Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lemonella » 12. maj 2016, 13:41

dgd2007 skrev:
Vinaia skrev:Folk, der benytter mit navn sidst i en sætning. For eksempel "det er ikke det jeg mener, Vinnie" eller "sluk lige fjernsynet, Vinnie".
Jeg kan ikke klare det! Jeg synes, det virker så nedsættende og passivt-aggressivt! :evil:

I det hele taget skal folk holde sig fra at bruge mit navn, medmindre de kalder på mig eller lignende. Jeg ved ikke, hvor jeg har den kæphest fra, men jeg bliver så gal. :tie:

For små 25 år siden var det højeste mode blandt sælgere, bankrådgivere og fagforeningsfolk at gøre det. Selv statsministeren (Poul Nyrup) gjorde det. Jeg tror, de regnede med eller havde været på kursus i, at det fik samtalepartneren til at føle, at de kendte en og interesserede sig for én (selvom de ikke kendte ens navn før lige for lidt siden, hvor man havde præsenteret sig, eller de havde læst det på ens kontoudskrift). Derfor kan jeg slet ikke tage det. Men det lyder, som om den variant, du skriver om, er mellem folk, der rent faktisk kender hinanden bedre. :)

Det eksisterer skam stadigvæk. Specielt hos callere som ringer for, at sælge et eller andet. Man skal i hvert fald ikke sige sit navn når det er "hemmeligt nummer".
Jeg står på Robinsonlisten og har nu i ret lang tid været fri for dem, men her forleden aften, ringede min mobil, jeg tager den og ser ikke det er "hemmeligt nummer, så jeg siger "ja det er Lemonella". En højtsnakkende speedsnakker siger "hej Lemonella, du taler med Christian fra bla bla. Jeg ringer ikke for, at sælge dig noget, jeg vil bare gerne høre, hvor du får dine tv-kanaler fra".
Jeg svarede den hurtigsnakkende Christian med ordene "det ønsker jeg ikke, at oplyse dig om søde Christian, men jeg synes du skal afbryde den her samtale hurtigst muligt, ellers må jeg melde dig til Forbrugerombudsmanden. Jeg står nemlig på Robinsonlisten".
Han lagde på uden et ord. :D
6
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 12. maj 2016, 13:43

Pixie88 skrev:
Daine skrev:
Pixie88 skrev:Bed mig selv hårdt i kinden i morges, det gør pisse ondt og det er hævet. Kan ikke tygge. Det er ikke udpræget fedt, når jeg skal hjem til nogle venner og have and i aften :sur:

Tag en isklump i munden og pres imod, det plejer at hjælpe ved mig. Eller spis noget is :)

Tak, der hjalp rent faktisk på hævelsen :-D Det gør stadig nas, men jeg tygger ikke længere i kinden, når jeg bider sammen :banan:

Velbekommen! Man må jo hjælpe, når der er and på menuen :D

Ej, jeg er glad for det hjalp. Min erfaring siger, at smerte (og sår) ret hurtigt bliver bedre når det bare får lidt fred, derfor er is(klump) en god løsning. Håber du er fit til at spise masser af and i aften :kys:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 12. maj 2016, 17:24

Jeg kunne godt bruge en just-eat for slik.
6
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 12. maj 2016, 17:27

Jailbird skrev:Jeg kunne godt bruge en just-eat for slik.

Haha, det ville jeg slet ikke kunne styre, hvis det var blandselv slik, som de leverede. :D
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 12. maj 2016, 17:29

No1 skrev:

Haha, det ville jeg slet ikke kunne styre, hvis det var blandselv slik, som de leverede. :D

Jamen jeg er i syv sind om jeg orker at gå i Netto, men jeg kunne VIRKELIG godt bruge en pose chips og cola. Som i virkelig. Åh, jeg ender nok med at gøre det.
1
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 12. maj 2016, 17:29

No1 skrev:

