Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 17. okt 2015, 22:55

Danseprinsesse skrev:Hvordan mine arbejdsdage (som elev) på den her afdeling stort set er spild af tid.
Èn ting er, at jeg ikke lærer noget, det skal nok gå, jeg klarer mig heldigvis udmærket.
Men jeg bliver sindssygt frustreret over at sidde og nærmest glo ud i luften en hel dag og bare vente på, at jeg har fri, det har stået på i flere uger.

Så send mig dog hjem, jeg har en masse andre fornuftige ting, min tid kan bruges på.

Hvorfor har de en elev, hvis der intet er at lave? :stoned: Har du fortalt dem, hvordan du oplever det?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 17. okt 2015, 23:08

Visse folk på FB.

Pt er der en historie om en delehund, hvor den ene part har solgt hunden videre, uden at fortælle det til den anden part. Det er jo noget skidt og nu har de så fået at vide at hunden er set på en dyreklinik, som de vil kontakte mandag/evt kontakte politi da sagen er politianmeldt.

Fint nok und alles....aber

Når samme opslag deles 4 (FIRE) gange indenfor samme time, ja så bliver de 3 af dem slettet. Det er så også hvad det er og fred med det.

Men jeg ser altså lettere rødt, når følgende PB-udveksling finder sted, og personen ender med at blive tøsefornærmet og barnlig.

(Blå skrift er personen, der er utilfreds):

"Er det dig, der har slettet mit opslag om hunden?"

"Ja, det er det. Hvis du tjekker siden kan du se, at der allerede er 2opslag om det. Det ene er der skrevet i for mindre end 30 minutter siden, så det er overflødigt med det samme opslag igen.:)"

"Det ser folk jo altså kun når de skroller ned over siden og det er derfor jeg postede det. Så jeg poster det igen."

"Hvis du gør det, bliver det slettet igen. :) For at undgå for mange opslag af samme slags vil jeg istedet opfordre dig til at skrive i et af de 2 andre opslag. Så kommer opslaget jo øverst på siden. :)"

"Det er sku da bedre der kommer et nyt så man er sikker på folk ser det."

"Nej, for så ender det med at de 10 øverste opslag er de samme. Og det gider folk ikke se på."

"Du er sku sikkert også typen der hader hunde!"

Og så smed personen opslaget endnu engang, og det blev slettet endnu engang..... Jamen for ind i finghullet...... :rulle:
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 18. okt 2015, 02:38

At jeg igen igen igen igen ikke kan sove. Jeg er træt med træt på, men der er på ingen måde søvn i farvandet. Jeg bliver snart vanvittig.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 484
Likede indlæg: 1574

Indlægaf Spjaerten » 18. okt 2015, 05:56

At der i 2.5 time nu har været spillet live musik på den bar der ligger lige nedenunder vores hotel værelse.
Er total bims i bøtten nu og vil bare gerne sove!!!!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 18. okt 2015, 08:26

At min sidste feriedag skal bruges på at ligge brak pga. menssmerter og hovedpine. Oven på et par hektiske dage skulle jeg netop slappe af, nyde dagen, lade op til næste stræk og træne lidt. F*ck nu af!
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. okt 2015, 20:26

Min kammerat og jeg har oddset, som vi gør hver weekend. Han oddser, men vi vælger hver 3 kampe. Vi skal mindst have 5/6 hjem. En ødelagde chancen for 6/6 og knap 8000 kr tidligere, men vi havde stadig chancen 5/6. 4 rigtige og den sidste var Deportivo / Athletico Bilbao. Indtil ret sent i kampen stod der 0-2. Tænkte, så var den tabt, men det lykkes Deportivo at score 2 gange, til 2-2, så sad på nåle for at vinde de 1078 kr til deling og ind tikker en notifikations fra Resultat-appen og kampen er fløjtet af.

Det der irriterer mig er at jeg havde forberedt mig på det var slut, men så får håbet nyt lys med deres 2 mål. Kunne de for helvede ikke bare ikke havde scoret overhovedet så :rulle:.

Men hey, spænding til det sidste.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2104

Indlægaf Danseprinsesse » 19. okt 2015, 06:27

ManicNinja skrev:
Danseprinsesse skrev:
Hvorfor har de en elev, hvis der intet er at lave? :stoned: Har du fortalt dem, hvordan du oplever det?

De bestemmer ikke selv, hvor mange elever de skal tage imod.

Det er nu heller ikke fordi, de ikke har noget at lave - som regel har de nærmere for travlt til at hjælpe mig/sætte mig i gang med noget.
Jeg tror mere, det er et spørgsmål om, at det ikke er ordentligt koordineret, hvem der har ansvaret for mig - jeg har jo en elevvejleder, men hun sidder fysisk et helt andet sted, og jeg ser hende faktisk ikke. Samtidig er jeg røget ind lige midt i en fyringsrunde, så stemningen er virkelig dårlig.

