Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1717

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2016, 12:37

Daine skrev:
Guilded_Lily skrev:
Daine skrev:
Badesandalen skrev:Jeg glemte at stille vækkeuret i aftes. :sur:

Jeg har et par får, du gerne må låne! De vækker dig ved 6tiden, uanset om det er hverdag eller weekend :rulle:
:D

Jeg smider gerne en flok ny"udsatte" køer med kalve og en motherfuckertyr i puljen. Og gerne igen til september, når køerne skilles fra deres kalve og flyttes over på marken på den anden side af vejen. Manner, et brøleri!

Du har min dybeste sympati! Det slår mine får med flere længder :D

Lad os se, om lammene tages fra mødrene på samme måde - så skal de nok blive ligeså festlige at høre på. Efter jeg selv fik børn, føler jeg virkelig med de køer og kalve, der kan stå og glo på hinanden over vejen og bare brøle. Det er lige før, man kan mørke savnet hos begge parter - det er faktisk ubehageligt (og sikkert plat, hvis man ikke tillægger dyr følelser).
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2016, 12:39

Min mand er på kursus 50 km herfra og har glemt sin telefon. Jeg ved, han skal over grænsen, men jeg ved ikke, om han skal til sin hobby i aften og om han spiser hjemme. Så jeg kan ikke finde ud af, om ungerne og jeg kan nøjes med rester fra i går, eller jeg skal gå ud og fiske kyllepatter op ad boksen til en ny ret, der er nok af...
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 3. maj 2016, 12:46

Kyllepatter...
Min verden bliver aldrig den samme igen :lol:
9
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2016, 12:49

kidkomb skrev:Kyllepatter...

:-D
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 3. maj 2016, 13:31

Jeg spørger nok dumt, men hvad er det, hva
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 3. maj 2016, 13:36

Avino skrev:

Jeg spørger nok dumt, men hvad er det, hva

Det nok mere korrekte: kyllingebryster.
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 3. maj 2016, 13:41

Nårhh.
Tak for oversættelsen :)

Så kan vi bare tænke--- hvad er der i vejen med kyllingebryster :gruble:
:kram:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5931

Indlægaf Smiling_Goat » 3. maj 2016, 14:02

Jeg er virkelig efterhånden ved at få knopper. Jeg føler ikke rigtigt, jeg kan brokke mig i virkeligheden, for jeg vil ikke, at folk jeg kender, skal have et negativt indtryk af ham, men hold nu op jeg er træt af min kærestes far.

Han skal i huj og hast fraflytte sin lejlighed, og flytter ind hos os en overgang. Det har jeg intet imod, jeg hjælper gerne. Der hvor kæden hopper af, er, hvor han forventer, at jeg skal opvarte ham.

Første aften spurgte han mig, om han skulle hjælpe mig med at vaske op, (for det er jo kun rimeligt, at jeg også står for opvasken, når jeg lavede aftensmaden :forvirret:)
Dagen efter stillede han bare sin tallerken fra sig ved vasken ved frokosttid og sagde, at han ville tage den, når jeg havde fundet ud af, hvad der skulle ske med den (han kom aldrig igen.. Og hvad regner han i øvrigt med, der skal ske med den?) Ved aftensmadstid opsøgte han mig udelukkende for at spørge, om jeg lavede aftensmad. Jeg blev paf først, men det var bare varmemad, og jeg vidste faktisk ikke, om han havde nogle problematikker, der gjorde ham ude af stand til at lave mad, så mens jeg lavede den, konfererede jeg med min kæreste, som var ret chokeret over sin fars adfærd og bad mig sige noget til ham (altså ingen forhindringer ift. tilberedning af mad.) Jeg besluttede mig derfor for, at han kunne tage opvasken, men efter måltidet stillede han igen tallerkenen fra sig ved vasken og forsvandt som dug for solen.
I dag spurgte han mig så, om jeg regner med at lave brændende kærlighed til aften. Min kæreste var i rummet denne gang, og sagde, at vi vel kunne hjælpes ad.

Meeeen det tror jeg ikke, vi kan. Jeg har været af sted hele dagen, og jeg gider ikke lave mad i dag. Jeg regner med at tage en rugbrød, så er manden sulten, kan han fodre sig selv. I'm out.

Han havde også den sociale finesse som en ludobrik at joke med i morges, at jeg skulle lære at servere for ham. Det havde måske været meget sjovt, hvis han ikke lige havde krævet, at jeg skulle være tjenestepige for ham de sidste to dage i træk.

Jeg vil i øvrigt lige understrege, at han er flink og behagelig osv. Det er bare dette ene, ret ærgerlige træk der generer mig afsindigt.
4
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3965

Indlægaf Angelina » 3. maj 2016, 14:56

At de latterlige totalt stupide håndværkere endnu engang har brændt mig af, jeg sværger en eller anden bliver myrdet snart!
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 15:19

Smiling_Goat skrev:Jeg er virkelig efterhånden ved at få knopper. Jeg føler ikke rigtigt, jeg kan brokke mig i virkeligheden, for jeg vil ikke, at folk jeg kender, skal have et negativt indtryk af ham, men hold nu op jeg er træt af min kærestes far.

Han skal i huj og hast fraflytte sin lejlighed, og flytter ind hos os en overgang. Det har jeg intet imod, jeg hjælper gerne. Der hvor kæden hopper af, er, hvor han forventer, at jeg skal opvarte ham.

