Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 690
Likede indlæg: 9834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 11. maj 2016, 11:02

Jeg kan ikke huske, hvilken tråd det var, men for et stykke tid siden var der en diskussion om computerstemmen i de københavnske bybusser, der udtaler mange af stoppestederne helt forkert.

Men nu har jeg lige været ude at køre i S-tog, og der har de haft et rigtigt levende menneske til at indtale stationerne. Men så siger hun til gengæld det hele med en så klæbrig, sukkersød stemme, at man får lyst til at kvæle hende efter ti munutters kørsel :panik:
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1927
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 18696

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 11:16

Er på ferie sydpå.
Gråvejr. Regnvejr. Pissekoldt.
Det er 5-7 grader varmere i Dk om dagen.
Idag kom solen så lidt frem.
5min efter: soleksem.
Jeg kan ikke engang bare snorkle, så min soleksem ikke bliver værre, for vandet er 16 grader.
Nu begyndte det så at blæse helt vildt.
Og tordne.
Der findes ikke bandeord nok.
Alt i dette indlæg burde være skrevet med versaler og pyntet med udråbstegn galore, men jeg har forsøgt at skåne jer.
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 11:17

Ps: Vejrudsigten siger gråvejr og 18 grader med regnvejr og små pletter sol resten af tiden.
Tak for fucking lort.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 690
Likede indlæg: 9834

Indlægaf dgd2007 » 11. maj 2016, 11:19

kidkomb skrev:Er på ferie sydpå.
Gråvejr. Regnvejr. Pissekoldt.
Det er 5-7 grader varmere i Dk om dagen.
Idag kom solen så lidt frem.
5min efter: soleksem.
Jeg kan ikke engang bare snorkle, så min soleksem ikke bliver værre, for vandet er 16 grader.
Nu begyndte det så at blæse helt vildt.
Og tordne.
Der findes ikke bandeord nok.
Alt i dette indlæg burde være skrevet med versaler og pyntet med udråbstegn galore, men jeg har forsøgt at skåne jer.

Hav en fortsat god dag! :fløjt: :genert:

:kys: :D

PS: endnu en grund til, at det er en skrækkelig ting at sige ;)
Senest rettet af dgd2007 11. maj 2016, 11:34, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 118
Likede indlæg: 2165

Indlægaf Charly » 11. maj 2016, 11:19

Øv, hvor er du dog henne?

Min kollega var i Spanien i weekenden, og de havde haft halvdårligt vejr, mens vi jo havde strålende sol. Han var lidt indebrændt.
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 11:41

Mallorca :trist:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 402
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Studsgaard » 11. maj 2016, 11:53

Naboens far.

Jeg havde smidt mig topløs på min egen terrasse, her midt på dagen hvor der er få personer der kommer forbi og forøvrigt har vi hegn rundt om terrassen, så hvis man går forbi, ser man mig kun hvis man går og kikker ind igennem hegnet.

Jeg hører godt nogen gå forbi og er ret ligeglad med det, men kort efter begynder han at gå og hoste sådan meget påtaget, han går rundt ovre i deres have (de er ikke hjemme, han går og ordre deres have eller noget) jeg er sikker på det er for at gøre mig opmærksom på han er der, om han ønsker jeg skal tage tøj på eller hvad han mon vil opnå, aner jeg ikke.

Han kan for helvede lade være med at glo ind i min have hvis ikke han kan klare at jeg har bare bryster!
4
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 9014

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 12:25

Studsgaard skrev:Naboens far.

Jeg havde smidt mig topløs på min egen terrasse, her midt på dagen hvor der er få personer der kommer forbi og forøvrigt har vi hegn rundt om terrassen, så hvis man går forbi, ser man mig kun hvis man går og kikker ind igennem hegnet.

Jeg hører godt nogen gå forbi og er ret ligeglad med det, men kort efter begynder han at gå og hoste sådan meget påtaget, han går rundt ovre i deres have (de er ikke hjemme, han går og ordre deres have eller noget) jeg er sikker på det er for at gøre mig opmærksom på han er der, om han ønsker jeg skal tage tøj på eller hvad han mon vil opnå, aner jeg ikke.