Vi skal afholde en midtvejssamtale om en måned, og jeg er ved at prøve at finde ud af, hvordan jeg skal gribe det an. For jeg bliver nødt til at få et eller andet kommunikeret ud, jeg er decideret ked af at skulle på arbejde - min frustration overskygger bare min fornuft lige nu, jeg vil gerne have lidt mere overblik i mit hoved over, så jeg kommer med nogle konstruktive forslag til det møde. (Det kan være der kommer en tråd). :genert:
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. okt 2015, 08:01

At så mange i min dagligdag har ændret opførsel overfor mig. Jeg føler mig fandme som en pestbefængt :trist:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 19. okt 2015, 08:16

ShuruQ skrev:At så mange i min dagligdag har ændret opførsel overfor mig. Jeg føler mig fandme som en pestbefængt :trist:.

Må jeg gætte, det skyldes din påklædning og din dermed meget tydelige tro?

Hvis ja..... så burde de folk, der ændrer opførsel til det negative skamme sig!

Din tro er din tro. Den skal ingen dømme.

Som jeg skrev i et opslag på FB på et tidspunkt, så er du jo ikke pludselig en terrorist eller en, der vil omvende alle danskere til ekstremistisk islam.
Du vil udleve og efterleve din tro, stille og roligt, samtidig med du accepterer og respekterer det danske samfunds love. Og dét burde folk kunne respektere.

:kys: You are one motherfucking awesome muslim.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. okt 2015, 08:33

icelady skrev:
ShuruQ skrev:At så mange i min dagligdag har ændret opførsel overfor mig. Jeg føler mig fandme som en pestbefængt :trist:.

Må jeg gætte, det skyldes din påklædning og din dermed meget tydelige tro?

Hvis ja..... så burde de folk, der ændrer opførsel til det negative skamme sig!

Din tro er din tro. Den skal ingen dømme.

Som jeg skrev i et opslag på FB på et tidspunkt, så er du jo ikke pludselig en terrorist eller en, der vil omvende alle danskere til ekstremistisk islam.
Du vil udleve og efterleve din tro, stille og roligt, samtidig med du accepterer og respekterer det danske samfunds love. Og dét burde folk kunne respektere.

:kys: You are one motherfucking awesome muslim.

:love:.

Jeg ønsker egentligt ikke meget. Ikke engang at folk forstår, men ville ønske at de folk jeg har i min dagligdag og som kender mig ville opføre (gør de fleste heldigvis også) som de plejer overfor. Det gør lidt ondt at folk man egentligt havde det godt med opfører sig som om man smitter med noget livsfarligt. Jeg har ikke ændret mig en døjt, bortset fra tørklædet, jeg er stadig fyldt med humor, kvikke bemærkninger, småpervers hvis det er passende og så videre :-D.
0
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 19. okt 2015, 14:48

Angst og gennemsyrende træthed, som totalt lammer mig i dag. Og vi skulle ellers have været i biografen i aften :trist: I stedet sidder jeg stadig her i mit nattøj og kæmper for at komme i bad.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4237

Indlægaf Flora » 19. okt 2015, 17:47

At jeg igen har ladet opvasken stå i dagevis, så den nu er uoverskueligt stor :rulle:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 19. okt 2015, 17:52

At jeg ville tage en lur og bad min kæreste vække mig efter en time, da jeg skal have læst en masse til i morgen. Han vælger så at vække mig her tre timer senere, fordi "jamen, jeg prøvede jo at vække dig... men du vågnede altså ikke". :rulle: Så nu har jeg ikke tid nok til at læse og kan derudover ikke falde i søvn i nat... great...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. okt 2015, 21:32

Det irriterer mig IKKE at jeg ved et lykketræf fandt en pappizza bagest i fryseren. Det var heller ikke irriterende at jeg havde ekstra revet ost at spice den op med.
Men. At jeg så fik lagt den på et stykke bagepap... ir som før var brugt til kanelsnegle... ja det irriterer mig meget. Jeg glæder mig ikke ret meget til den kanelpizza.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Indlægaf ManicNinja » 19. okt 2015, 22:24

Flora skrev:At jeg igen har ladet opvasken stå i dagevis, så den nu er uoverskueligt stor :rulle:

Åh, hvor jeg kender det ... Har absurd idé om at lave en opvaske-foto-tråd herinde. Bare for at tilføre et strejf af hygge. Tror desværre, jeg kunne bidrage på ugentlig basis. :rulle:
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"