Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5043

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. maj 2016, 10:01

"Send en mail", er svaret, når jeg efter 30 minutters telefonkø får en stemme i røret.

Jeg ved godt, at selvtægt ikke er løsningen, men jeg er på vippen.
3
Peace!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3416

Indlægaf dgd2007 » 10. maj 2016, 10:46

Fyrst Eberhard skrev:"Send en mail", er svaret, når jeg efter 30 minutters telefonkø får en stemme i røret.

Ja, eller når stemmen ind imellem muzakken kommer og siger: "Vidste du, at du kan finde flere oplysninger på vores hjemmeside <bla.bla.dk>?"

Hvor fa'en tror du, jeg har jeres telefonnummer fra! :cuss: :genert:
7
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5889

Indlægaf Smiling_Goat » 10. maj 2016, 10:52

Der er tilsyneladende et eller andet firma, der bryder persondataloven. Jeg bliver kimet ned af sælgere og scammere (primært fra England,) og de har ikke fået mit nummer fra konkurrencer. Jeg deltager af princip ikke i den slags, fordi jeg ikke gider sælgere og scammere (the ironi.)

Så nu har jeg ændret mit telefonnummer, for det er åbenbart umuligt at finde ud af, hvem der bryder loven, og jeg gider ikke mere fis. I dag kom jeg ved en fejl til at ringe tilbage til en scammer, og det skal ikke ske igen.

Jeg har haft det nummer i 10 år ca. Og det er pisse irriterende at opgive det, fordi andre ikke kan opføre sig ordentligt.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3303

Indlægaf Hunkat » 10. maj 2016, 10:59

Jeg har faktisk rigtig travlt i denne uge men mit hoved kan bare ikke tage sig sammen og så det der arbejde gjort. Det er faktisk ret irriterende, bunken er jo ikke blevet mindre når jeg kommer i morgen.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2427

Indlægaf Bøtte » 10. maj 2016, 11:06

dgd2007 skrev:
Fyrst Eberhard skrev:"Send en mail", er svaret, når jeg efter 30 minutters telefonkø får en stemme i røret.

Ja, eller når stemmen ind imellem muzakken kommer og siger: "Vidste du, at du kan finde flere oplysninger på vores hjemmeside <bla.bla.dk>?"

TDC sagde på et tidspunkt at hvis en internet ikke duede, kunne man søge hjælp på www.etellerandet.dk.

Og det er jo både genialt og oplagt at søge hjælp på nettet, når ens internet ikke duer :stoned: :rulle: :tie:
6
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5043

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. maj 2016, 11:08

dgd2007 skrev:

Det er et uundgåeligt onde.
0
Peace!
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 10. maj 2016, 13:07

At nyse når det er sharkweek! :sur:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3549

Indlægaf Lemonella » 11. maj 2016, 05:01

At jeg åbenbart ikke kan have et par nylonstrømpebukser på mere end én dag uden, at ødelægge dem. Det bliver en dyr sommer.
:sur:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5093

Indlægaf ManicNinja » 11. maj 2016, 09:05

Studsgaard skrev:
icelady skrev:
Seance skrev:

Jeg kender ikke til sagen med din nabo, men det lyder da helt vildt at hun filmer jer?!!

Sidste sommer gik hun amok; politianmeldte nogle af os for vold, sendte klager afsted over os, skrev beskeder til os (bla til min datter at hun kunne jo sælge selv selv på nettet med nøgenbilleder), skældsord mod os alle, fuckfinger, hun tog billeder af os når vi gik forbi hendes vinduer, anklager om vinduekiggeri og hærværk på hendes fordør. Vi røg i boligretten og det blev afvist med "Nabostridigheder."

Igår lavede hun så det nummer med at filme os, og der blev afleveret klage på boligkontoret fra os idag. De havde søreme modtaget en fra hende også.

I dag har hun så haft ringet til afdformanden og beklaget sig over at et par i blokken overfor går nøgne rundt i deres lejlighed. Hvortil afdformand havde sagt at "det har folk jo lov til. Men hun kunne jo sende en klage til boligforening."

Men næh nej...hun ringer til politiet, som tropper op, snakker med hende og dem der går nøgne i deres lejlighed. Parret, der går nøgne vil absolut ikke stoppe, for min nabo har flere gange givet dem fingeren og råbt efter dem. :rulle:

Så det nøgne par får lavet en klage over naboens chikane, som boligforening får.

