Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8427
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 25. apr 2016, 11:52

Den ene forpulede flue, der er vågnet fra sit hi og er flyttet ind. Den summer rundt om mit ene øre konstant og synes det er fedt, at lande på min underlæbe. Jeg hader den! Og jeg fantaserer om at slå den langsomt ihjel, så den skriger af smerte.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3450

Indlægaf dgd2007 » 25. apr 2016, 11:55

Kommodedyret skrev:Det kom frem for et par år siden her i DK. På dansk kaldes det "at knirke".
[...]

Ha-ha, fedt udtryk! :D
0
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 25. apr 2016, 11:58

Flora skrev:
HappyQ skrev:Vejret, jeg var ved at gøre klar til en shoppetur i byen, så begyndte det at hagle helt vildt, nu skinner solen igen, men mig narrer den ikke :sur:

Jeg irriterede mig over det samme. Skulle over at handle og solen skinnede, så jeg tog overtøj på og gik ud. Samme sekund jeg kom ud begyndte det at hagle. Jeg gik så derover alligevel og samme sekund jeg var hjemme igen stoppede haglen og solen begyndte at skinne igen. Lortevejr! :cuss: :evil:

Nu regner sner og blæser det her :evil:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 25. apr 2016, 13:00

Æske skrev:
Thestral skrev:
Æske skrev:At få informationer om ting, jeg ikke selv har spurgt til. Og at jeg er nødt til at stå op lige om lidt.
Undskyld :genert:

Det var nu ikke lige til det :kys:
Ok, men alligevel :kys:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5103

Indlægaf Fyrst Eberhard » 25. apr 2016, 17:36

Jeg spiste tidligere i dag en arbejdsrelateret frokost med en håndfuld andre mænd, og hvor har jeg da bare klasket mig på lårene og klukket min mave helt vibrationskløende og øm, af at høre på den ene skideskægge mandschauvinistiske hø-hø-bemærkning efter den anden.

Bemærkninger som: "Kvinden skal da bare gå u' og gøre rent" og "Begynd at snakke om en thailandsk au-pair pige på 18 år til at lave de ting, så skal hun nok komme i gang med det kvinder reelt er sat i verden for".

Jeg fatter simpelthen ikke, hvad det sjove er ved at fyre verdens ældste og mest slidte lortejokes af, der for det første stempler én selv som en bøvet bondedreng og for det andet fastholder en konsensus om, at det er okay at være lidt småchauvinistisk.

Jeg ved skam godt, at der er masser af mænd, der føler sig presset på maskuliniteten, og at de føler sig som tøffelhelte, der kun kan udleve deres primale drifter mod fællesskab og ægthed ved at købe en Créme Brulée-brænder og tage på stadion og te sig som aber, og at der hersker en følelse af, at de feminine værdier har overtaget samfundet med en kastreret mand som konsekvens. Jeg ved godt, at mange har det på den måde. Men jeg synes, at det er en omgang flæben, der ikke har andet formål end at legitimere, at man er en latterlig drengerøv, der ikke tør blive voksen.

Jeg fungerer vanvittigt dårligt i den slags mandefællesskaber. Jeg har aldrig været jord- og betonarbejder. Til gengæld har jeg spillet i en masse bands tidligere i mit liv, og også her oplevede jeg talrige eksempler på dét, man vist kalder mandehørm, men som jeg så kalder en sørgelig mangel på maskulint selvværd.
Stemningen var noget i retning af, at man talte meget om længden på sit lem, antallet af kællinger, man havde nailet, mængden af øl man havde bællet og kød man havde grovædt.
Ofte gjorde en eller anden noget tåbeligt som fx at stjæle en taxi for næsen af en anden eller tale sjofelt til en tilfældig pige for derefter at kigge søgende på resten af bandet for at få gruppens anerkendelse af, at man var en rigtig rockstjerneagtig mandemand.
Det er ikke et udtryk for en afbalanceret kønsidentitet, hvis man spørger mig. Til gengæld bidrager bøvert-retorikken til at underbygge identiteten, og identiteten nødvendiggør retfærdiggørelse igennem tåbeligheder, og det synes jeg ikke er nogen særligt god spiral.
17
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11753

