Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5090

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. apr 2016, 12:53

Dirtylittledevil skrev:Ham som påstod at jeg skulle klippe græs cirka 2 gange om ugen hele sommeren. OH HELL NO! Hver 10. dag cirka, det er rigeligt. RIGELIGT!

Så slå det. Det gør vi andre. Det er også meget nemmere end at kravle rundt med saks og mudrede knæ.
4
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. apr 2016, 13:01

Fyrst Eberhard skrev:Så slå det. Det gør vi andre. Det er også meget nemmere end at kravle rundt med saks og mudrede knæ.

Undskyld, men hvilket underudviklet menneske regner du mig for? Jeg er skam godt klar over at leen er opfundet!
7
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9689

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2016, 13:37

Guldlok skrev:
kidkomb skrev:Jeg har lige hørt Hjem-is' reklame i radioen.
Jeg er rasende!

:forvirret:

Hvad da?

Jeg er ikke sikker på at ord er nok til at beskrive, hvor irriterende den er :sur:
Lad være med at høre den. For din egen skyld :nerve:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10273

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. apr 2016, 15:47

Folk, der hopper ind i metroen, når dørene ER begyndt at lukke.
Så fordi du ikke kan finde ud af at komme i god tid, skal vi allesammen risikere at blive forsinkede, fordi dørene sætter sig fast?
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. apr 2016, 19:02

At man ikke længere kan lytte til P3, uden man konstant skal trækkes med radioværter, som fjanter og fniser sig gennem programmerne med SMS-interaktion med lytterne, snik-snak uden reelt indhold og ba-ne-brydende snak om "hvordan man sparer 15 øre på en liter benzin" eller "send et billede af din kaffekop". Jeg har ikke brug for, eller lyst til, at høre hvad Søren fra Holstebro fik at spise i går, eller tømrer-Flemmings SMS om hvordan han engang har drukket 4 fadøl i træk på Nibe Festival. Det er i bedste fald ligegyldigt.

Nyhederne, som konsekvent insisterer på at afspille lydklip, uanset om det bidrager til historien, er også ved at gå mig på nerverne:

Oplæser: "Flere lærere mener at den nye skolereform besværliggør undervisningen" "Dorthe fra Skipperskolen udtaler"

Lydklip med Dorthe: "Jeg mener den nye skolereform besværliggør undervisningen"

Næste nyhed...

Jeg kunne i princippet tilgive P3 hvad som helst, men ikke at de nedlagde P3 Sporten til fordel for Liga, hvor enhver ordudveksling akkompagneres af påtagede grin, og hvor der ikke bliver snakket fodbold på andet end hø-hø-niveau. Tobias Hansen giver mig lyst til at tilintetgøre min radio. Ingen kan være så friskfyrs- og Carlsbergreklameagtig i virkeligheden.
9
Peace!
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 28. apr 2016, 19:12

Det irriterer mig at folk er begyndt at bruge "omkring" når de egentlig burde bruge "om". Det lyder dumt.
2
Muspel
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1195

Indlægaf Muspel » 28. apr 2016, 19:58

Fyrst Eberhard skrev:At man ikke længere kan lytte til P3, uden man konstant skal trækkes med radioværter, som fjanter og fniser sig gennem programmerne med SMS-interaktion med lytterne, snik-snak uden reelt indhold og ba-ne-brydende snak om "hvordan man sparer 15 øre på en liter benzin" eller "send et billede af din kaffekop". Jeg har ikke brug for, eller lyst til, at høre hvad Søren fra Holstebro fik at spise i går, eller tømrer-Flemmings SMS om hvordan han engang har drukket 4 fadøl i træk på Nibe Festival. Det er i bedste fald ligegyldigt.

Nyhederne, som konsekvent insisterer på at afspille lydklip, uanset om det bidrager til historien, er også ved at gå mig på nerverne:

Oplæser: "Flere lærere mener at den nye skolereform besværliggør undervisningen" "Dorthe fra Skipperskolen udtaler"

Næste nyhed...

Jeg kunne i princippet tilgive P3 hvad som helst, men ikke at de nedlagde P3 Sporten til fordel for Liga, hvor enhver ordudveksling akkompagneres af påtagede grin, og hvor der ikke bliver snakket fodbold på andet end hø-hø-niveau. Tobias Hansen giver mig lyst til at tilintetgøre min radio. Ingen kan være så friskfyrs- og Carlsbergreklameagtig i virkeligheden.

To ord: radio 24syv
Eller P4. Bedre end sit rygte :)
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. apr 2016, 20:34

Muspel skrev:
Fyrst Eberhard skrev:At man ikke længere kan lytte til P3, uden man konstant skal trækkes med radioværter, som fjanter og fniser sig gennem programmerne med SMS-interaktion med lytterne, snik-snak uden reelt indhold og ba-ne-brydende snak om "hvordan man sparer 15 øre på en liter benzin" eller "send et billede af din kaffekop". Jeg har ikke brug for, eller lyst til, at høre hvad Søren fra Holstebro fik at spise i går, eller tømrer-Flemmings SMS om hvordan han engang har drukket 4 fadøl i træk på Nibe Festival. Det er i bedste fald ligegyldigt.