Det er bare så træls; både i breve til boligforening og boligretten har naboen gentagne gange skrevet, at de jo bare gerne vil leve her i fred og ro.

Suuuuk.

Hun lyder da vældig belastende.
På en side brokker hun sig over andre kikker ind til hende, men hun filmer og kikker ind af andres vinduer :forvirret:

Mon ikke hun har et meget sørgeligt kedeligt liv.

Det er ret typisk for mange personlighedsforstyrrede mennesker, at de anklager andre for grænseoverskridende adfærd, mens det faktisk er dem selv, som agerer grænseoverskridende ...

Med de mange beretninger om dette, Ice, må jeg i øvrigt sige, jeg ikke fatter, hvordan du holder ud at blive boende. Puuuuh.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3399

Indlægaf FruDulle » 11. maj 2016, 09:31

FruDulle skrev:At min bil igen igen ikke gider starte. Har haft den i 4 uger og nu har dansk autohjælp lige måttet hente den og køre den til autoværkstedet jeg har købt den ved :rulle:

At jeg skal aflevere min fine fine Peugeot 2008 tilbage i eftermiddag fordi min dumme lille Swift er blevet fikset.
0
Whatever
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10268

Indlægaf icelady » 11. maj 2016, 10:31

ManicNinja skrev:
Det er ret typisk for mange personlighedsforstyrrede mennesker, at de anklager andre for grænseoverskridende adfærd, mens det faktisk er dem selv, som agerer grænseoverskridende ...

Med de mange beretninger om dette, Ice, må jeg i øvrigt sige, jeg ikke fatter, hvordan du holder ud at blive boende. Puuuuh.

Dengang jeg stadig snakkede med hende, fortalte hun at hun havde en grænsesygdom (mener det var det udtryk hun brugte) men at hun ikke havde brug for medicin eller behandling.

Jamen, jeg elsker det her område; der er et fedt sammenhold beboerne imellem og lejligheden er fed.

Det kræver tålmodighed; meget af det.

I går hjalp jeg det nøgne par med at formulere en klage som de vil aflevere i dag; og jeg vil mene, at når de til stadighed modtager klager, og endda har de forrige, så må der ske noget på et tidspunkt. Ikke at klage, er ihvertfald slet ikke en mulighed.

Men ja...når hun har sine flip, så er tanken om et andet sted tillokkende. Heldigvis har vi et godt sammenhold her, og det betyder meget, at vi er en del, som er generet af hende.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Aviva
Kort karma: 10
Likede indlæg: 67

Indlægaf Aviva » 11. maj 2016, 10:32

At lægen ikke ville forny min recept, fordi han mente jeg ikke havde hentet de 4 gange, som jeg har.

- kunne ikke selv få den til at forny inde på deres hjemmeside, så måtte ringe til receptionen, kom da heldigvis igennem hurtigt, nu håber jeg bare det er gået igennem når jeg når jeg skal på apteket om 1-2 timer.
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3416

Indlægaf dgd2007 » 11. maj 2016, 11:02

Jeg kan ikke huske, hvilken tråd det var, men for et stykke tid siden var der en diskussion om computerstemmen i de københavnske bybusser, der udtaler mange af stoppestederne helt forkert.

Men nu har jeg lige været ude at køre i S-tog, og der har de haft et rigtigt levende menneske til at indtale stationerne. Men så siger hun til gengæld det hele med en så klæbrig, sukkersød stemme, at man får lyst til at kvæle hende efter ti munutters kørsel :panik:
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9667

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 11:16

Er på ferie sydpå.
Gråvejr. Regnvejr. Pissekoldt.
Det er 5-7 grader varmere i Dk om dagen.
Idag kom solen så lidt frem.
5min efter: soleksem.
Jeg kan ikke engang bare snorkle, så min soleksem ikke bliver værre, for vandet er 16 grader.
Nu begyndte det så at blæse helt vildt.
Og tordne.
Der findes ikke bandeord nok.
Alt i dette indlæg burde være skrevet med versaler og pyntet med udråbstegn galore, men jeg har forsøgt at skåne jer.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9667

Indlægaf kidkomb » 11. maj 2016, 11:17

Ps: Vejrudsigten siger gråvejr og 18 grader med regnvejr og små pletter sol resten af tiden.
Tak for fucking lort.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"