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. apr 2016, 17:46

Min genbrugsstation (som åbenbart er hvad man engang kaldte en losseplads) har fancy hjemmeside med fancy søgemaskine, men jeg kan nærmest aldrig finde ud af at søge mig frem til ganske normale ting, så jeg ved hvordan det skal sorteres. Til genæld kan jeg sagtens finde ting som "jernbanesveller" og "Airbags, ikke udløste" og "Airbags, udløste" og sågar en "boner" (sidstnævnte skal i den lille kasse til farligt affald)
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10304

Indlægaf icelady » 25. apr 2016, 20:09

At FB fucker op!!
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10304

Indlægaf icelady » 26. apr 2016, 07:22

At vores nye smarte vaske-system i vaskekælderen slet ikke er så smart igen.

Siden vi fik det i starten af marts har det mindst 5 gange været nede. Man kan godt vaske selvom det er nede (mister forbindelsen til nettet), men man kan ikke reservere maskiner.

Talte med en fra lokalkontor i dag; det er vist et generelt problem.. Hun havde allerede fået opkald fra 2 andre afdelinger i dag, som havde samme problem med samme system.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. apr 2016, 07:34

At jeg skal starte forfra hver dag med at blive vasket og alt det der, for at dufte godt. Men okay det er nok sådan for de fleste, jeg gider bare ikke lige nu.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 26. apr 2016, 07:59

Dirtylittledevil skrev:At jeg skal starte forfra hver dag med at blive vasket og alt det der, for at dufte godt. Men okay det er nok sådan for de fleste, jeg gider bare ikke lige nu.

Det er da derfor man har opfundet det her. :lol:
http://da.urbandictionary.com/define.ph ... ruckervask
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. apr 2016, 08:02

Lemonella skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg skal starte forfra hver dag med at blive vasket og alt det der, for at dufte godt. Men okay det er nok sådan for de fleste, jeg gider bare ikke lige nu.

Det er da derfor man har opfundet det her. :lol:
http://da.urbandictionary.com/define.ph ... ruckervask

Åh ja selvfølgelig :lol: Indtil videre bruger jeg det klassiske kneb med bare at låse døren og ignorere al banken på. Men jeg skal altså ud senere, så bliver truckervasken nok aktuel :slem:
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3524

Indlægaf Ballademager » 26. apr 2016, 10:38

Vejret :rulle: Hader regn, blæst og kulde :nerve:
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2333

Indlægaf Studsgaard » 26. apr 2016, 12:16

At nogen henne af vejen konsekvent lufter deres grimme små køtere uden snor.
De lystre kun når de selv vil, men løber ikke længere væk fra ejeren end de kan se dem, så derfor tænker de at det er helt ok.
Mine unger syntes ikke det er rart at møde dem, da den ene gør hele tiden, så det kan jeg godt forstå. Og lige nu er vores tæve i løbetid, så hun skal slet ikke i nærheden af andre hunde, men det er svært at holde når de andre bare komme løbende hen til vores hund og søn, så han endte med at løbe hjem med vores.
Sidst jeg snakkede med dem om de løse hunde var deres svar "jamen de gør jo ikke noget men vi skal nok kalde dem ind når i kommer" ja flot, hvad så når de som idag møder dem andre stede end lige udenfor egen grund. :cuss:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. apr 2016, 11:45

Ham som påstod at jeg skulle klippe græs cirka 2 gange om ugen hele sommeren. OH HELL NO! Hver 10. dag cirka, det er rigeligt. RIGELIGT!
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9708

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2016, 12:51

Jeg har lige hørt Hjem-is' reklame i radioen.
Jeg er rasende!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"