Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 4. maj 2016, 09:03

Guilded_Lily skrev:
Daine skrev:
Badesandalen skrev:Jeg glemte at stille vækkeuret i aftes. :sur:

Jeg har et par får, du gerne må låne! De vækker dig ved 6tiden, uanset om det er hverdag eller weekend :rulle:
:D

Jeg smider gerne en flok ny"udsatte" køer med kalve og en motherfuckertyr i puljen. Og gerne igen til september, når køerne skilles fra deres kalve og flyttes over på marken på den anden side af vejen. Manner, et brøleri!

Ordene "motherfucker-tyr" og "manner, et brøleri!" gjorde lige min dag lidt bedre :klap:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11798

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. maj 2016, 10:59

At det er gået op for mig at jeg synes Johanne Schmidt Nielsen og Amalie Szigethy (?) ligner hinanden så meget at de måske er søstre, og nu kan jeg ikke lade det ligge igen!
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4457

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. maj 2016, 18:48

At jeg staver så elendigt og min tegnsætning er også helt i hegnet. Det er som om at min hjerne er blevet til grød, fordi jeg bare går derhjemme og intet laver. Bliver ikke i stand til at få et job, for vil ikke kunne formulere mig.

Mig job. Mig god og fluksibel.
13
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 5. maj 2016, 13:33

Dirtylittledevil skrev:At det er gået op for mig at jeg synes Johanne Schmidt Nielsen og Amalie Szigethy (?) ligner hinanden så meget at de måske er søstre, og nu kan jeg ikke lade det ligge igen!

Wtf? Dagens mærkeligste udsagn. :D Hvilket er cool nok. For så kan vi alle gå i seng med det samme i fuld forvisning om, at vi ikke går glip af noget ... Det bliver helt sikkert ikke mere mærkeligt i dag.

Ser absolut ingen lighed mellem de to. Billeder?
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9730

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 13:51

Min mor.
Hun sagde idag, at *XXXX* ville køre hende til lufthavnen.
Så jeg var nødt til at spørge; "hvem er *XXXX*?"
"Det er *søsters navn*s kæreste. Fin fyr, en voksen mand."

Jeg gider sgu da ikke rodes ind i, at hun åbenbart synes at han er mere voksen end faderen til børnene. (Ja, det var det hun mente, gider ikke gengive hele samtalen her)
Jeg kom til at svare, at det håber jeg da smitter af på min søster!

Jeg gider ikke deres pis.
Jeg er så hidsig over det i øjeblikket. Fordi jeg er nervøs over udfaldet af den sag.
Og fordi hun er en beregnende kost.
Først siger hun at jeg ikke må passe børnene. Så påstår hun, overfor min mor, at det har hun aldrig sagt (så skulle du nok ikke have skrevet det på sms :rulle: )
Så holder hun op med at tale til mig. Og så siger hun til min mor, at det er mig, der er holdt op med at tale til hende.
Jeg ønsker hende så grimme ting i øjeblikket.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 5. maj 2016, 13:54

Kiddie dog! :nerve: Så. Ud og snuppe lidt frisk sol. :sol: Så får du det bedre. :)
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 311
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2553

Indlægaf Rikke » 5. maj 2016, 14:27

Trådene om karklude, håndklæder, badeforhæng, you name it. Jeg får så seriøst lange patter af at se den ene tråd efter den anden af den slags skubbe andre gode tråde ned...
Så lange patter faktisk, at jeg ikke rigtigt gider være herinde i de her dage...
15
:whip:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 5. maj 2016, 14:34

JYSK! Og deres lorteprodukter - hold nu kæft hvor skal de bare gøre tingene åndssvagt svære at samle, efter der også har været bøvl med leveringen! Jeg har virkelig samlet mange møbler i mit liv fra IKEA, Bilka mv. men jeg har sgu aldrig haft så store problemer med nogen af dem, som med de her elevationssenge og deres åndssvage ben osv. Hvor svært kan det være for dem at forbore fra fabrikken af eller komme med nogle smartere løsninger, i stedet for man skal sidde og hamre et hul mellem et utal af hæfteklammer, igennem beklædning mv. for at lave hul til at en skrue måske kan få fat...og dem skal der så lige laves 16 af....på HVER seng!!! Grrrrrrrrr.......... :cuss: :cuss: :cuss:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5948

Indlægaf Smiling_Goat » 5. maj 2016, 15:13

Hvad fan*** sker der lige for den by, jeg er flyttet til?! Jeg har fri, solen skinner, her er varmt, jeg bor midt inde i byen. "Jeg går ud i det gode vejr og spiser en is" tænkte jeg "jeg bor i midtbyen, der må være et sted i nærheden, jeg kan købe én" tænkte jeg.