Næste nyhed...

Ja, hos 24syv kan man altid søge ly. Jeg er for utålmodig til både P4 og deres playlister.
0
Peace!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9689

Indlægaf kidkomb » 28. apr 2016, 21:15

Koncertgængere i en aldersgruppe der burde være nogenlunde garanti for i det mindste en smule pli, som snakker højere end musikken. Ubønhørligt i 2 stive timer.
Forbandede røvhuller, må I falde og slå jeres knæ og hænder til blods.
Hvem fanden betaler 320kr plus gebyr for at ødelægge en hel koncert for alle andre end dem selv og drikke overpriced øl i to timer??
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3436

Indlægaf dgd2007 » 28. apr 2016, 21:34

Kattefjæs skrev:Det irriterer mig at folk er begyndt at bruge "omkring" når de egentlig burde bruge "om". Det lyder dumt.

Jeg er enig i, at det lyder åndssvagt. Men det har de da gjort i mindst tyve år? :)
0
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 565

Indlægaf StripesAddict » 29. apr 2016, 05:35

Muspel skrev:

Næste nyhed...

Jeg synes bare desværre at førstnævnte også er blevet noget makværk størstedelen af tiden. Nyhedsmæssigt er det nogenlunde samme stil som fyrsten beskriver, og både i morgen programmet og i reporterne synes jeg tit det er mere klovneri end seriøs journalistik. Ind i mellem bliver jeg overrasket over at folk stadig gider stille op til interview hos dem.

Det er i øvrigt også irriterende næsten til det grænseløse, for jeg plejede ellers at være glad for 24/7 og kan godt lide at få mine nyheder på den måde.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2111

Indlægaf Danseprinsesse » 29. apr 2016, 10:16

Vi har en sag kørende i en forening, jeg er formand for. Den tidligere kasserer er politianmeldt for underslæb.
Jeg synes det er alvorligt, at det skal efterforskes, at han skal sigtes og evt. dømmes. Og jeg kan godt forstå, at folk er skuffede og sure.

Men jeg er ved at brække mig over, hvor meget folk kan skvadre og sladre om det KONSTANT.
Så er han nok ludoman. Så fik hans mor nok et ildebefindende, fordi han fortalte, hvad han havde gjort. Så aner den stakkels kæreste nok ingenting. Så solgte han nok bilen for at skaffe penge. Så nok en hel masse andet, som ingen aner en skid om. Det er trættende og ulækkert at høre på.
Hold kæft. Hold kæft. Hold kæft. Hold kæft.
8
Brugeravatar
Keller
Kort karma: 10
Likede indlæg: 45

Indlægaf Keller » 30. apr 2016, 21:29

Når man sidder yderst og tilfældigt ender med at sidde ved siden af en venstrehåndet i biografen, og denne vælger at benytte kopholderen i min højreside til sin Cola, fordi han er venstrehåndet, så jeg skal bruge den i venstre side. :cuss: Det forskubber hele universets orden....eller i hvert fald hele rækkens og jeg skal koncentrere mig om ikke at komme til at drikke af hans cola. :D
8
Pensioneret diktator emeritus .
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 30. apr 2016, 21:35

Keller skrev:Når man sidder yderst og tilfældigt ender med at sidde ved siden af en venstrehåndet i biografen, og denne vælger at benytte kopholderen i min højreside til sin Cola, fordi han er venstrehåndet, så jeg skal bruge den i venstre side. :cuss: Det forskubber hele universets orden....eller i hvert fald hele rækkens og jeg skal koncentrere mig om ikke at komme til at drikke af hans cola. :D

Ja! Det er det værste! Og hvis den "forkerte" kopholder, dvs. den venstre så er taget af sidemanden til venstre, så..... jamen... :panik:
2
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Indlægaf 2SHY » 30. apr 2016, 21:52

Viskelæder skrev:
Keller skrev:Når man sidder yderst og tilfældigt ender med at sidde ved siden af en venstrehåndet i biografen, og denne vælger at benytte kopholderen i min højreside til sin Cola, fordi han er venstrehåndet, så jeg skal bruge den i venstre side. :cuss: Det forskubber hele universets orden....eller i hvert fald hele rækkens og jeg skal koncentrere mig om ikke at komme til at drikke af hans cola. :D

Ja! Det er det værste! Og hvis den "forkerte" kopholder, dvs. den venstre så er taget af sidemanden til venstre, så..... jamen... :panik:

Der bør i virkeligheden være en dobbelt holder... Eller bare mere plads for jeg savner som regel et sted at placere slikposen i stedet for at køre det hele i hovedet på mig inden reklamerne er ovre
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"