sig som et får, der bare bræger som alle de andre, for det er hvad man gør.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 17. apr 2016, 11:19

Rosa Espinosa skrev:
kidkomb skrev:Mon ikke også det bare er en måde at sige på, at man er utilfreds med programmet, at man vil have sine licenspenge tilbage.

Den er bare ved at være godt brugt den sætning. Især når man altid finder den i de første 20 indlæg, hver gang der skal diskuteres noget med DR. Så hellere at folk skriver hvad der kunne være gjort anderledes. Så er der i det mindste noget at bygge videre på, i stedet for at opføre sig som et får, der bare bræger som alle de andre, for det er hvad man gør.

Sheep does not care.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Indlægaf Delfin » 17. apr 2016, 11:46

Folk der har tonsvis af disse på lager.

13010830_10209388659620430_2972160339328358973_n.jpg

Det kræver et stort glas mælk at skylle den ned, inden jeg gå ud og tager mine håndsyede lædersko på.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
14 11 14 :banan:
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Indlægaf computermus » 17. apr 2016, 12:24

At dem der hjalp mig med at flytte igår, bare begyndte at pakke mine ting ud , uden lige at lade mig få en chance for at se hvilke kasser de pakkede ud, med det resultat at jeg render rundt idag og ikke kan finde halvdelen af det jeg pakkede ned.
Ydermere at de fuldstændig ignorede at der var blevet tydeligt markeret på kasserne hvor de skulle placeres. Så idag er jeg både træt ,lidt arrig og bare en smule forvirret. Jeg flytter ALDRIG igen, ihvertfald ikke med min veninde som hjælper. Hun farer hovedkuls i kasserne uden at tænke på at jeg havde sagt til hende at jeg gerne ville have hånd i hanke med udpakningen.
0

Tilbage til "Generelt"