Nu har jeg vadet rundet i (I kid you not) 1½ time! ALT har lukket, Netto, Kvickly.. You name it. Lukket. Jeg ved godt, det er helligdag, men come on! Det her er et I-land for pokker, og byen ligger på top-20 over Danmarks største byer.

Jeg overvejer helt seriøst at åbne en sæsonåben isbod i midtbyen, for den må tjene kassen - der er jo ingen konkurrenter. Der er ellers nok mennesker inde i byen (alle nytilflyttere og turister på jagt efter en is, formoder jeg)

Nu har jeg opgivet og sidder og surmuler i stedet
3
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2496

Indlægaf Bøtte » 5. maj 2016, 15:48

Smiling_Goat skrev:Hvad fan*** sker der lige for den by, jeg er flyttet til?! Jeg har fri, solen skinner, her er varmt, jeg bor midt inde i byen. "Jeg går ud i det gode vejr og spiser en is" tænkte jeg "jeg bor i midtbyen, der må være et sted i nærheden, jeg kan købe én" tænkte jeg.

Nu har jeg vadet rundet i (I kid you not) 1½ time! ALT har lukket, Netto, Kvickly.. You name it. Lukket. Jeg ved godt, det er helligdag, men come on! Det her er et I-land for pokker, og byen ligger på top-20 over Danmarks største byer.

Jeg overvejer helt seriøst at åbne en sæsonåben isbod i midtbyen, for den må tjene kassen - der er jo ingen konkurrenter. Der er ellers nok mennesker inde i byen (alle nytilflyttere og turister på jagt efter en is, formoder jeg)

Jeg kommer fra en mindre turistby og der kunne man altid få en isvaffel på torvet (fra marts til oktober), ligegyldigt om det var hverdag, helligdag eller weekend og der var åbent til 21-22 stykker (afhængigt af hvor i sæsonen vi var).

Da jeg så flyttede til en større by, opdagede jeg at alle desciderede isbutikker lukkede sammen med de butikker i gågaden. Jeg var i chok.

Dog er der de seneste par år kommet et par isbutikker, der har åbent om aftenen i sommermånederne.
1
S :lun:
V :lun:
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Aviva » 6. maj 2016, 01:43

At vågne op, forskrækket og med et hvin, fordi man synes man "ser" noget hvidt svæve lige over sig.
- og nu kan jeg så ikke falde i søvn igen :sur:
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
down.boy
Kort karma: 33
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 122

Indlægaf down.boy » 6. maj 2016, 08:45

Smiling_Goat skrev:Hvad fan*** sker der lige for den by, jeg er flyttet til?! Jeg har fri, solen skinner, her er varmt, jeg bor midt inde i byen. "Jeg går ud i det gode vejr og spiser en is" tænkte jeg "jeg bor i midtbyen, der må være et sted i nærheden, jeg kan købe én" tænkte jeg.

Jeg synes namedropping ville være på sin plads... bare så andre ikke ved en fejl, kommer til at flytte til sådan en by - eller kommer til at forlade hovedvejen ved en fejl, i søgen efter en på-tur-is... ;) :lol:
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3458

Indlægaf dgd2007 » 6. maj 2016, 15:10

Jeg synes, der er mange firmahjemmesider, hvor det først er muligt at se, hvordan man kan få leveret, efter at man har bestilt produktet! :evil:
5
Brugeravatar
47114711
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Indlægaf 47114711 » 6. maj 2016, 16:21

Flora skrev:Knold og Tot :D

Åh, det hed mine marsvin, som jeg havde i min barndom for ca 100 år siden :-p :gammel:
1
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Novella » 6. maj 2016, 17:23

Jeg er for syg til at løbe mit halvmarathon i morgen. Pis helvede også :(
0

Tilbage til "Generelt"