Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Karkluden » 17. apr 2016, 19:35

Lykke skrev:
ManicNinja skrev:
Lykke skrev:Når folk beder om deres licenspenge retur. Jamen hvad regner man med? At DR laver programmer som skal ramme hver og en af danskernes smag?!

Er der nogen, der gør det? Doh! Det er da næsten lige så langt ude som at bede DSB refundere en billet, fordi man ikke blev kontrolleret på turen ... :stoned:

All the time.

-

Jeg er 24, og elsker DR. Synes tit det er på grund af genudsendelser, men altså for fanden. Hvad regner man med. Og TV koster kassen at producere. Jeg bliver bare så træt af den sætning.

Jeg er også 24 (om 3 uger, but still), og jeg ser også primært TLC, men jeg ser klart mest DR og netflix. Jeg synes fx, at spis & spar-programmerne samt de programmer med Erik Brandt og det med dem på hver sin side af vejen var rigtig gode.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10293

Indlægaf icelady » 17. apr 2016, 19:42

Har en veninde der for nogle dage siden lavede sådan en "Heeyyyyyyyy, mine venner. Tjek lige denne side og så like nr 87, Carl Esben Fredrik Søren, så han kan vinde."

Jeg tænkte bare "Hold nu kæft."

I går (mener jeg det var) taggede hun mig (og en del flere) i samme opslag "Vil I godt stemme på ham? Tak.:)"

Jeg tænkte "Næh."

FIk så PB tidligere på aftenen fra hende, om jeg ikke gad stemme. Svarede hende, at jeg kunne da godt tjekke siden ud, men HVIS jeg endelig gad stemme, så gjorde jeg på det barn jeg syntes var sødest."

Dét skulle jeg da ikke have skrevet :rulle: Fik svar tilbage "Jamen de har sådan fortjent det og han er jo sååååååååååååååå sød og dejlig og hjælp mig nu bare."

Mit svar: "Jeg tjekker."

En halv time senere får jeg så PB fra hende igen: "Kan se du ikke har stemt på ham?"

Jeg orker ikke at svare.........
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 17. apr 2016, 20:20

At der må være en opgangen der hører meget meget dårligt. En der ser film med så høj lydstyrke at jeg kan høre at det må være en western. Det er et super irriterende tidspunkt for jeg er faktisk lidt træt
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 18. apr 2016, 04:21

At jeg har drømt om Jon Voight i nat fordi jeg så Anaconda i går aftes. :tie:
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11740

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. apr 2016, 06:33

Mennesker som fortæller mig, at hvis jeg vejer for meget så skal jeg prøve om ikke jeg kan skifte noget slik og kage ud med gulerødder og æbler. I sådan en positiv fortælletone som hvis man sad med et barn og sagde "Nu skal du bare høre en rigtig rigtig god historie!"
Man skal da virkelig være hjernedød for ikke at vide den slags i forvejen, og sikkert endda også have prøvet at gøre det masser af gange.
15
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 18. apr 2016, 11:57

AldrigMedStort skrev:Den Cilit Bang reklame med ham mekanikeren der danser og gør rent. Helt ærligt, hans klud er helt ren, og han skal slet ikke skrubbe. Come on, lav dog en realistisk rengøringsreklame for en gangs skyld :stoned:

Til gengæld er han ganske nydelig at se på, så de er tilgivet en lille smule. :-D
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 18. apr 2016, 15:13

icelady skrev:Har en veninde der for nogle dage siden lavede sådan en "Heeyyyyyyyy, mine venner. Tjek lige denne side og så like nr 87, Carl Esben Fredrik Søren, så han kan vinde."

Jeg tænkte bare "Hold nu kæft."

I går (mener jeg det var) taggede hun mig (og en del flere) i samme opslag "Vil I godt stemme på ham? Tak.:)"

Jeg tænkte "Næh."

FIk så PB tidligere på aftenen fra hende, om jeg ikke gad stemme. Svarede hende, at jeg kunne da godt tjekke siden ud, men HVIS jeg endelig gad stemme, så gjorde jeg på det barn jeg syntes var sødest."

Dét skulle jeg da ikke have skrevet :rulle: Fik svar tilbage "Jamen de har sådan fortjent det og han er jo sååååååååååååååå sød og dejlig og hjælp mig nu bare."

Mit svar: "Jeg tjekker."

En halv time senere får jeg så PB fra hende igen: "Kan se du ikke har stemt på ham?"

