Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 6. maj 2016, 21:35

Hvis det ikke er manden der bor under mig der opfører sig fuldstændigt hjerneløst, så er det ungerne i lejligheden ved siden af hans. Det er som om der først bliver tændt for dem efter 22 hver dag, og så tonser de rundt og skriger. Jeg har aldrig nogensinde hørt børn larme så meget. Eller græde så meget.

Jeg har næsten mistet alt den glæde jeg oprindeligt havde over at der er flyttet børnefamilier ind i nabolaget.

:sur:
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 7. maj 2016, 06:20

At jeg har så meget lækkert overgangstøj som ÅR efter ÅR ikke bliver brugt, fordi vi DEN ENE UGE HAR SNE OG HAGL OG DEN NÆSTE HAR 25 GRADER!! Ja! Jeg råber og er sur :sur:
3
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 7. maj 2016, 19:23

Birketræer.

Død over alle birketræer!!!
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 7. maj 2016, 19:33

At jeg har fået megavabler under begge storetæer efter tre timer i sandaler, jeg aldrig har haft problemer med før. Helt ærligt!
0
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 18
Likede indlæg: 392

Indlægaf Lisva » 7. maj 2016, 20:39

Det irriterer mig virkelig, når folk snakker til mig via min baby. "Kan du sige til din mor, at du fryser fødderne" eller "kan du fortælle mor, at du trænger til at få klippet tånegle" og den slags. Hvis du har en mening, så sig det dog til moderen selv?!
7
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Indlægaf Aviva » 8. maj 2016, 12:41

At jeg glemte at få brød med hjem.. ved ikke om jeg glemte det i kassen (da kasse"damen" var sløv og ikke gad køre varerne helt ned, eller om jeg slet ikke tog et på min vej rundt i butikken)
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 8. maj 2016, 13:54

Lisva skrev:Det irriterer mig virkelig, når folk snakker til mig via min baby. "Kan du sige til din mor, at du fryser fødderne" eller "kan du fortælle mor, at du trænger til at få klippet tånegle" og den slags. Hvis du har en mening, så sig det dog til moderen selv?!

En pædagog i min søns vs sagde engang til ham 'hov, mor tror da vidst det er sommer. Kan du sige til mor at du fryser i shorts '. Jeg stod med ham på armen. Fuck dig og din lamme måde at kommunikere på, pædagog! Næste gang hun gjorde det sagde jeg ' skat, kan du sige til Louise at hun skal snakke til mor i stedet for'. Så det gjorde hun derefter.
23
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 8. maj 2016, 14:12

At min nabo er på spil igen :rulle:

Hun har ellers holdt sig i skindet siden vi var i boligretten.
Men idag kom hun ud og tog billeder/film af os, og derudover har hun ringet til en af os 2 gange og skældt og smældt ham ud.

Og hendes vatpik af en mand gør intet.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 8. maj 2016, 19:47

Er lige blevet kunde hos CBB mobil, fordi de opkøbte mit tidlligere selskab.

Jeg lurer så på ny mobil for min under tre år gamle iPhone har nogle opladningsproblemer. Jeg tjekker så CBBs hjemmeside. Hvor der blot står at de sælger smartphones og at man skal ringe til dem for at høre nærmere.

Fandme dårlig kundeservice.
2
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 8. maj 2016, 20:15

DSB bliver min død.

Jeg vil ikke pendle mere.

:panik:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4232

Indlægaf Flora » 9. maj 2016, 12:51

Bier der flyver ind i min stue :panik:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 9. maj 2016, 16:18

Flora skrev:Bier der flyver ind i min stue :panik:

Jeg tror faktisk det er den samme bi som bliver ved at flyved herind. 4-5 gange har den været her nu. Hver gang flyver den helt tæt på mig og sværmer løs, velvidende (går jeg stærkt ud fra) at jeg ikke tør knalde den en af frygt for at den stikker mig. Pisse provokerende lille satan er den!! :cuss: :evil: :sur:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5933

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 16:51

Flora skrev:

Jeg tror faktisk det er den samme bi som bliver ved at flyved herind. 4-5 gange har den været her nu. Hver gang flyver den helt tæt på mig og sværmer løs, velvidende (går jeg stærkt ud fra) at jeg ikke tør knalde den en af frygt for at den stikker mig. Pisse provokerende lille satan er den!! :cuss: :evil: :sur:

Jeg tror det var den samme bi der var her igår - personligheden lyder i hvert fald slående ens :8:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 9. maj 2016, 17:11

LadyFox skrev:
Flora skrev:

Jeg tror det var den samme bi der var her igår - personligheden lyder i hvert fald slående ens :8:

Ja, det skulle ikke undre mig om det lille møgdyr har været på rundtur for at genere flest muligt. Håber bare den snart flyver videre til sit næste offer :cuss:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Indlægaf Daine » 9. maj 2016, 17:31

Flora skrev:
LadyFox skrev:
Flora skrev:

Ja, det skulle ikke undre mig om det lille møgdyr har været på rundtur for at genere flest muligt. Håber bare den snart flyver videre til sit næste offer :cuss:

Må jeg anbefale en fluesmækker? I skal bare i bedste Wozniacki stil give den et ordenligt smæk :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Generelt"