Første aften spurgte han mig, om han skulle hjælpe mig med at vaske op, (for det er jo kun rimeligt, at jeg også står for opvasken, når jeg lavede aftensmaden :forvirret:)
Dagen efter stillede han bare sin tallerken fra sig ved vasken ved frokosttid og sagde, at han ville tage den, når jeg havde fundet ud af, hvad der skulle ske med den (han kom aldrig igen.. Og hvad regner han i øvrigt med, der skal ske med den?) Ved aftensmadstid opsøgte han mig udelukkende for at spørge, om jeg lavede aftensmad. Jeg blev paf først, men det var bare varmemad, og jeg vidste faktisk ikke, om han havde nogle problematikker, der gjorde ham ude af stand til at lave mad, så mens jeg lavede den, konfererede jeg med min kæreste, som var ret chokeret over sin fars adfærd og bad mig sige noget til ham (altså ingen forhindringer ift. tilberedning af mad.) Jeg besluttede mig derfor for, at han kunne tage opvasken, men efter måltidet stillede han igen tallerkenen fra sig ved vasken og forsvandt som dug for solen.
I dag spurgte han mig så, om jeg regner med at lave brændende kærlighed til aften. Min kæreste var i rummet denne gang, og sagde, at vi vel kunne hjælpes ad.

Meeeen det tror jeg ikke, vi kan. Jeg har været af sted hele dagen, og jeg gider ikke lave mad i dag. Jeg regner med at tage en rugbrød, så er manden sulten, kan han fodre sig selv. I'm out.

Han havde også den sociale finesse som en ludobrik at joke med i morges, at jeg skulle lære at servere for ham. Det havde måske været meget sjovt, hvis han ikke lige havde krævet, at jeg skulle være tjenestepige for ham de sidste to dage i træk.

Jeg vil i øvrigt lige understrege, at han er flink og behagelig osv. Det er bare dette ene, ret ærgerlige træk der generer mig afsindigt.

Næste gang I spiser sammen har du og din kæreste lige aftalt, at HAN beder sin far om at tage opvasken. Altså INDEN han kan nå at forsvinde. "For du er jo ikke ansat som tjenestepige". Sagt smilende, men bestemt!
9
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 3. maj 2016, 16:48

Daine skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er virkelig efterhånden ved at få knopper. Jeg føler ikke rigtigt, jeg kan brokke mig i virkeligheden, for jeg vil ikke, at folk jeg kender, skal have et negativt indtryk af ham, men hold nu op jeg er træt af min kærestes far.

Næste gang I spiser sammen har du og din kæreste lige aftalt, at HAN beder sin far om at tage opvasken. Altså INDEN han kan nå at forsvinde. "For du er jo ikke ansat som tjenestepige". Sagt smilende, men bestemt!

Nu skal det heller ikke forstås sådan, at min kæreste har smidt ansvaret fra sig og bare lader mig bakse med det selv. Han har ikke været til stede ved spisesituationerne, men det er selvfølgelig ikke fremgået af mit indlæg.

Han er opmærksom på problemet, og jeg tvivler slet ikke på, han er på min side, og nok skal sige noget til sin far. Jeg er bare træt af, det er nødvendigt.

Og nu har vi fået opvaskemaskine, så det bliver ikke nødvendigt at bede ham tage opvasken, men ellers god idé at sige det på forhånd.
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 3. maj 2016, 16:58

Smiling_Goat skrev:
Daine skrev:

...

Nu skal det heller ikke forstås sådan, at min kæreste har smidt ansvaret fra sig og bare lader mig bakse med det selv. Han har ikke været til stede ved spisesituationerne, men det er selvfølgelig ikke fremgået af mit indlæg.

Han er opmærksom på problemet, og jeg tvivler slet ikke på, han er på min side, og nok skal sige noget til sin far. Jeg er bare træt af, det er nødvendigt.

Og nu har vi fået opvaskemaskine, så det bliver ikke nødvendigt at bede ham tage opvasken, men ellers god idé at sige det på forhånd.

Jeg havde nu heller ikke det indtryk, at din kæreste var ligeglad/konfliktsky :) Mere den, at det måske var bedre det var ham der, pænt og ordenligt selvfølgelig, irettesatte sin far, fremfor dig. Han kunne jo fint rydde bordet og sætte opvaskeren i gang :D

Ej, jeg er nu egentlig bare helt med dig her, jeg får også ualmindelig store røde knopper af sådan en opførsel. Men det er dejligt, at han derudover er et sødt og rart menneske ellers ville det sikkert være surt at leve under samme tag, selv for en kort periode :)
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 3. maj 2016, 17:02

Daine skrev:
Smiling_Goat skrev:
Daine skrev:

...

Jeg havde nu heller ikke det indtryk, at din kæreste var ligeglad/konfliktsky :) Mere den, at det måske var bedre det var ham der, pænt og ordenligt selvfølgelig, irettesatte sin far, fremfor dig. Han kunne jo fint rydde bordet og sætte opvaskeren i gang :D

Ej, jeg er nu egentlig bare helt med dig her, jeg får også ualmindelig store røde knopper af sådan en opførsel. Men det er dejligt, at han derudover er et sødt og rart menneske ellers ville det sikkert være surt at leve under samme tag, selv for en kort periode :)

Ja, jeg er sikker på, det nok skal gå. De er heldigvis begge to meget flinke mennesker, og det er jeg tilfældigvis også (:D,) så det hele bliver sikkert godt med tiden, når vi lige har fået udjævnet kanterne.
1
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 3. maj 2016, 17:17

Pling (Allers app) :cuss: Den er latterlig!
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5774

Indlægaf Animi » 4. maj 2016, 08:00

Dem der aldrig nogensinde gider at låse porten ind til vores privatgård, på trods af at der på et stort skilt står at det SKAL man altså. Og jeg er sikker på at det er fordi de synes det er irriterende hvis de skal stå ud af bilen for at gøre det - men det er sgu da heller ikke særlig fedt at der endnu en gang har været en cykeltyv på spil i vores gård :cuss:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"