Jeg orker ikke at svare.........

Nøj!!! Jeg havde ikke bare taget konflikten - jeg var gået blitzkrieg på hende! Jeg havde nok også stemt på sidemanden, og oprettede indlæg der anbefalede andre at gøre det samme, og delt dem med gud og hvermand - inkl. veninden.. Visse ting gider jeg bare ikke være konstruktiv med..
8
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 18. apr 2016, 15:16

Dirtylittledevil skrev:Mennesker som fortæller mig, at hvis jeg vejer for meget så skal jeg prøve om ikke jeg kan skifte noget slik og kage ud med gulerødder og æbler..

"Jeg har prøvet, men sukkermanglen forvandler mig til en sur, aggressiv kusse, der uden tøven beder magre folk om at holde deres kæft, og blande sig langt udenom mine sager - så for samfundets skyld lader jeg være..."
23
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 18. apr 2016, 15:25

At jeg er lige så træt som hvis det havde været torsdag
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2480

Indlægaf Pandesteg » 18. apr 2016, 17:25

At jeg har en sang på hjernen og kan bare IKKE finde den på Spotify. Mest af alt fordi jeg ikke kan huske andet end at det er i dancegenren og med en man der nærmest jodler. :sur:
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9682

Indlægaf kidkomb » 18. apr 2016, 17:37

Når man udgiver et covernummer, så skal man eddersprøjtemig have noget originalt at tilføje nummeret.
Ellers er det i bedste fald decideret pinligt.
Øv, siger jeg bare, øv!
Ville Valo har åbenbart fået den utrolig dårlige idé at lave en udgave af ABBA's Knowing me, knowing you.
Det lyder bare som om han er hyret som suppe-steg-is spillemand til en røvsyg konfimation, hvor konfirmanden har bedt om spillemand med lidt tråd på.
Ej, men så lad dog være!
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. apr 2016, 15:02

At min computer nu for tredje gang i løbet af den sidste måned laver skærmbilledet til noget der minder om bredformat. De to andre gange er det gået i sig selv efter et døgns tid, men det er skide-irriterende, mest fordi man ikke kan rette i indstillingerne.

Denne her gang har den så bestemt sig for også at skrue skærmbelysningen så langt ned at man skal sidde og misse med øjnene for at se ordentligt, men funktionen er pt umulig at ændre på
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3434

Indlægaf dgd2007 » 19. apr 2016, 15:03

ShuruQ skrev:At min computer nu for tredje gang i løbet af den sidste måned laver skærmbilledet til noget der minder om bredformat. De to andre gange er det gået i sig selv efter et døgns tid, men det er skide-irriterende, mest fordi man ikke kan rette i indstillingerne.

Denne her gang har den så bestemt sig for også at skrue skærmbelysningen så langt ned at man skal sidde og misse med øjnene for at se ordentligt, men funktionen er pt umulig at ændre på

Tid til at sikkerhedskopiere ... :gruble:
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 19. apr 2016, 15:09

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:At min computer nu for tredje gang i løbet af den sidste måned laver skærmbilledet til noget der minder om bredformat. De to andre gange er det gået i sig selv efter et døgns tid, men det er skide-irriterende, mest fordi man ikke kan rette i indstillingerne.

Tid til at sikkerhedskopiere ... :gruble:

Havde jeg noget der var grund til at gemme så ja, men der er ikke noget. Min IT-uddannede lillebror har lovet at kigge nærmere på den en dag ved lejlighed. Vi forsøgte den anden dag via fjernsupport, men det er ikke helt det samme som at sidde med computeren selv :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3875

Indlægaf Delfin » 19. apr 2016, 15:44

Advocatus-Diaboli skrev:At når en kvinde forlader sin mand, fordi han har fået en blodprop og hverdagen og samlivet bliver lidt svært, så hyldes hun på de sociale medier som en der tør træffe modige beslutninger. http://livsstil.tv2.dk/samliv/2016-04-1 ... eskaerende

Men når det er en mand, der forlader sin kræftsyge kone efter den 38. kemobehandling, så er han et kynisk, egoistisk svin, der hænges ud i medierne.
http://www.etik.dk/medieetik/medier-udr ... -til-skurk

Jeg tror ikke, det er en mand/kvindeting i dette tilfælde. Jeg tror, det handler om sygdommens art og fremtidsudsigterne.
1
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"