Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 247
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 5688

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 23. okt 2015, 20:41

Daphne skrev:Folk, der vil af med deres dyr eller disses afkom på Facebook og truer med aflivning, hvis de ikke bliver hentet inden få dage. De skulle simpelthen have rammet en sneskovl op et vist sted! Og i øvrigt sørge for at neutralisere deres dyr eller slet ikke anskaffe sig dem i første omgang! :sur: :sur: :sur:

Den var også på min FB her til aften (hvis det er den samme? Hvalpe efter en sort hund var det), og havde det været en på min liste, havde jeg skrevet min ærlige mening om, hvordan det var p... uansvarligt og egoistisk at tillade, at den blev gravid (og hvis det var et uheld, så ikke få fjernet hvalpene, inden de blev født), og slettet idioten bagefter. Nu er det så noget, en af mine venner delte, og jeg kan se, at de åbenbart har fået afsat alle hvalpe, gudskelov. Men hold k.... jeg var harm over det. De betragter sgu bare dyrene som ting, der kan smides ud med affaldet. :sur:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1316

Indlægaf Daphne » 23. okt 2015, 20:54

decibell skrev:
Daphne skrev:Folk, der vil af med deres dyr eller disses afkom på Facebook og truer med aflivning, hvis de ikke bliver hentet inden få dage. De skulle simpelthen have rammet en sneskovl op et vist sted! Og i øvrigt sørge for at neutralisere deres dyr eller slet ikke anskaffe sig dem i første omgang! :sur: :sur: :sur:

Den var også på min FB her til aften (hvis det er den samme? Hvalpe efter en sort hund var det), og havde det været en på min liste, havde jeg skrevet min ærlige mening om, hvordan det var p... uansvarligt og egoistisk at tillade, at den blev gravid (og hvis det var et uheld, så ikke få fjernet hvalpene, inden de blev født), og slettet idioten bagefter. Nu er det så noget, en af mine venner delte, og jeg kan se, at de åbenbart har fået afsat alle hvalpe, gudskelov. Men hold k.... jeg var harm over det. De betragter sgu bare dyrene som ting, der kan smides ud med affaldet. :sur:

Det var lige præcis den, der fik bægeret til at flyde over! Jeg blev simpelthen så gal, men ja - heldigvis blev hvalpene da afsat! For et par dage siden var det en kvinde, der skulle af med sin kat, fordi "børnene ikke kunne finde ud af at være søde ved den"!?! :stoned: Så lær dog dine børn at omgås dyr (hvis det ikke bare var en dårlig undskyldning, for der var masser af billeder med katten som puttede ved børnene) i stedet for at smide den ud og true med aflivning, hvis ingen henter den! Arhmen jeg bliver så gal!! :cuss: :cuss:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7064

Indlægaf ManicNinja » 23. okt 2015, 21:18

Dirtylittledevil skrev:"Sidste sæson havde jeg en kæreste, men vi slog op lige inden Maggie blev født. Vi er stadig gode venner." fra http://www.bt.dk/film-og-tv/silas-holst ... r-ikke-ude
Ja uha-uha tænk hvis nogen kom til at sige de havde slået op uden at få med at de var gode venner :-D det er simpelthen så irriterende og påfaldende hvor utroligt gode venner alle ex'ere er med hinanden nu om dage :-D

Hvis du nu - hver gang de siger sådan - vælger at høre det som: "Og tænk, vi har ikke engang slået hinanden ihjel. Endnu", så bliver det straks nemmere at håndtere og mere sådan normalt og nede på jorden. Det virkede for mig.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 877
Likede indlæg: 2713

Indlægaf Spjaerten » 23. okt 2015, 21:30

At jeg 1) ikke har fået tak for fødselsdagsgave givet til familiemedlem (min mor afleverede den for 3 uger siden) 2) at samme person ikke har givet mig en gave (vi deler fødselsdag).

Er så færdig med at være på gave med vedkommende!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 500
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6090

Indlægaf Delfin » 24. okt 2015, 19:02

Headsæt og højttaler!

Telefoner skal holdes i hånden, så man kan høre, hvad du siger.
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 518
Likede indlæg: 6044

Indlægaf dgd2007 » 24. okt 2015, 19:04

Ham, der reklamerer for Mercuri Urval på TV2 News! :genert:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1172
Likede indlæg: 17406

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. okt 2015, 20:15

At min læge er ret så cute og jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at fortælle ham om min onani-relaterede skade.
4
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 495
Likede indlæg: 9038

Indlægaf Animi » 24. okt 2015, 20:22

Folk der på en proppet gade, pludselig stopper op midt i det hele og så bliver sur på mig fordi jeg støder ind i dem :mellow:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 24. okt 2015, 21:57

ShuruQ skrev:At jeg åd så meget af den tzatziki til aften. Den smagte godt, men var overspækket med hvidløg. Prisen er en kraftig smag af hvidløg, jeg kan lugte det og min mund er mere tør end Sahara :stoned:.

Til gengæld siges det at holde spøgelserne væk! :-D
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 24. okt 2015, 22:14

ShuruQ skrev:De er alligevel bange for mig :slem: :fløjt: .

Nå ja, det er klart :)
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 996
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10688
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. okt 2015, 10:09

Sommertid. Lad os nu beholde det vi har nu. Normaltid.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 12:00

Min hovedpine, som jeg kan mærke endnu en gang kommer snigende :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 918
Likede indlæg: 7064

Indlægaf ManicNinja » 25. okt 2015, 13:15

Animi skrev:Folk der på en proppet gade, pludselig stopper op midt i det hele og så bliver sur på mig fordi jeg støder ind i dem :mellow:

Fortæl dem at hvis de ikke stopper op, støder du ikke ind i.

:)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 13:20

ManicNinja skrev:
Animi skrev:Folk der på en proppet gade, pludselig stopper op midt i det hele og så bliver sur på mig fordi jeg støder ind i dem :mellow:

Fortæl dem at hvis de ikke stopper op, støder du ikke ind i.

:)

Hehe, det gør jeg også nogen gange, det hjælper bare desværre ikke på de andre der gør det samme dagen efter :lol2:
Jeg ved ikke om jeg bare er utrolig uheldig, eller har en kort lunte omkring den slags, eller om folk i Amsterdam bare ikke har nogen form for gadehensyn :lol:
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 21:41

At når jeg har læst en besked på facebook, på min computer, så forsvinder notifikationen ikke fra messenger på min iPhone. Hvilket gør at jeg lidt efter, tror at jeg har fået endnu en ny besked, og så bliver skuffet :stoned:
0

Tilbage til "Generelt"