Han kan for helvede lade være med at glo ind i min have hvis ikke han kan klare at jeg har bare bryster!

Kunne du ikke bare råbe til ham, om han er rar at dække sin hoste til, når han er udenfor ...?
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 743
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8070

Indlægaf Rikke » 11. maj 2016, 15:22

Kommer træt hjem fra arbejde og har alle muligheder for at splatte ud i solen på altanen og bare lave ingenting. Så vender vinden? Og vupti?
0
:whip:
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 161
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 2328

Indlægaf Kattefjæs » 11. maj 2016, 15:42

Dumme spørgsmål. Jeg ved ikke hvad der sker, men det er som om at alle stiller virkelig dumme spørgsmål for tiden - sådan noget helt hjælpeløst pjat som man kunne Google sig til på tre sekunder, men er for doven eller synes bare at det vel er nemmere at få andre til at gøre det for sig. Jeg synes at det sker i samtlige grupper jeg medlem af fx på Facebook og andre debatter rundt omkring på nettet, fx hobbygrupper og... Well, faktisk er det over det hele. Det er nærmest alt jo. Jeg aner ikke hvorfor. Folk er bare så hjælpeløse for tiden?!
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 17:03

Kattefjæs skrev:Dumme spørgsmål. Jeg ved ikke hvad der sker, men det er som om at alle stiller virkelig dumme spørgsmål for tiden - sådan noget helt hjælpeløst pjat som man kunne Google sig til på tre sekunder, men er for doven eller synes bare at det vel er nemmere at få andre til at gøre det for sig. Jeg synes at det sker i samtlige grupper jeg medlem af fx på Facebook og andre debatter rundt omkring på nettet, fx hobbygrupper og... Well, faktisk er det over det hele. Det er nærmest alt jo. Jeg aner ikke hvorfor. Folk er bare så hjælpeløse for tiden?!

Find en Facebookgruppe at spørge i. Der er sikkert en eller anden, som kan google det for dig ...

:P :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 161
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 2328

Indlægaf Kattefjæs » 11. maj 2016, 17:10

ManicNinja skrev:
Kattefjæs skrev:Dumme spørgsmål. Jeg ved ikke hvad der sker, men det er som om at alle stiller virkelig dumme spørgsmål for tiden - sådan noget helt hjælpeløst pjat som man kunne Google sig til på tre sekunder, men er for doven eller synes bare at det vel er nemmere at få andre til at gøre det for sig. Jeg synes at det sker i samtlige grupper jeg medlem af fx på Facebook og andre debatter rundt omkring på nettet, fx hobbygrupper og... Well, faktisk er det over det hele. Det er nærmest alt jo. Jeg aner ikke hvorfor. Folk er bare så hjælpeløse for tiden?!

Find en Facebookgruppe at spørge i. Der er sikkert en eller anden, som kan google det for dig ...

Ej, kan du ikke lige gøre det for mig? :lol:
2
Aviva
Kort karma: 19
Likede indlæg: 213

Indlægaf Aviva » 11. maj 2016, 17:22

møgdrankeroverboen der er ret irreterende idag... hvis det ikke er musik/banken så lyder det som om han kører et eller andet henover gelænderet, en pissetræls lyd at høre på i flere timer!
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL

Næste år i Jerusalem :banan:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 18:05

Kattefjæs skrev:
ManicNinja skrev:

Ej, kan du ikke lige gøre det for mig? :lol:

Touché! Fantastisk svar! :dåne: :lol:
1

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1119
Likede indlæg: 3916

Indlægaf Spjaerten » 11. maj 2016, 18:21

Rengøring.
Nøj jeg hader det.
Tror faktisk det er det eneste jeg host gad betale mig fra.
Og så måske barnepige hvis man havde det behov.
1
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"