Det findes :D Vist nok kun i Kbh og megadyrt, men...har overvejet det i ny og næ når jeg er alene hjemme med ungerne og ikke har fået fyldt de hemmelige depoter op :blush:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Marichen12

Indlægaf Marichen12 » 12. maj 2016, 17:30

Soleksem :tie:
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 12. maj 2016, 17:31

Marichen12 skrev:
No1 skrev:

Det findes :D Vist nok kun i Kbh og megadyrt, men...har overvejet det i ny og næ når jeg er alene hjemme med ungerne og ikke har fået fyldt de hemmelige depoter op :blush:

Sådan noget skriver man ikke uden link!
0
Brugeravatar
Marichen12

Indlægaf Marichen12 » 12. maj 2016, 17:43

Jailbird skrev:
Marichen12 skrev:
No1 skrev:

http://www.bonbonnow.dk

Sowwy :blush:
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5915

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2016, 17:44

Jailbird skrev:
Marichen12 skrev:
No1 skrev:

https://www.hungry.dk/frederiksberg-c/a ... cgod3aoFvQ

^ Du kan også få kondomer og Jaka Bov :lol:
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4092

Indlægaf Viskelæder » 12. maj 2016, 17:48

LadyFox skrev:
Jailbird skrev:
Marichen12 skrev:
No1 skrev:

Slik, kondomer og Jaka Bov. Lykken er gjort. That's it. Jeg behøver aldrig komme udenfor min dør igen!
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5915

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2016, 17:50

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:
Jailbird skrev:
Marichen12 skrev:
No1 skrev:

Slik, kondomer og Jaka Bov. Lykken er gjort. That's it. Jeg behøver aldrig komme udenfor min dør igen!

Jeg ved ikke om de kan bestikkes til en tur til Jylland! Men de fleste har vel en pris :gruble:
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 12. maj 2016, 18:08

At det sår og mærkelige udslæt lignende halløj jeg har på halsen formodentlig er min nikkelallergi der flipper ud på en anden måde end jeg før har set. Og det er pænt træls at den halskæde jeg har brugt åbenbart indeholder nikkel når den nu ellers skulle være nikkelfri :sur:

Jeg må skrive en ny halskæde på min ønskeseddel til næste måned :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3392

Indlægaf dgd2007 » 12. maj 2016, 21:09

Jeg synes, det bliver mere og mere umuligt at finde rundt på hjemmesider, efterhånden som de bliver lavet om til ære for mobiltelefonerne :genert:
5
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Smiling_Goat » 13. maj 2016, 05:44

For at få ham til at føle, at han bidrager (og fordi det ville være en stor hjælp,) har vi spurgt min kærestes far, om han vil gøre min cykel køreklar. Jeg har 3,5 km. hver vej til skole, så det ville være virkelig fedt med en cykel. Det ville han meget gerne, sagde han... for en uge siden. Han har ikke engang gjort antræk til at begynde endnu, ikke engang set på cyklen faktisk. Jeg spurgte ham for et par dage siden, om der var noget specielt, jeg skulle købe hjem til det, i håbet om, at han ville fange hintet, men åbenbart ikke. Han har stadig ikke set på cyklen.

Han er pensioneret, og tilbringer al sin tid i lejligheden. Har været ude at gå en tur enkelte gange, men ellers sidder han primært ved sin computer. Derfor er det egentligt lidt frustrerende, at han ikke lige holder sit ord. Det kan godt være, det er mig, der er utålmodig (jeg er ikke det mest tålmodige menneske i verden,) men jeg synes stadig en uge (og mere) er lang tid at vente på noget så vigtigt. Jeg mangler virkelig et transportmiddel. Især nu hvor jeg er kommet til skade med foden, så jeg har store smerter, når jeg går.

Jeg tænker lidt, at han får weekenden med, og så finder jeg en cykelhandler. Det er også bare akavet, synes jeg, men det må det jo så bare være. Det gør simpelthen for ondt at gå, og jeg vil ikke betale til en bus hver dag, når jeg har en cykel i kælderen.
1

Tilbage til "Generelt"