Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 12. maj 2016, 07:31

Vinaia skrev:Folk, der benytter mit navn sidst i en sætning. For eksempel "det er ikke det jeg mener, Vinnie" eller "sluk lige fjernsynet, Vinnie".
Jeg kan ikke klare det! Jeg synes, det virker så nedsættende og passivt-aggressivt! :evil:

I det hele taget skal folk holde sig fra at bruge mit navn, medmindre de kalder på mig eller lignende. Jeg ved ikke, hvor jeg har den kæphest fra, men jeg bliver så gal. :tie:

Min mand har det på samme måde. Og ja, ind imellem bruger jeg hans navn i en sætning, der er negativt ladet, men oftest er det bare for at sikre mig, om han har hørt efter. Det er han nemlig ikke ret god til....
Og han bliver så sur - også selvom jeg ikke har ment noget ondt. Det er sgu lidt belastende.

De her 45 minutters forberedelseslektioner. Jeg orker ikke gå i gang med noget, der kræver fordybelse, for når jeg først sidder på min plads, er der 20-30 minutter tilbage. Så tiden går med opfølgning, mailbesvarelser, fraværsregistrering og overspringshandlinger. Fandme åndssvagt!
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. maj 2016, 07:37

Guilded_Lily skrev:De her 45 minutters forberedelseslektioner. Jeg orker ikke gå i gang med noget, der kræver fordybelse, for når jeg først sidder på min plads, er der 20-30 minutter tilbage. Så tiden går med opfølgning, mailbesvarelser, fraværsregistrering og overspringshandlinger. Fandme åndssvagt!

Plus at sparke til kopimaskiner, der hverken virker eller gider fortælle hvorfor.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1715

Indlægaf Guilded_Lily » 12. maj 2016, 07:42

DetSorteCirkus skrev:
Guilded_Lily skrev:De her 45 minutters forberedelseslektioner. Jeg orker ikke gå i gang med noget, der kræver fordybelse, for når jeg først sidder på min plads, er der 20-30 minutter tilbage. Så tiden går med opfølgning, mailbesvarelser, fraværsregistrering og overspringshandlinger. Fandme åndssvagt!

Plus at sparke til kopimaskiner, der hverken virker eller gider fortælle hvorfor.

Oh yes! Eller rende til den anden ende af skolen for at hente udskrifter, fordi vores kontorprinter er neglet til skriftlig eksamen lige pt. Argh!
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. maj 2016, 07:46

Guilded_Lily skrev:Oh yes! Eller rende til den anden ende af skolen for at hente udskrifter, fordi vores kontorprinter er neglet til skriftlig eksamen lige pt. Argh!

:lol: Klassikeren.

PLRC = kopimaskiner der ikke virker.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 12. maj 2016, 09:46

Når man skal i vaskekælderen. Kors hvor jeg hader at vaske tøj.
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 12. maj 2016, 10:20

At de lover regn i næste uge.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5756

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 10:29

Jeg er rimelig sikker på at jeg havde afbestilt mit ungdomskort, men har nu fået en sms om at det er på vej til mig. Fair nok, jeg kan faktisk godt bruge det i denne her periode. Men der står at det koster 902kr frem for de normale 610kr? Aaaarh, nu skal jeg bruge tid på at ringe til deres kundeservice
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 10:31

Og hver 30. sekund får jeg en stemme i røret der siger "Alle medarbejdere er desværre optaget" Nååårh, så det er derfor jeg kan hører Ed Sheeran synge? Den havde jeg ikke selv regnet ud :træt2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 12. maj 2016, 10:35

Bed mig selv hårdt i kinden i morges, det gør pisse ondt og det er hævet. Kan ikke tygge. Det er ikke udpræget fedt, når jeg skal hjem til nogle venner og have and i aften :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 10:38

Animi skrev:Og hver 30. sekund får jeg en stemme i røret der siger "Alle medarbejdere er desværre optaget" Nååårh, så det er derfor jeg kan hører Ed Sheeran synge? Den havde jeg ikke selv regnet ud :træt2:

Nå, men det var da en sød DSB mand, og man kan heldigvis sende kortet retur og få pengene tilbage. Puha da :D
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 12. maj 2016, 10:38

Pixie88 skrev:Bed mig selv hårdt i kinden i morges, det gør pisse ondt og det er hævet. Kan ikke tygge. Det er ikke udpræget fedt, når jeg skal hjem til nogle venner og have and i aften :sur:

Tag en isklump i munden og pres imod, det plejer at hjælpe ved mig. Eller spis noget is :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6031

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2016, 10:57

Nu er det 2½ måned vi ikke har kunne benytte vores vaskekælder fordi "nogen" ikke har aktiveret den vaskechip som vi har købt og betalt.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8510

Indlægaf 2SHY » 12. maj 2016, 11:52

Vinaia skrev:Folk, der benytter mit navn sidst i en sætning. For eksempel "det er ikke det jeg mener, Vinnie" eller "sluk lige fjernsynet, Vinnie".
Jeg kan ikke klare det! Jeg synes, det virker så nedsættende og passivt-aggressivt! :evil:

I det hele taget skal folk holde sig fra at bruge mit navn, medmindre de kalder på mig eller lignende. Jeg ved ikke, hvor jeg har den kæphest fra, men jeg bliver så gal. :tie:

TAK!!! Jeg troede det bare var mig der slet ikke kan have det der med at folk bruger mit navn når man taler sammen. Og da slet ikke hvis det kun er mig og den anden person. Du har allerede min opmærksomhed og ja jeg ved godt hvad jeg hedder så du behøver ikke minde mig om det
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3436

Indlægaf dgd2007 » 12. maj 2016, 11:53

For små 25 år siden var det højeste mode blandt sælgere, bankrådgivere og fagforeningsfolk at gøre det. Selv statsministeren (Poul Nyrup) gjorde det. Jeg tror, de regnede med eller havde været på kursus i, at det fik samtalepartneren til at føle, at de kendte en og interesserede sig for én (selvom de ikke kendte ens navn før lige for lidt siden, hvor man havde præsenteret sig, eller de havde læst det på ens kontoudskrift). Derfor kan jeg slet ikke tage det. Men det lyder, som om den variant, du skriver om, er mellem folk, der rent faktisk kender hinanden bedre. :)
2
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 12. maj 2016, 13:20

Daine skrev:
Pixie88 skrev:Bed mig selv hårdt i kinden i morges, det gør pisse ondt og det er hævet. Kan ikke tygge. Det er ikke udpræget fedt, når jeg skal hjem til nogle venner og have and i aften :sur:

Tag en isklump i munden og pres imod, det plejer at hjælpe ved mig. Eller spis noget is :)

Tak, der hjalp rent faktisk på hævelsen :-D Det gør stadig nas, men jeg tygger ikke længere i kinden, når jeg bider sammen :banan:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"